- florin_mihai
- OP
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
Problemele au aparut si s-au succedat astfel: am plecat la drum si masina da suturi (2-3) moment in care se aprindeau concomitent martorii noxe si masinuta cu cheie.Pe parcursul traseului(aprox 350 km) a avut cel putin 10 momente cu suturile astea....dupa ce am "verificat" pe la motor am gasit surubul de la masa ecu slab,l-am strans si am scapat de suturile alea.................dar la drumul de intoarcere alte belele..:motorul se opreste in mers,(dar si la relanti cand opream la semafor ,de ex.) cad acele (mai putin cel de nivel benzina si parca mai ramine si kilometrajul in functiune) si se aprinde martorul baterie. Pun contactul sa repornesc in bord nu se mai aprind toti martorii ;ramin neaprinsi nivelul ulei,noxele si masinuta. In momentul asta daca vreau sa pornesc motorul doar invarte"in gol".
Misc de mufa K sau o scot,dar cel mai sigur ciocanesc usor cu manerul surubelnitei in ecu ----se aprind toti martorii in bord si masina porneste si merge foarte bine pana cand ii casuna iar, adica dupa 2m. sau chiar 100km.
Am verificat sigurante,am schimbat cablajul de la mufa K........ ECU sa fie victima masei slabe? Multumesc anticipat pt raspunsuri.
Cod(uri) eroare:
P1530...P1113
Model: Astra G
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
Misc de mufa K sau o scot,dar cel mai sigur ciocanesc usor cu manerul surubelnitei in ecu ----se aprind toti martorii in bord si masina porneste si merge foarte bine pana cand ii casuna iar, adica dupa 2m. sau chiar 100km.
Am verificat sigurante,am schimbat cablajul de la mufa K........ ECU sa fie victima masei slabe? Multumesc anticipat pt raspunsuri.
Cod(uri) eroare:
P1530...P1113
Model: Astra G
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z16XEP
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- florin_mihai
- OP
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
- florin_mihai
- OP
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
- florin_mihai
- OP
- 29 mesaje
- din 09 Oct 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Teleorman
florin_mihai
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2015
- Mesaj Privat
Dupa un an de tinut ECU prin cutie, azi l-am desfacut si am gasit 4 fire de la pini dezlipite.. Pin 2.pin 19si inca doua aflate in continuarea acostora pe linia de lipituri.....toate in mufa K. Pin 2 si 19 ar putea avea leg.cu problema descrisa mai sus? Un pin din ceilalti am vazut ca e de la pedala...aveam o eroare leg.de pedala si rez.prin strap in pedala.