drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut. Si eu am avut o problema asemanatoare. Dupa ce se incalzea motorul mi se oprea motorul....fara drept de apel. nu mai pornea pana cand nu se racea. reuseam sa o mai pornesc doar cu spray de pornire. Am fost la mai multi meseriasi care si-au dat cu parerea...in final unu mi-a spus sa schimb senzorul de turatie arbore si sa rezolvat problema. Sper sa te ajute si asta. Am acelasi motor. Din punctul meu de vedere e bine de verificat si asta.
ASTRA G 1.7CDTI 2004
ASTRA G 1.7CDTI 2004
drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns da mie nu mi se opreste ci doar daca o opresc eu atunci nu mai porneste dar daca ridic capota si o las potin sa ia aer porneste .Am fost la 2 mecanici unu mia zis k ar fi pompa si unu mia zis ca ar fi debitmetru.Este un senzor langa filtru de aer si eu am cam umblat la el si mie ca de la el este.Mentionez ca numi afiseaza nici o eroare in bord si la rece porneste foarte bn.Va rog ajutatima si pe mine daca ati mai avut aceasta problema.
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca suspectezi debitmetrul....incearca sa scoti mufa de la debitmetru si atunci motorul o sa mearga cu niste valori standard de debit. Daca iti porneste masina inseamna ca e debitmetrul.
Poti sa mai incerci sa scoti mufa de la senzorul de temperatura bloc motor (apa racire), este posibil sa fie problema de la acel senzor.
Poti sa mai incerci sa scoti mufa de la senzorul de temperatura bloc motor (apa racire), este posibil sa fie problema de la acel senzor.
- CrazyMarius
- *
- 36 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
CrazyMarius
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
connect19
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
titanik
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
titanik
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
pentium
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
drogba
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
cel mai bine bag-o pe tester pentru ca nu poti lua piese pe bajbaite pt ca sunt foarte scumpe....
si inca o chestie NU LUA PIESE de la dezmembrari....eu am luat o pompa si o rampa comuna....plateste transportul,plateste rampa de tractare ca am ramas pe autostrada....si cu banii astia imi luam una noua-unde mai pui ca e foarte posibil sa nu vad nici un ban inapoi daca as vrea sa o inapoiez ...si sa-mi trimita alta si sa nu fie buna si sa platesc iar transportul...ma lipsesc....solutia cea mai buna este sa repari pompa ta pt ca te costa la reparatia cat una sh...scz ca am scris asa mult,dar m-am descarcat...
si inca o chestie NU LUA PIESE de la dezmembrari....eu am luat o pompa si o rampa comuna....plateste transportul,plateste rampa de tractare ca am ramas pe autostrada....si cu banii astia imi luam una noua-unde mai pui ca e foarte posibil sa nu vad nici un ban inapoi daca as vrea sa o inapoiez ...si sa-mi trimita alta si sa nu fie buna si sa platesc iar transportul...ma lipsesc....solutia cea mai buna este sa repari pompa ta pt ca te costa la reparatia cat una sh...scz ca am scris asa mult,dar m-am descarcat...
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- catalin zainea
- *
- 2 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Vectra 2004 Y22DTR
- Braila
catalin zainea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
- catalin zainea
- *
- 2 mesaje
- din 16 Oct 2016
- Vectra 2004 Y22DTR
- Braila
catalin zainea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Cristy_steaua16
- *
- 1 mesaje
- din 29 Oct 2010
- Astra 2007
- Bucuresti
Cristy_steaua16
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2010
- Mesaj Privat
Problema cu pornirea la cald am avut-o si eu la un opel astra H 1.7 CDTI 2007 101CP.
M-am chinuit ceva, in final am reusit sa o rezolv. In primul rand m-am uitat la filtru de motorina, am gasit pilitura de fier pe acolo deci clar Pompa de inalta. In al doilea rand am verificat injectoarele si am fost nevoit sa schimb/rectific 3 dintre ele, in al treilea rand am schimbat supapa rampa comuna injectoare deoarece peacolo pierdea presiune si la inceput nu pornea la cald apoi nu pornea deloc si cand o facea cu spray se mai oprea si din mers cateodata. Sfatul meu este sa mergeti la un mecanic bun deoarece trebuie curatat rezervorul, suflat filtrul de motorina si poate nu trebuie neaaparat schimbate atatea piese... Pe mine m-a costat in jur de 3000 lei cu piese de la dezmembrari si mana de lucru.
M-am chinuit ceva, in final am reusit sa o rezolv. In primul rand m-am uitat la filtru de motorina, am gasit pilitura de fier pe acolo deci clar Pompa de inalta. In al doilea rand am verificat injectoarele si am fost nevoit sa schimb/rectific 3 dintre ele, in al treilea rand am schimbat supapa rampa comuna injectoare deoarece peacolo pierdea presiune si la inceput nu pornea la cald apoi nu pornea deloc si cand o facea cu spray se mai oprea si din mers cateodata. Sfatul meu este sa mergeti la un mecanic bun deoarece trebuie curatat rezervorul, suflat filtrul de motorina si poate nu trebuie neaaparat schimbate atatea piese... Pe mine m-a costat in jur de 3000 lei cu piese de la dezmembrari si mana de lucru.
EStoica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2018
- Mesaj Privat
salutare ... si eu am un opel astra h 1.7 cdti si nu mai porneste cind este cald .... am scimbat regulatorul de presiune si tot am probleme... cind se incalzeste, nu mai porneste doar dupa ce opresc motrul , in doua trei minute mai am sanse sa dau o cheie, in rest dupa ce se raceste motorul o ia daca stau pe demaror 5-6 secunde sa o tin in contact... daca stie cineva sa imi dea un sfat , as dori, multumesc anticipat !