AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
Simptome:mers 120 km/h deodata scade puterea si mult fum negru
Cod(uri) eroare: cheita galbena
----
Model: zafira
An fabricatie: 2005
Cod motor: cam asa incepe tot.plec din tm spre iasi si pe aproape de destinatie pierd putere la motor fum negru in spate.merg 70km cu 70km/h ca mai mult nu putea si gasesc furtun intercooler -turbo spart.inlocuiesc furtunul la service dar tot nu se tureaza.problema? filtru particule infundat.l-am dat jos si merge masina ft bine.la intoarcere dupa vreo 200km incepe masina sa scoata fum albastru..mult fum cam vreo 20km apoi se comporta normal vreo 200 km si tot asa a facut pana acasa.intre timp s-a aprins spirala si s-a stins dupa 500km dar s-a aprins cheita. Am vorbit cu cei care anuleaza dpf si mi-au spus ca masina incearca sa isi faca regenerare si de aceea baga ulei in motor si sa merg sa anulez dpf si din soft ca poate sa imi topeasca pistoanele. voi ati patit asa ceva?
Cod(uri) eroare: cheita galbena
----
Model: zafira
An fabricatie: 2005
Cod motor: cam asa incepe tot.plec din tm spre iasi si pe aproape de destinatie pierd putere la motor fum negru in spate.merg 70km cu 70km/h ca mai mult nu putea si gasesc furtun intercooler -turbo spart.inlocuiesc furtunul la service dar tot nu se tureaza.problema? filtru particule infundat.l-am dat jos si merge masina ft bine.la intoarcere dupa vreo 200km incepe masina sa scoata fum albastru..mult fum cam vreo 20km apoi se comporta normal vreo 200 km si tot asa a facut pana acasa.intre timp s-a aprins spirala si s-a stins dupa 500km dar s-a aprins cheita. Am vorbit cu cei care anuleaza dpf si mi-au spus ca masina incearca sa isi faca regenerare si de aceea baga ulei in motor si sa merg sa anulez dpf si din soft ca poate sa imi topeasca pistoanele. voi ati patit asa ceva?
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Anulezi filtru de particule dar trebuie anulat și din soft cã încearcã sã-și facã regenerarea și bagã motorinã și ptr filtru sa îl umezeascã cu motorinã și apoi sã ia foc sã-l curețe de acea te-a fãcut acele probleme .anuleazal și si sã fi mulțumit îți spun din propria experiențã un Insignia din 2010 . consum mai mic și mult mai svelta
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
apropo de furtunul turbo-intercooler.l-am schimbat pe cel spart cu unul tot de la acelasi model de zafira doar ca este putin mai ingust decat celalalt...la capete si lungime e la fel.difera doar diametrul.crezi ca pot avea probleme din cauza asta?am mers deja 1000km cu el prin tara si masina trage bine.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
Sincer nu stiu exact care este.are vreo 50cm si este putin curbat in jos.cat despre problema dpf este rezolvata.trage bine masina merge perfect
Maine trebuie sa vad la service ce fac cu fumul albastru.am stat parcat si am accelerat la 2500 si iese puțin, nu mult.daca nu accelerez nu scoate fum.vreau sa rezolv repede ca nu vreau sa se duca si altele
Maine trebuie sa vad la service ce fac cu fumul albastru.am stat parcat si am accelerat la 2500 si iese puțin, nu mult.daca nu accelerez nu scoate fum.vreau sa rezolv repede ca nu vreau sa se duca si altele
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
matei niculae a scris:Furtunul de la rãcitorul turbo intreculer este cel de ieșire ?fiind mãi îngust intrã mai puțin aer in pistoane și turbina impinge mai greu
Putem spune ca furtunul respectiv este subdimensionat(subtire) doar daca presiunea ceruta de calculatorul motorului este tot timpul mult mai mare decat cea debitata de turbocompresor,de regula,presiunile sunt sensibil egale.Daca diferentele de presiune ar fi alarmant de mari s-ar aprinde martorul din bord si a apare limitare de performante...!
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Ionel-Daniel
- *
- 8 mesaje
- din 13 Sep 2018
- Zafira 2011 Z17DTR
- Bacau
Ionel-Daniel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2011 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2018
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Ionel-Daniel
- *
- 8 mesaje
- din 13 Sep 2018
- Zafira 2011 Z17DTR
- Bacau
Ionel-Daniel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2011 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat