Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:mers 120 km/h deodata scade puterea si mult fum negru

Cod(uri) eroare: cheita galbena
----
Model: zafira
An fabricatie: 2005
Cod motor: cam asa incepe tot.plec din tm spre iasi si pe aproape de destinatie pierd putere la motor fum negru in spate.merg 70km cu 70km/h ca mai mult nu putea si gasesc furtun intercooler -turbo spart.inlocuiesc furtunul la service dar tot nu se tureaza.problema? filtru particule infundat.l-am dat jos si merge masina ft bine.la intoarcere dupa vreo 200km incepe masina sa scoata fum albastru..mult fum cam vreo 20km apoi se comporta normal vreo 200 km si tot asa a facut pana acasa.intre timp s-a aprins spirala si s-a stins dupa 500km dar s-a aprins cheita. Am vorbit cu cei care anuleaza dpf si mi-au spus ca masina incearca sa isi faca regenerare si de aceea baga ulei in motor si sa merg sa anulez dpf si din soft ca poate sa imi topeasca pistoanele. voi ati patit asa ceva?
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Anulezi filtru de particule dar trebuie anulat și din soft cã încearcã sã-și facã regenerarea și bagã motorinã și ptr filtru sa îl umezeascã cu motorinã și apoi sã ia foc sã-l curețe de acea te-a fãcut acele probleme .anuleazal și si sã fi mulțumit îți spun din propria experiențã un Insignia din 2010 . consum mai mic și mult mai svelta
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Sa traiesti.multumesc de sfat.revin maine cu rezultatul.
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
apropo de furtunul turbo-intercooler.l-am schimbat pe cel spart cu unul tot de la acelasi model de zafira doar ca este putin mai ingust decat celalalt...la capete si lungime e la fel.difera doar diametrul.crezi ca pot avea probleme din cauza asta?am mers deja 1000km cu el prin tara si masina trage bine.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Furtunul de la rãcitorul turbo intreculer este cel de ieșire ?fiind mãi îngust intrã mai puțin aer in pistoane și turbina impinge mai greu
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu exact care este.are vreo 50cm si este putin curbat in jos.cat despre problema dpf este rezolvata.trage bine masina merge perfect
Maine trebuie sa vad la service ce fac cu fumul albastru.am stat parcat si am accelerat la 2500 si iese puțin, nu mult.daca nu accelerez nu scoate fum.vreau sa rezolv repede ca nu vreau sa se duca si altele
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
matei niculae a scris:Furtunul de la rãcitorul turbo intreculer este cel de ieșire ?fiind mãi îngust intrã mai puțin aer in pistoane și turbina impinge mai greu
Putem spune ca furtunul respectiv este subdimensionat(subtire) doar daca presiunea ceruta de calculatorul motorului este tot timpul mult mai mare decat cea debitata de turbocompresor,de regula,presiunile sunt sensibil egale.Daca diferentele de presiune ar fi alarmant de mari s-ar aprinde martorul din bord si a apare limitare de performante...!
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Atunci e ok sa ințeleg.
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
rezultat final.furtunul intercooler e ok asa a zis macanicul,dpf e anulat din soft ,masina merge ok.are un consum putin mai mare dar pun asta pe seama frigului de afara
  • Ionel-Daniel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2011 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Cum se poate anula filtrul de particule? Si in cazul acesta masina devine euro 4 banuiesc... trebuie mers iarãși la rar sa treaca in carte si certificat fãrã filtru de particule?
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
daca ai anulat filtrul de particule masina ta nu mai are ce cauta la rar ca o sa iasa euro 1.
  • Ionel-Daniel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2011 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Nu cred asta... eu asa am auzit ca eliminând filtrul de particule masina devine euro 4.... Nu cred ca eliminând un filtru de 30 de cm,o masina din 2011 sa devina euro 1....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu un soft bine facut masina isi pastreza norma euro.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR