- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut, am facut testul agrafa (frana+acceleratie) si mi-a generat codurile de mai jos
Cod(uri) eroare: P1230, P0230, P0136, P0303, P1405
- P1230 Fuel Pump Low Speed Malfunction
- P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
- P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
- P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
- P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
Martori aprinsi : Check Engine si Radiatorul cu steluta
Chestia e ca eu sunt novice si nu am nici cea mai mica idee ce se intampla acolo , din cate stiu trebuie schimbata sonda lambda cea de dupa catalizator si din cate vad din prima eroare ar trebuii sa ii schimb pompa de benzina iar radiarorul cu steluta cred ca ar fi de la senzorul de temperatura de la lichidul de racire (nu stiu ce are , daca imi trece temperatura de 90 grade trebuie sa o opesc sa ii scot fisa acea o bag la loc pornesc si porneste si ventilatorul.
Chiar daca le traduc nu inteleg cam ce e de schimbat pe acolo asa ca astept un sfat din partea voastra, multumesc .
----
Model: Astra G 14 16v
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
Cod(uri) eroare: P1230, P0230, P0136, P0303, P1405
- P1230 Fuel Pump Low Speed Malfunction
- P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
- P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
- P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
- P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
Martori aprinsi : Check Engine si Radiatorul cu steluta
Chestia e ca eu sunt novice si nu am nici cea mai mica idee ce se intampla acolo , din cate stiu trebuie schimbata sonda lambda cea de dupa catalizator si din cate vad din prima eroare ar trebuii sa ii schimb pompa de benzina iar radiarorul cu steluta cred ca ar fi de la senzorul de temperatura de la lichidul de racire (nu stiu ce are , daca imi trece temperatura de 90 grade trebuie sa o opesc sa ii scot fisa acea o bag la loc pornesc si porneste si ventilatorul.
Chiar daca le traduc nu inteleg cam ce e de schimbat pe acolo asa ca astept un sfat din partea voastra, multumesc .
----
Model: Astra G 14 16v
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
MDenisCristian a scris:... P1230 Fuel Pump Low Speed Malfunction
- P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
- P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
- P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
- P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
..
- P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
- P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
- P0303 Cylinder 3 Misfire Detected
- P1405 DPFE Sensor Upstream Hose Off Or Plugged
..
Salut.
P1230 Main Relay Stuck Closed - releu principal defect;
P0230 Fuel Pump Relay Voltage Low - ECU motor defect;
P1405 Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit Low - EGR cu probleme;
P0136 O2 Sensor 2 Circuit Voltage Low - sonda lambda 2 defecta;
P0303 Cylinder 3 Misfire Detected - rateu cilindru 3.
Schimba ECU pt. inceput si vezi ce erori mai apar ulterior.
Verifica sigurantele mari de la motor.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
MDenisCristian a scris:
Chiar daca le traduc nu inteleg cam ce e de schimbat pe acolo asa ca astept un sfat din partea voastra,
Iti propun sa pleci de la ideea ca pe ceilalti nu poti sa-i schimbi(ca mod de gindire si nu numai)...,dar te poti schimba dumneata,in ideea de a te stradui sa gasesti cei mai buni meseriasi,in masura a rezolva problemele... E usor sa gasim vina celorlalti,dar pe a noastra o trecem cu vederea...!
Chiar daca le traduc nu inteleg cam ce e de schimbat pe acolo asa ca astept un sfat din partea voastra,
- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
CIonut771
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2017
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Si sunt secrete in rezolvare ?
Salut, imi poti spune si mie care ar fi cauza atunci cand pornesc motorul..imi porneste si ventilatorul si este frig afara cum opresc masina se opreste si ventilatorul ...sta 2 secunde mai porneste 3 sec si apoi se opreste nu ar trebui sa faca asa si nu stiu de unde este problema. multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
Am revenit dupa ce am mai rezolvat din erori .
Am reparat pana la urma problema cu ventilatoarele care nu porneau dupa ce ajungea apa la 90 grade.
Problema a fost din calculatorul de racire , aveam niste fire rupte pe acolo nu stiu exact ce faceau acele fire dar nu erau ok...
Am fost la un electrician mi-a reparat firele acelea si nu am mai avut probleme si nici nu mai am si nici nu as mai vrea sa mai am problema asta
Probleme :
1) Chestia e ca electricianul mi-a spus ca ar trebuii sa am ceva acolo la bara care sa imi acopere acel calculator sa nu imi intre apa la el iar eu nu stiu ce trebuie sa fie acolo (este pozitionat in partea stanga langa roata). eu am o aparatoare de noroi acolo dar nu stiu ce ar mai trebuii sa fie acolo tin sa precizez ca nu am scut la motor si nu stiu daca scutul ajunge pana acolo unde este calculatorul sau daca il protejaza de apa.
2) Dupa ce am facut diagnoza la domnul iulian1971 si mi-a sters erorile de mai sus nu am mai avut probleme cu martorul "Check Engine" timp de 1 saptamana sau 2 saptamani nu mai stiu exact , chestia e ca astazi am vrut sa vad cum se comporta masina pe la 110, 120 km/h , cand am ajuns la 110 mi s-a aprins martorul "check engine" am facut testul cu pedalele sa vad de la ce este si imi apare eroarea : "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)" care stiu ca este sonda lambda de pe catalizator si stiu ca am pe masina o sonda universala si este posibil din cauza asta sa imi tot dea eroare la ea. Asa ca m-am gandit sa va rog pe voi sa-mi dati un sfat cam ce sonda lambda compatibila cu masina mea sa cumpar cam care ar fi ok , un link m-ar ajuta super mult. Multumesc !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Model: Astra G 14 16v
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
Am reparat pana la urma problema cu ventilatoarele care nu porneau dupa ce ajungea apa la 90 grade.
Problema a fost din calculatorul de racire , aveam niste fire rupte pe acolo nu stiu exact ce faceau acele fire dar nu erau ok...
Am fost la un electrician mi-a reparat firele acelea si nu am mai avut probleme si nici nu mai am si nici nu as mai vrea sa mai am problema asta
Probleme :
1) Chestia e ca electricianul mi-a spus ca ar trebuii sa am ceva acolo la bara care sa imi acopere acel calculator sa nu imi intre apa la el iar eu nu stiu ce trebuie sa fie acolo (este pozitionat in partea stanga langa roata). eu am o aparatoare de noroi acolo dar nu stiu ce ar mai trebuii sa fie acolo tin sa precizez ca nu am scut la motor si nu stiu daca scutul ajunge pana acolo unde este calculatorul sau daca il protejaza de apa.
2) Dupa ce am facut diagnoza la domnul iulian1971 si mi-a sters erorile de mai sus nu am mai avut probleme cu martorul "Check Engine" timp de 1 saptamana sau 2 saptamani nu mai stiu exact , chestia e ca astazi am vrut sa vad cum se comporta masina pe la 110, 120 km/h , cand am ajuns la 110 mi s-a aprins martorul "check engine" am facut testul cu pedalele sa vad de la ce este si imi apare eroarea : "P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)" care stiu ca este sonda lambda de pe catalizator si stiu ca am pe masina o sonda universala si este posibil din cauza asta sa imi tot dea eroare la ea. Asa ca m-am gandit sa va rog pe voi sa-mi dati un sfat cam ce sonda lambda compatibila cu masina mea sa cumpar cam care ar fi ok , un link m-ar ajuta super mult. Multumesc !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Model: Astra G 14 16v
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Verifica sa fie ce ai nevoie pt. motorul tau:
https://www.edsauto.ro/piese...a-nr.2-Bosch_8551
https://www.autopieseonline24.ro/bosch/1148935
http://www.epiesa.ro/cautare...esa/?find=25321313
Verifica sa fie ce ai nevoie pt. motorul tau:
https://www.edsauto.ro/piese...a-nr.2-Bosch_8551
https://www.autopieseonline24.ro/bosch/1148935
http://www.epiesa.ro/cautare...esa/?find=25321313
- parazitu1989
- *
- 8 mesaje
- din 20 Feb 2011
- Vectra 2001 z16xe
- Vaslui
parazitu1989
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
Salut baieti ,
Revin cu un update , intre timp am tot continuat sa lucrez la masina sa o aduc pe linia de plutire si intr-un final am si reusit si nu numai , am facut si niste mici update-uri cum ar fi :
1) Am trecut de la tamburi la discuri si ca piese am folosit asa :
- Etrieri Bosch
- Discuri Brembo ( din partea brembo nu ma asteptam la o calitate asa cum sunt cele de la ate dar pot spune ca sunt foarte multumit de ele)
- Placute Ate
2) Am schimbat bobina de inductie pentru ca eu aveam pe masina una aftermarket care mergea ok dar am vrut eu una originala Beru
3) Am schimbat catalizatorul , dupa ce mergeam cam 150-200km imi apindea check engine si imi dadea eroare pe catalizator(pentru mine super deranjant sa vad ca apare martoru ala acolo). L-am schimbat pentru ca am avut o tentativa de al curata de funingine si ulei, am folosit Detartrant+Apa(NU INCERCATI ) ) dupa 2 luni cand l-am desfacut nici nu a trebuit sa bat mult in el sa il despind de pe margini ca jumatate a cazut singur si a trebuit sa-mi cumpar catalizator sa fiu si eu mai ecologic si plus de asta la turatii mici era puturoasa si dabea se misca, la turatii mari se simtea ca trage altfel dar dupa parereaa mea nu se merita sa mergi fara catalizator.
4) Aveam mari probleme cu EGR , in oras mergea fara nici o problema dar cand plecam la drum lung era o adevarata aventura cu domnul egr , imi murea motorul (dupa 150-200km parcursi) cand calcam ambreaju crezand ca de la mersul prin oras s-a infundat si din cauza asta patesc asa tin sa precizez ca nu a fost deloc asa era defect si atat , bineinteles ca am mai cumparat 3 egr-uri pentru ca toate faceau la fel asa ca am ajuns la concluzia ca decat sa dau mereu cate 100 lei pe un alt egr si ala sa fie chiar mai prost decat ce aveam eu pe masina am decis sa cumpar unul nou de la Piereburg si sa scap de nebunia asta care imi ocupa ogramada de timp. Am curatat egr-ul chiar si intr-o parcare pe autostrada (stiu ca puteam merge cu mufa scoasa dar nu mergea bine si imi statea pe cap )
5) Am schimbat tobele cap coada si ca piese am folosit asa :
Alta tabla pentru izolarea tobelor (nu stiu cum se numeste)
Racord QWP - ieftinache si din punctul meu de vedere isi cam face treaba si sincer nu m-ar deranja sa rugineasca in 2 ani.
Intermediara 4MAX - Aici sunt dezamagit total , cand am cumparat-o am vrut sa cumpar o intermediara de la BOSAL , cand am batut in ea suna a gol , am batut si in 4MAX suna bine parca erau site pe acolo la prima vedere arata ok dar cand am pus-o pe masina pentru mine a fost dezastru, cateodata o aud cum rasuna si asta nu imi place deloc (zgomotu ala cand lovesti cu o bata de fier intr-o bara de fier si rasuna exact asa se aude doar ca putin mai incet ).
6) Am schimbat sondele lambda deoarece pe masina era una universala bosch si una originala cred ca de cand era masina dar si aia era lesinata, asa ca am pus mana si am luat sondele originale GM
7) La revizii am renuntat sa mai bag GM 10w40 pentru ca il papa mai ales la drumuri lungi si am inceput sa bag Motul 10w40 si sunt chiar multumit, motorul si-a schimbat zgomotu, este mai silentios si nu il mai pierd asa cum pierdeam GM-ul.
Am schimbat sistemul audio si ca piese am folosit asa :
Pentru usi fata : Hertz DSK 165.3 au venit cu filtre de sunet si tweetere si sunt foarte multumit de ele se aud super bine.
Inelele de centrare (16.5) le-am cumparat de la be-loud si tin sa precizez ca nu se pupa pe gaurile de fabrica si va trebuii sa dai o gaura in usa si plus de asta nici nu iti sta bine fata de usa daca nu tai din ele(CELE DE MDF) asa ca am trecut la cele de plastic pentru ca vine bine fata de usa dar tot v-a trebuii sa dai o gaura si pentru astea (momentan le-am prins in 2 suruburi si am bagat banda dublu adeziva de la 3m cu buretel pana mai da caldura sa pot masura si taia din cele de MDF.
Pentru spate : Hertz DSK 130.3 la fel ca cele de sus au venit cu filtre si tweetere si de astea sunt foarte multumit se aud super bine si nu am renuntat nici la tweetere avand varianta hatchback cc nu am tweeter pe spate dar ele au venit si cu banda dublu adeziva si am reusit sa le lipesc in colturi in asa fel incat sa stea orientate catre mijlocul masinii.
Portbagaj : Aici am bagat un Amplificator JBL GTO 6000 de 1100 W si o incinta cu 2 woofere de la Blaupunkt de 1000 w fiecare.
9) Am schimbat ambreajul si ca piese am folosit :
-Sachs disc + placa de presiune
-Rulment original GM
-Ulei cutie viteze GM
-Garnituri planetare Elring
-Schimbat garnitura motor-cutie Victor Reinz
Cam asta a fost pana acum , pe viitor ma gandesc la o suspensie reglabila TA-Technix dar mai stau putin poate stang niste bani si iau ceva mai bun decat technix , tinichigerie , revopsire , bari opc , praguri bertone , eleron opc.
PS: Daca ai citit tot ce am scris , lasa un comment sa stiu daca mai revin cu update-uri.
Au mai cazut multe alte lucruri pe langa astea dar cred ca nu are rost sa pun aici chiar tot .
BAFTA!
---------------------------------------------------------------
Model: Astra G Hatchback CC 1.4 16V
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
Revin cu un update , intre timp am tot continuat sa lucrez la masina sa o aduc pe linia de plutire si intr-un final am si reusit si nu numai , am facut si niste mici update-uri cum ar fi :
1) Am trecut de la tamburi la discuri si ca piese am folosit asa :
- Etrieri Bosch
- Discuri Brembo ( din partea brembo nu ma asteptam la o calitate asa cum sunt cele de la ate dar pot spune ca sunt foarte multumit de ele)
- Placute Ate
2) Am schimbat bobina de inductie pentru ca eu aveam pe masina una aftermarket care mergea ok dar am vrut eu una originala Beru
3) Am schimbat catalizatorul , dupa ce mergeam cam 150-200km imi apindea check engine si imi dadea eroare pe catalizator(pentru mine super deranjant sa vad ca apare martoru ala acolo). L-am schimbat pentru ca am avut o tentativa de al curata de funingine si ulei, am folosit Detartrant+Apa(NU INCERCATI ) ) dupa 2 luni cand l-am desfacut nici nu a trebuit sa bat mult in el sa il despind de pe margini ca jumatate a cazut singur si a trebuit sa-mi cumpar catalizator sa fiu si eu mai ecologic si plus de asta la turatii mici era puturoasa si dabea se misca, la turatii mari se simtea ca trage altfel dar dupa parereaa mea nu se merita sa mergi fara catalizator.
4) Aveam mari probleme cu EGR , in oras mergea fara nici o problema dar cand plecam la drum lung era o adevarata aventura cu domnul egr , imi murea motorul (dupa 150-200km parcursi) cand calcam ambreaju crezand ca de la mersul prin oras s-a infundat si din cauza asta patesc asa tin sa precizez ca nu a fost deloc asa era defect si atat , bineinteles ca am mai cumparat 3 egr-uri pentru ca toate faceau la fel asa ca am ajuns la concluzia ca decat sa dau mereu cate 100 lei pe un alt egr si ala sa fie chiar mai prost decat ce aveam eu pe masina am decis sa cumpar unul nou de la Piereburg si sa scap de nebunia asta care imi ocupa ogramada de timp. Am curatat egr-ul chiar si intr-o parcare pe autostrada (stiu ca puteam merge cu mufa scoasa dar nu mergea bine si imi statea pe cap )
5) Am schimbat tobele cap coada si ca piese am folosit asa :
Alta tabla pentru izolarea tobelor (nu stiu cum se numeste)
Racord QWP - ieftinache si din punctul meu de vedere isi cam face treaba si sincer nu m-ar deranja sa rugineasca in 2 ani.
Intermediara 4MAX - Aici sunt dezamagit total , cand am cumparat-o am vrut sa cumpar o intermediara de la BOSAL , cand am batut in ea suna a gol , am batut si in 4MAX suna bine parca erau site pe acolo la prima vedere arata ok dar cand am pus-o pe masina pentru mine a fost dezastru, cateodata o aud cum rasuna si asta nu imi place deloc (zgomotu ala cand lovesti cu o bata de fier intr-o bara de fier si rasuna exact asa se aude doar ca putin mai incet ).
6) Am schimbat sondele lambda deoarece pe masina era una universala bosch si una originala cred ca de cand era masina dar si aia era lesinata, asa ca am pus mana si am luat sondele originale GM
7) La revizii am renuntat sa mai bag GM 10w40 pentru ca il papa mai ales la drumuri lungi si am inceput sa bag Motul 10w40 si sunt chiar multumit, motorul si-a schimbat zgomotu, este mai silentios si nu il mai pierd asa cum pierdeam GM-ul.
Am schimbat sistemul audio si ca piese am folosit asa :
Pentru usi fata : Hertz DSK 165.3 au venit cu filtre de sunet si tweetere si sunt foarte multumit de ele se aud super bine.
Inelele de centrare (16.5) le-am cumparat de la be-loud si tin sa precizez ca nu se pupa pe gaurile de fabrica si va trebuii sa dai o gaura in usa si plus de asta nici nu iti sta bine fata de usa daca nu tai din ele(CELE DE MDF) asa ca am trecut la cele de plastic pentru ca vine bine fata de usa dar tot v-a trebuii sa dai o gaura si pentru astea (momentan le-am prins in 2 suruburi si am bagat banda dublu adeziva de la 3m cu buretel pana mai da caldura sa pot masura si taia din cele de MDF.
Pentru spate : Hertz DSK 130.3 la fel ca cele de sus au venit cu filtre si tweetere si de astea sunt foarte multumit se aud super bine si nu am renuntat nici la tweetere avand varianta hatchback cc nu am tweeter pe spate dar ele au venit si cu banda dublu adeziva si am reusit sa le lipesc in colturi in asa fel incat sa stea orientate catre mijlocul masinii.
Portbagaj : Aici am bagat un Amplificator JBL GTO 6000 de 1100 W si o incinta cu 2 woofere de la Blaupunkt de 1000 w fiecare.
9) Am schimbat ambreajul si ca piese am folosit :
-Sachs disc + placa de presiune
-Rulment original GM
-Ulei cutie viteze GM
-Garnituri planetare Elring
-Schimbat garnitura motor-cutie Victor Reinz
Cam asta a fost pana acum , pe viitor ma gandesc la o suspensie reglabila TA-Technix dar mai stau putin poate stang niste bani si iau ceva mai bun decat technix , tinichigerie , revopsire , bari opc , praguri bertone , eleron opc.
PS: Daca ai citit tot ce am scris , lasa un comment sa stiu daca mai revin cu update-uri.
Au mai cazut multe alte lucruri pe langa astea dar cred ca nu are rost sa pun aici chiar tot .
BAFTA!
---------------------------------------------------------------
Model: Astra G Hatchback CC 1.4 16V
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z14XE
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Denis, asta e sectiunea de probleme tehnice, hai sa nu o bastardizam.
Deschide te rog un topic in sectiunea asta: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1 si tine acolo jurnalul de bord.
Deschide te rog un topic in sectiunea asta: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1 si tine acolo jurnalul de bord.
- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
- MDenisCristian
- OP
- 12 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2001 Z14XE
- Bucuresti
MDenisCristian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
Si acum ca in mare parte imi stiti istoricul masinii m-am decis sa va intreb si pe voi.
1)Din ce cauza vara imi porneste mai greu decat iarna , vara invarte cam 2 secunde si ma deranjaza treaba asta iar iarna la sfert de cheie porneste , imi vine sa-mi dau pumni .
2) Cand motorul este subturat si accelerez mai brusc se aude un uruit cam un "brrr.." , ma termina psihic treaba asta. Zgomotul a aparut cand aveam probleme cu catalizatorul infundat , cand am dat fagurele jos tot asa se auzea , am pus catalizator tot asa se aude...
1)Din ce cauza vara imi porneste mai greu decat iarna , vara invarte cam 2 secunde si ma deranjaza treaba asta iar iarna la sfert de cheie porneste , imi vine sa-mi dau pumni .
2) Cand motorul este subturat si accelerez mai brusc se aude un uruit cam un "brrr.." , ma termina psihic treaba asta. Zgomotul a aparut cand aveam probleme cu catalizatorul infundat , cand am dat fagurele jos tot asa se auzea , am pus catalizator tot asa se aude...
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
octav74
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2017
- Mesaj Privat