SilviuFX
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare!
De cateva luni mi-am achizitionat un Astra H GTC 1.9 ,2006 , 150CP . Din cate imi amintesc acum codul motorului este Z19DTH . Inainte sa fac R.A.R-ul masinii am constatat ca masina nu are filtru de particule si mi-am pus in cap ca nu o treaca noxele si nu pot face R.A.R-ul fara filtru .
Am achizitionat unul after market , destul de scump si asta (2500lei) , l-am pus pe masina , am schimbat softul etc. Toate bune si frumoase pana cand intr-o seara mi-a aparut in bord un martor (galben , o masina cu o cheie pe mijloc) , iar masina urca foarte greu in turatii , nu mai avea putere , iar la 3100 de turatii nu mai urca deloc . M-a ajutat cineva cu regenerare din soft , am fost cu ea la drum lung , 360km , timp in care dupa 180km si-a facut si regenerare (fara sa imi dau seama cand am oprit intr-o parcare la brasov am vazut ca masina se comporta ciudat , consumul crescuse foarte mult , miroase f.rau a incins si teava de esapament scotea niste sunete) . Am zis gata , acum stiu si cand isi face regenerarea , nu ramane decat sa fiu atent inainte sa opresc motorul de fiecare data sa fiu atent la consum . Problema este ca dupa 2 saptamani de atunci masina nu si-a mai facut deloc regenerare , iar acum am din nou problema cu martorul care se aprinde , se tureaza greu etc. Sincer nu inteleg de ce masina nu este capabila sa isi faca regenerarea aceea , sa fie de vina filtrul de particule ?
Tin sa mentionez ca eu lucrez la 2 km de casa , merg cu ea de luni pana vineri (prin oras), pornesc motorul si merg cam 5 min , nu cred ca are nici macar timp sa se incalzeasca , iar cand prind ocazia mai ies cu ea pe centura . Merg cu ea la turatii mari prin oras (rar schimb in treapta a 3-a) . Cei drept sunt rare momentele cand plec cu ea la drum lung , minim 30km , poate o data pe luna .
M-am gandit si la varianta sa ii scot filtrul si sa scap de problema , am inteles ca dezavantajele ar fi consumul mai mare de combustibil si scos fum la turatii mai mari si ce e drept atunci cand am luat-o si nu avea filtrul , la pornire imi scotea un fum dens , gri . Nu am fost atent daca si in mers ca nu am apucat sa merg prea mult cu ea fara filtru .
Ma sfatuiti sa raman cu filtrul acesta ? Credeti ca de vina este filtrul aftermarket si ca trebuia sa ii pun unul original ? Sau ajung tot la aceeasi problema ?
Si daca cineva stie daca pot face regenerarea aceea atata timp cat am martorul acela aprins , sa merg totusi la 3100 de turatii in treapta a3-a 15-25 de km sau nu ma ajuta cu nimic decat daca pornesc regenerarea cu ajutorul unui op-com? Adevarul e ca m-am cam saturat sa consum motorina pe regenerarile astea .. Ma gandesc sa incerc sa ies cu ea in fiecare weekend pe autostrada chiar daca nu am drum undeva sa merg 30 de km cu ea turata sau sa imi cumpar un program op-com sa imi fac regenerare cand imi apare martorul acela.. chiar nu stiu ce sa ii mai fac .
De cateva luni mi-am achizitionat un Astra H GTC 1.9 ,2006 , 150CP . Din cate imi amintesc acum codul motorului este Z19DTH . Inainte sa fac R.A.R-ul masinii am constatat ca masina nu are filtru de particule si mi-am pus in cap ca nu o treaca noxele si nu pot face R.A.R-ul fara filtru .
Am achizitionat unul after market , destul de scump si asta (2500lei) , l-am pus pe masina , am schimbat softul etc. Toate bune si frumoase pana cand intr-o seara mi-a aparut in bord un martor (galben , o masina cu o cheie pe mijloc) , iar masina urca foarte greu in turatii , nu mai avea putere , iar la 3100 de turatii nu mai urca deloc . M-a ajutat cineva cu regenerare din soft , am fost cu ea la drum lung , 360km , timp in care dupa 180km si-a facut si regenerare (fara sa imi dau seama cand am oprit intr-o parcare la brasov am vazut ca masina se comporta ciudat , consumul crescuse foarte mult , miroase f.rau a incins si teava de esapament scotea niste sunete) . Am zis gata , acum stiu si cand isi face regenerarea , nu ramane decat sa fiu atent inainte sa opresc motorul de fiecare data sa fiu atent la consum . Problema este ca dupa 2 saptamani de atunci masina nu si-a mai facut deloc regenerare , iar acum am din nou problema cu martorul care se aprinde , se tureaza greu etc. Sincer nu inteleg de ce masina nu este capabila sa isi faca regenerarea aceea , sa fie de vina filtrul de particule ?
Tin sa mentionez ca eu lucrez la 2 km de casa , merg cu ea de luni pana vineri (prin oras), pornesc motorul si merg cam 5 min , nu cred ca are nici macar timp sa se incalzeasca , iar cand prind ocazia mai ies cu ea pe centura . Merg cu ea la turatii mari prin oras (rar schimb in treapta a 3-a) . Cei drept sunt rare momentele cand plec cu ea la drum lung , minim 30km , poate o data pe luna .
M-am gandit si la varianta sa ii scot filtrul si sa scap de problema , am inteles ca dezavantajele ar fi consumul mai mare de combustibil si scos fum la turatii mai mari si ce e drept atunci cand am luat-o si nu avea filtrul , la pornire imi scotea un fum dens , gri . Nu am fost atent daca si in mers ca nu am apucat sa merg prea mult cu ea fara filtru .
Ma sfatuiti sa raman cu filtrul acesta ? Credeti ca de vina este filtrul aftermarket si ca trebuia sa ii pun unul original ? Sau ajung tot la aceeasi problema ?
Si daca cineva stie daca pot face regenerarea aceea atata timp cat am martorul acela aprins , sa merg totusi la 3100 de turatii in treapta a3-a 15-25 de km sau nu ma ajuta cu nimic decat daca pornesc regenerarea cu ajutorul unui op-com? Adevarul e ca m-am cam saturat sa consum motorina pe regenerarile astea .. Ma gandesc sa incerc sa ies cu ea in fiecare weekend pe autostrada chiar daca nu am drum undeva sa merg 30 de km cu ea turata sau sa imi cumpar un program op-com sa imi fac regenerare cand imi apare martorul acela.. chiar nu stiu ce sa ii mai fac .
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
SilviuFX
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
Salut aceeași mașinã și aceeași problemã am și eu eu mi-am cumpãrat mașinã și avea filtrul de particule dar senzorul de la filtrul de particule nu era original și tot timpul aveam aprins în bord martorul mașina cu cheițã surprinzãtor mașina și fãcea regenerarea odatã la 200 300 chiar mii de kilometri dar martorul era prins mereu Mașina trage cum trebuie nu aveam nicio problemã pânã într-o zi când a apãrut și la mine problema cã nu mai urca mai mult de 3100 de turații și scotea și fum alb la pornire eu te sfãtuiesc sã verifici senzorul de la filtrul de particule care este poziționat pe carcasa filtrul de motorinã și dacã e original înseamnã cã nu asta e problema și te mai rog sã verifici tija swirl care se aflã în spatele bujii lor e o tije care acționeazã clapetele de la galeria de admisie eu pe aia o am sãritã și din momentul în care mi-a sãrit apãrut și problema asta la mine urmeazã sã dau galeria jos sã scot clapetele și sã astup gãurile e ceva care se practicã la mașina asta deci în concluzie verificat senzorul de la filtrul de particule și tija aceea dacã o ai la locu ei îmi e greu sã cred cã devin ar fi Filtrul de particule mai ales cã zici cã el cumpãrat de nou te salut și aștept un rãspuns de la tine
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat