- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
Opel astra f caravan 1994 motor c14 se.1,4 benzinã lam segmentat,cuzineti,supape,oringuri,sonde,de temperetura,lambda,distributie,garnituri,of consuma mult cit de mult?25-27% si miroase tare a benzinã.cechu sta aprins la 2500 rot.se stinge.mentionez sunt nou ,o parere e intotdeaun bine venita va multumesc
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Canistra de carbon trebuie recondiționatã, dupã atâția ani e salatã, altfel o sã-ți tot înfunde conducta aia subțire care merge în admisie...
De desfundat, mã îndoiesc cã o sã meargã cu compresorul, îți recomand 2 metode (mai întâi bagã o sârmã pe el, pe capãtul dinspre admisie, o sã observi cã se-nțepenește la un moment dat), apoi:
1. cu o sârmã oțelitã desfunzi conducta, cu rãbdare;
2. cu un ciocan (eventual de cauciuc) bați în conductã, cu grijã și simț sã n-o spargi(!), din locul unde ai descoperit cã e obturat spre capãtul liber, repetat și mai scuturi conducta.
Verifici și valva/supapa vapori (în care intrã conducta subțire, la capãtul dinspre motor) sã nu fie înfundatã.
Verifici furtunul care iese din supapã și intrã în ștuțul dela admisie, inclusiv ștuțul, sã nu fie înfundate.
Ptr inspirație:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91516 - ptr canistrã și conexe.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696 - ptr test-agrafã.
PS
Canistra nu are decât 1 furtun (pseudo)-liber ( gros și fãrã colier, având înspre motor o terminație paralelipipedicã care respirã liber, în atmosferã), celãlalt furtun (gros și cu colier) vine din rezervorul de combustibil.
De desfundat, mã îndoiesc cã o sã meargã cu compresorul, îți recomand 2 metode (mai întâi bagã o sârmã pe el, pe capãtul dinspre admisie, o sã observi cã se-nțepenește la un moment dat), apoi:
1. cu o sârmã oțelitã desfunzi conducta, cu rãbdare;
2. cu un ciocan (eventual de cauciuc) bați în conductã, cu grijã și simț sã n-o spargi(!), din locul unde ai descoperit cã e obturat spre capãtul liber, repetat și mai scuturi conducta.
Verifici și valva/supapa vapori (în care intrã conducta subțire, la capãtul dinspre motor) sã nu fie înfundatã.
Verifici furtunul care iese din supapã și intrã în ștuțul dela admisie, inclusiv ștuțul, sã nu fie înfundate.
Ptr inspirație:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91516 - ptr canistrã și conexe.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696 - ptr test-agrafã.
PS
Canistra nu are decât 1 furtun (pseudo)-liber ( gros și fãrã colier, având înspre motor o terminație paralelipipedicã care respirã liber, în atmosferã), celãlalt furtun (gros și cu colier) vine din rezervorul de combustibil.
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Vezi in ce stare este furtunul/cotul care intra in clapeta - care vine de la canistra de vapori. (de de la el vine mirosul de benzina este opturat/pori/etc., daca nu se vede pori/crapaturile strange de el si vezi.)
Verifica tot traseul de la clapeta (gaurica din clapeta) pana la canistra vapori.
Daca are si EGR nu strica sa il cureti, daca canistra este dusa... ajung granule pe la el.
Nu am idee cum arata C14SE
Daca ai gasit granule pe traseu poti sa te apuci de desfacut canistra de vapori, cum a spus colegul mai sus.
Tutorial reconditionare canistra de vapori.
Poate te indruma colegi catre un mecanic in zona ta.
Daca apare check engine ar trebui sa ai ceva erori stocate.
Verifica tot traseul de la clapeta (gaurica din clapeta) pana la canistra vapori.
Daca are si EGR nu strica sa il cureti, daca canistra este dusa... ajung granule pe la el.
Nu am idee cum arata C14SE
Daca ai gasit granule pe traseu poti sa te apuci de desfacut canistra de vapori, cum a spus colegul mai sus.
Tutorial reconditionare canistra de vapori.
Poate te indruma colegi catre un mecanic in zona ta.
Daca apare check engine ar trebui sa ai ceva erori stocate.
- adrian-adrian458
- OP
- 8 mesaje
- din 17 Oct 2018
- Astra 1994 C14SE
- Iasi
adrian-adrian458
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat