- opelastragz16xep
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Aug 2018
- Astra 2006 Z16XEP
- Alta tara
opelastragz16xep
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
Simptome: Se opreste motorul la semafor, franare, decelerare, in mers cand masina este lasata pe liber.
Cod(uri) eroare: Niciun cod de eroare
----
Model: Astra G Z16Xep Twinport
An fabricatie: 2006
Ca si rezolvare la aceasta problema cel putin la masina mea a fost urmatoarea:
- demontata chiuloasa de pe masina(s-a depistat uzura mare la supapele de pe cilindrul 4)
- mers cu ea la rectificat si aici atentie, eu am fost cu ea pe bucati, sa nu demontati tachetii si axele cu came sau daca faceti asta, sa aveti numerotata ordinea tachetilor si ordinea celor 2 axe cu came, eu am intampinat ceva dificultati aici, nu mai intru in detalii.
Achizitionat garnitura de chiloasa + supape etansare si am schimbat si cureaua de distributie + revizia normala.
Dupa ce mi-au reparat supapele de la chiuloasa, am mers la service unde a fost montata.
Am luat masina, i-am dat cheie, am plecat cu ea, am accelerat, am lasat-o pe liber, am franat brusc si masina nu s-a mai oprit in mers.
Mai am sa-i fac testul cu clima pornita, la mine cand aveam clima pornita se oprea si mai grav.
Rezolvand problema cu chiuloasa, am scapat si de rateurile de pe esapament si relatiul care oscila.
Am uitat sa specific faptul ca, uzura mare la chiuloasa se datoreaza faptului ca am mers tot timpul cu masina pe gpl la fel ca pe benzina si anume turata bine ceea ce nu este bine din cate am inteles deoarece turatiile mari pe gpl fac rau motorului.(Asa am fost informat, nu stiu daca este 100% real dar avand in vedere ca am schimbat o gramada de piese si doar chiuloasa s-a stricat, tind sa cred ca exista un adevar)
Pentru cei care vor sa vada exact ce piese au fost schimbate si de mine si de alti colegi de pe forum, va rog sa cautati topicul : Opel Astra G 1.6 16V Z16XEP Twinport + gpl brc 200 lei bonus
Sper sa fie de folos aceasta postare.
Multumesc tuturor care m-au ajutat in decursul acestor ani si va doresc multa sanatate si toate cele bune. Weekend placut tuturor !
Cod(uri) eroare: Niciun cod de eroare
----
Model: Astra G Z16Xep Twinport
An fabricatie: 2006
Ca si rezolvare la aceasta problema cel putin la masina mea a fost urmatoarea:
- demontata chiuloasa de pe masina(s-a depistat uzura mare la supapele de pe cilindrul 4)
- mers cu ea la rectificat si aici atentie, eu am fost cu ea pe bucati, sa nu demontati tachetii si axele cu came sau daca faceti asta, sa aveti numerotata ordinea tachetilor si ordinea celor 2 axe cu came, eu am intampinat ceva dificultati aici, nu mai intru in detalii.
Achizitionat garnitura de chiloasa + supape etansare si am schimbat si cureaua de distributie + revizia normala.
Dupa ce mi-au reparat supapele de la chiuloasa, am mers la service unde a fost montata.
Am luat masina, i-am dat cheie, am plecat cu ea, am accelerat, am lasat-o pe liber, am franat brusc si masina nu s-a mai oprit in mers.
Mai am sa-i fac testul cu clima pornita, la mine cand aveam clima pornita se oprea si mai grav.
Rezolvand problema cu chiuloasa, am scapat si de rateurile de pe esapament si relatiul care oscila.
Am uitat sa specific faptul ca, uzura mare la chiuloasa se datoreaza faptului ca am mers tot timpul cu masina pe gpl la fel ca pe benzina si anume turata bine ceea ce nu este bine din cate am inteles deoarece turatiile mari pe gpl fac rau motorului.(Asa am fost informat, nu stiu daca este 100% real dar avand in vedere ca am schimbat o gramada de piese si doar chiuloasa s-a stricat, tind sa cred ca exista un adevar)
Pentru cei care vor sa vada exact ce piese au fost schimbate si de mine si de alti colegi de pe forum, va rog sa cautati topicul : Opel Astra G 1.6 16V Z16XEP Twinport + gpl brc 200 lei bonus
Sper sa fie de folos aceasta postare.
Multumesc tuturor care m-au ajutat in decursul acestor ani si va doresc multa sanatate si toate cele bune. Weekend placut tuturor !