Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • rukwin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 1.8 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare am o problema cu clima .. am o vectra b din 97. Pornesc clima totul functioneaza perfect.. doar ca nu imi da aer cald desi e setat pe 27 grade sau pe HI ...! nu stiu ce sa fac .. ma puteti ajuta... cu ceva informati..poze..! VA multumesc.
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Din mesajul tau reiese faptul ca ai climatronic. Nu mai da pe maxim(27-HI), stai cu ea la 26*C, 4-5 turatie si directionare picioare si parbriz. Apasa butonul ECO sa ai martorul aprins.
Da mai multe detalii:
-Nu baga deloc caldura in habitaclu?
-Nu baga doar pe una din directionari?
-Nu baga caldura nici cand temperatura motorului este aproape 92*C(deschidere termostat)?
  • rukwin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 1.8 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
O sa fac cum spui tu .. !
NU .. nu imi baga caldura deloc in masina ... si nici daca imi ajunge apa la peste 90 grade.. imi da numai aer rece .. iar butonul de la ECo ..se aprinde cand doreste el.. dar daca il apas el functioneaza .. pt ca se simte la turatiile motorului.
  • Raul_sr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat azi ventilatorul de aer interior- nu pornea intotdeauna sau se oprea in mers (surubul de la plasticul din mijloc si canalul de aer pentru picioare m-au chinuit putin), si din pacate la 90°C apa motor, sufla doar aer putin dezmortit pe la mijloc, masina nu se incalzeste nici la drumuri lungi (peste 100 km) si inghet in masina...(sau voi ingheta cand vine gerul).

- am verificat schimbatorul de caldura si conductele sunt calde, cea de iesire este un pic mai rece. Embarassed conductele erau calde pentru ca motorul a ajuns la temp de lucru nu pentru ca circula fluidul
- am fost cu ea la opel de 2 saptamani si au gasit doar ventilatorul, calpetele functioneaza, asta am vazut si eu azi la schimbatul de ventilator.
- nu stiu.. ar putea fi termostatul?!

Sugestii.. pls... sunt putin demotivat ... Smile (EGR -5851594, Senzorul de presiune 93171176, Ventilator aer interior 1845080 -toate schimbate din septembrie pana acum cu piese noi)

Problema - radiatorul de aer cald infundat. peste vara trebuie pornit aerul cald pentru ca fluidul (din radiatorul de aer cald) sa nu-l infunde.... Smile


Ultima modificare făcută de Raul_sr la Vin 30 Nov, 2012 6:39 pm, modificat de 3 ori în total
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dac zici ca iti fct clapeta ce iti da drumul la aerul cald atunci nu ramane decat termostatul sa il schimbi
puti monta pe furtun unul de dacie pentru o proba rapida.....ptr ca la opel este bine sa pui unul original
  • MAS19

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel vctra b 1.8 benzina din 97,nu baga deloc aer cald nici dupace se incalzeste mtorul.Ma poate ajuta cineva?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
"nici dupa ce se incalzeste motorul" Si pana la cate grade se incalzeste motorul? Da mai multe detalii. Poate nu ai comutat pe aer cald Very Happy
  • MAS19

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pana pe la 85 grade,as vrea eu sa nu fie comutat pe aer cald:)),dar ii comutat si tot aer rece vine.
  • MAS19

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
in calorifer intra 2 tevi cea de sus e fierbinte si cea de jos mai mult rece.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Poate ar trebui sa cureti caloriferul. Am patit asa ceva, cei drept la Dacia.
  • MAS19

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Smile))),mersi.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poate ai probleme cu caloriferul sau cu supapa de vacuum de pe circuit racire. Vezi daca la calorifer sunt ambele conducte calde.
  • deovex

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scoate radiatorul din bord. Il decapsezi si il cureti cu un cablu de frana de bicicleta. Pe urma intre capacul de plastic ce l-ai decapsat si radiator pui silicon rosu si il capsezi. Apoi surpriza nu poti sta in masina de cald. Asa am patit si eu cand am cumparat masina. Succces, nu e greu , 2 ore de munca si gata.
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare,

postez aici o problema asemanatoare, sper sa primesc un sfat.. Smile am un opel astra h 2005 1.7CDTI si am pornit-o sa mai mearga motorul ca este frig dar nu porneste deloc ventilatorul de caldura din habitaclu. Am ac + ventilatie si nici-o treapta nu functioneaza. Am fost cu ea intr-o parcare subterana ca era mai cald dar nimic. verificand siguranta este arsa si am pus pentru proba siguranta de la ABS. A pornit ok dar functioneaza numai treapta 4 si se auzea la acel motor sub torpedou in zona aia un sgomot ciudat. Un huruit de parca ar amesteca in gheata paletele alea, ce sa fie? Mentionez ca inainte cu 3 zile a mers perfect a picat dintr-o data. Mai pateam ceva ciudat vara...daca porneam AC si mergeam cu el mult se facea condens si picura putin pe presul la locul din dreapta fata, sa se fi facut condens si apoi a inghetat? Aveti idee de ce nu merg si primele 3 trepte? Maine merg sa cumpar siguranta si o testez ceva mai mult timp.
Astept ceva sfaturi/sugestii ca vreau sa plec acasa de sarbatori Sad
Stima
  • Raul_sr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Ventilatorul de aer pt habitaclu a trebuit schimbat. L-am schimbat cu unul nou (acelasi producator Valeo costa 550 Ron), treaba de 2-3 ore, surubareala cu capul in jos cam aiurea dar se merita. In fine, vechiul ventilator avea resturi de carbune pe perii- de acolo functionarea intermitenta, carbunii erau pe sfarsite, rulmentii la fel e aiurea ca nu-i poti schimba , din cate am vazut e capsat axul.
Radiatorul de aer cald pt habitaclu era infundat, am folosit o solutie de curatat sistemul de racire de la Liqui moly, face minuni, acum totul functioneaza perfect.
Un sfat peste vara o data pe saptamana dati drumul la caldura la maxim pt 5 min ca sa circule fluidul de racire si prin radiatorul de aer cald si sa previna depunerile si o eventuala infundare.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
apa circula tot timpul prin respectivul calofier cel putin la Astra G Y20DTH si este doar o clapeta care lasa aerul sa circule prin el sau nu. la vectra insa parca exista un robinet actionat de vacum din cate am vazut...
  • Raul_sr

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
La Vectra C exista parca o electrovalva (sau una pe vacuum nu sunt sigur) care lasa apa sa circule prin radiator doar cand selectezi aerul cald.
  • Dragos05

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 z17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, am o vectra b din 96 motor x16szr si am eu o curiozitate..zilele astea nu a fost foarte frig [mai precis pe 25 decembrie] ..iar acul de la temperatura apei..nu trecea de primele 3 liniute albastre desi am facut vreo 30si ceva de km..,dupa ce am oprit am deschis capota iar vasul in care se afla apa precum si radiatorul erau calde .., ma gandesc ..sa fie termostatul de vina sau senzorul nu transmite cum trebuie?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul dus,obosit,blocat pe deschis.Verificare termostat:dimineata,pornesti motorul,apoi la relanty sau usor turat,cand ajunge apa la aproximativ 60 -70grade,fuguta in fata la radiator si-l palpezi.Daca este inca rece,termostatul lucreaza,daca este cald spre fierbinte,termostatul este blocat pe deschis.Termostat blocat pe inchis,creste temperatura rapid si-ti da apa afara din vas.Daca spui ca nu-ti ridica decat foarte putin,mai ales ca apa era calda,(nu fierbinte cum ar trebui sa fie dupa maxim 5 km),atunci categoric este blocat pe deschis.
  • Dragos05

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2002 z17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
mulþam fain micky, asa ma gandeam si eu ca e blocat pe deschis, normal acest termostat trebuie sa tina apa pana ajunge temperatura pe la 90 si ceva de grade , dupa care sa ii dea drumu in radiator sa o raceasca , nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR