Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-99130

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Va salut

Intr-o oarecare legatura cu subiectul cu bujiile, crezand ca am din acelea cu senzor de presiune, m-am stresat degeaba. La cateva zile dupa ce am scris cum ca am buji cu senzori si v-am intrebat cum sa procedez sa le inlocuiesc, am imprumutat o cheie dinamometrica sa desfac o bujie si sa vad exact ce marca sunt. Culmea, am descoperit ca toate 4 buji sunt simple. M-am bucurat enorm sa aflu ca nu voi da o caruta de bani pe buji, ci fix 100€ pe toate. Le-am inlocuit singur, cu motorul caldut dupa ce am mers vreo 6 km, s-au desfacut rapid, apoi le-am infiletat cu 9Nm si am adaugat si putina vaselina cu cupru pe filet.

De ce credeam eu ca sunt cu senzor? Pentru ca m-au pacalit datele din OP-COM.
Problema mea e alta acu: de ce nu-mi pare nici o valoare la presiunea de combustie din cilindrul 2? Eu de aici dedusesem ca am buji cu senzor. Dar sunt simple. Totusi, de ce valoarea 0?



valori cu motorul pornit, dar NU in mers. In mers nu am testat, dar presupun ca nici asa nu-mi va arata.
Ce anume e ars/stricat? Alt senzor cumva?

O zi buna
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Diferențele într cilindri sunt ff diferite cel real este sã pui manometru în capul cilindrului și sã vezi pe rînd presiune. Așa se face normal si sigur
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR