- Pytu Adrian
- OP
- 2 mesaje
- din 06 Feb 2005
Pytu Adrian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am cumparat masina fara radio cas si din aceasta cauza nu imi afisaza nimic bordul( afisajul central). Nu stiu nici macar daca are comp de bord. Maneta pt stergatoare are 2 butoane in capat . Am avut a Fabia si de la aceste butoane imi afisa consumul , autonomia , ceasul temp exterioara etc.
Asa ar trabui sa-mi arate si mie? Ce ar trebui sa fac?
Asa ar trabui sa-mi arate si mie? Ce ar trebui sa fac?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Pytu Adrian a scris:Am cumparat masina fara radio cas si din aceasta cauza nu imi afisaza nimic bordul( afisajul central). Nu stiu nici macar daca are comp de bord. Maneta pt stergatoare are 2 butoane in capat . Am avut a Fabia si de la aceste butoane imi afisa consumul , autonomia , ceasul temp exterioara etc.
Asa ar trabui sa-mi arate si mie? Ce ar trebui sa fac?
Asa ar trabui sa-mi arate si mie? Ce ar trebui sa fac?
Daca ai cele 2 butoane la maneta de stergator intr-adevar ar trebui sa-ti afiseze ce ai zis tu. Trebuie prima data sa schimbi becurile de la afisaj (cum zicea si sorin ) ca ar trebui sa-ti indice mai multe si fara radio.
Ar ajuta si daca pe viitor ai zice ce masina ai (sau ai pune-o in semnatura).
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Schimb un pic subiectul ca sa nu deschid unul nou, am (evident) un Astra cu afisajul central "simplu" adica fara computer de bord si contacte pe manetele din jurul volanului.
Pe masina am montat un casetofon cu ajutorul unui adaptator ISO-(STANDARD) <-----> ISO-(OPEL), care este cablat "fir la fir" cu exceptia celor doua "plusuri" (permanent si prin_cheia_de_contact) care sunt inversate intre ele.
In mod normal atunci cand pornesc casetofonul (Blaupunkt) acesta da o tensiune de 12V pe borna de "antena electrica" care comuta linia de jos a afisajului, care nu mai arata data si anul, ci indicatiile casetofonului (de origine) adica nimica la mine, caci am schimbat casetofonul original.
Pentru a pastra afisajul anului si zilei pe linia de jos in locul liniei goale, eu am sectionat firul de "antena electrica" la adaptator (nu am umblat la cablajul original) asa ca pentru afisaj este ca si cand nu asi avea casetofon.
Aceasta e situatia... acum sa vedeti ce am constatat ieri...
Am dorit sa modific "din mers" ora (am trecut recent la "ora de vara") si din intamplare am tinut cele doua butoane apasate simultan circa 4-5 secunde.
Spre uimirea mea pe linia de jos in locul datei a inceput sa se afiseze viteza masinii (valoare realista) tip de cateva secunde, dupa care toate segmentele de afisaj se aprind ca intr-un test inca cateva secunde, dupa care totul revine in situatia initiala.
Cei care pot si au acelasi tip de afisaj ii invit sa faca aceeasi experienta (dar pe loc, sa nu dea in pom, se va afisa in acest caz 0 KMH)
Asi dori sa pot bascula intre cele doua moduri si nu stiu cum... are cineva vreo idee ?
Pe masina am montat un casetofon cu ajutorul unui adaptator ISO-(STANDARD) <-----> ISO-(OPEL), care este cablat "fir la fir" cu exceptia celor doua "plusuri" (permanent si prin_cheia_de_contact) care sunt inversate intre ele.
In mod normal atunci cand pornesc casetofonul (Blaupunkt) acesta da o tensiune de 12V pe borna de "antena electrica" care comuta linia de jos a afisajului, care nu mai arata data si anul, ci indicatiile casetofonului (de origine) adica nimica la mine, caci am schimbat casetofonul original.
Pentru a pastra afisajul anului si zilei pe linia de jos in locul liniei goale, eu am sectionat firul de "antena electrica" la adaptator (nu am umblat la cablajul original) asa ca pentru afisaj este ca si cand nu asi avea casetofon.
Aceasta e situatia... acum sa vedeti ce am constatat ieri...
Am dorit sa modific "din mers" ora (am trecut recent la "ora de vara") si din intamplare am tinut cele doua butoane apasate simultan circa 4-5 secunde.
Spre uimirea mea pe linia de jos in locul datei a inceput sa se afiseze viteza masinii (valoare realista) tip de cateva secunde, dupa care toate segmentele de afisaj se aprind ca intr-un test inca cateva secunde, dupa care totul revine in situatia initiala.
Cei care pot si au acelasi tip de afisaj ii invit sa faca aceeasi experienta (dar pe loc, sa nu dea in pom, se va afisa in acest caz 0 KMH)
Asi dori sa pot bascula intre cele doua moduri si nu stiu cum... are cineva vreo idee ?
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
nu e nimic nou sorine, am mai discutat tema asta prin toamna. e semnalul de viteza care normal era folosit de radio'ul original pt feature'ul ala "volum functie de viteza". viteza maxima afisata este ce cca 53km/h, nu? la vectra B nu arata asta; testasem eu mai demult, dar semnalul de viteza il are si l'am folosit cand am instalat MID.
revine singur in modul normal? cat timp afiseaza viteza?....
revine singur in modul normal? cat timp afiseaza viteza?....
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Tocmai, asta indica faptul ca mesajul este in TID ("afisaj cu 2 linii")
Viteza maxima la care am facut incercarile era de circa 40kmh, asa ca nu pot sa-ti raspund la restul...
In orice caz trebuie apasate ambele butoane de pe afisaj circa 4-5 secunde, dupa care ai kilometrajul cam tot atata, dupa care ai totul aprins cam... tot atata, dupa care revine la normal...
Eu asi dori doar sa pot comuta pe randul de jos intre KMH si data... (ma rog... atata sau mai multe, daca nu costa multi $$$ si mai ales timp...)
Viteza maxima la care am facut incercarile era de circa 40kmh, asa ca nu pot sa-ti raspund la restul...
In orice caz trebuie apasate ambele butoane de pe afisaj circa 4-5 secunde, dupa care ai kilometrajul cam tot atata, dupa care ai totul aprins cam... tot atata, dupa care revine la normal...
Eu asi dori doar sa pot comuta pe randul de jos intre KMH si data... (ma rog... atata sau mai multe, daca nu costa multi $$$ si mai ales timp...)
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:E veche povestea, am incercat si eu la mine, model fara "calculator de bord" si nu merge.
*
Masinile echipate cu motoare Diesel Isuzu nu sunt (cred) compatibile cu "calculatorul de bord" care, mi se pare, nu era oferit nici macar optional, deci cred ca la tine informatia de viteza nu este prezenta...
Sunt simple supozitii...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
asta esta era postul in care a fost discutat subiectul.
https://www.clubopel.com/vie...t=611&start=0
...sorine, si tu ai postat in el, cum de ai uitat de treaba asta?
https://www.clubopel.com/vie...t=611&start=0
...sorine, si tu ai postat in el, cum de ai uitat de treaba asta?
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
SAVARIN
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2005
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Schimb un pic subiectul ca sa nu deschid unul nou, am (evident) un Astra cu afisajul central "simplu" adica fara computer de bord si contacte pe manetele din jurul volanului.
Pe masina am montat un casetofon cu ajutorul unui adaptator ISO-(STANDARD) <-----> ISO-(OPEL), care este cablat "fir la fir" cu exceptia celor doua "plusuri" (permanent si prin_cheia_de_contact) care sunt inversate intre ele.
In mod normal atunci cand pornesc casetofonul (Blaupunkt) acesta da o tensiune de 12V pe borna de "antena electrica" care comuta linia de jos a afisajului, care nu mai arata data si anul, ci indicatiile casetofonului (de origine) adica nimica la mine, caci am schimbat casetofonul original.
Pentru a pastra afisajul anului si zilei pe linia de jos in locul liniei goale, eu am sectionat firul de "antena electrica" la adaptator (nu am umblat la cablajul original) asa ca pentru afisaj este ca si cand nu asi avea casetofon.
Aceasta e situatia... acum sa vedeti ce am constatat ieri...
Am dorit sa modific "din mers" ora (am trecut recent la "ora de vara") si din intamplare am tinut cele doua butoane apasate simultan circa 4-5 secunde.
Spre uimirea mea pe linia de jos in locul datei a inceput sa se afiseze viteza masinii (valoare realista) tip de cateva secunde, dupa care toate segmentele de afisaj se aprind ca intr-un test inca cateva secunde, dupa care totul revine in situatia initiala.
Cei care pot si au acelasi tip de afisaj ii invit sa faca aceeasi experienta (dar pe loc, sa nu dea in pom, se va afisa in acest caz 0 KMH)
Asi dori sa pot bascula intre cele doua moduri si nu stiu cum... are cineva vreo idee ?
Pe masina am montat un casetofon cu ajutorul unui adaptator ISO-(STANDARD) <-----> ISO-(OPEL), care este cablat "fir la fir" cu exceptia celor doua "plusuri" (permanent si prin_cheia_de_contact) care sunt inversate intre ele.
In mod normal atunci cand pornesc casetofonul (Blaupunkt) acesta da o tensiune de 12V pe borna de "antena electrica" care comuta linia de jos a afisajului, care nu mai arata data si anul, ci indicatiile casetofonului (de origine) adica nimica la mine, caci am schimbat casetofonul original.
Pentru a pastra afisajul anului si zilei pe linia de jos in locul liniei goale, eu am sectionat firul de "antena electrica" la adaptator (nu am umblat la cablajul original) asa ca pentru afisaj este ca si cand nu asi avea casetofon.
Aceasta e situatia... acum sa vedeti ce am constatat ieri...
Am dorit sa modific "din mers" ora (am trecut recent la "ora de vara") si din intamplare am tinut cele doua butoane apasate simultan circa 4-5 secunde.
Spre uimirea mea pe linia de jos in locul datei a inceput sa se afiseze viteza masinii (valoare realista) tip de cateva secunde, dupa care toate segmentele de afisaj se aprind ca intr-un test inca cateva secunde, dupa care totul revine in situatia initiala.
Cei care pot si au acelasi tip de afisaj ii invit sa faca aceeasi experienta (dar pe loc, sa nu dea in pom, se va afisa in acest caz 0 KMH)
Asi dori sa pot bascula intre cele doua moduri si nu stiu cum... are cineva vreo idee ?
ZI-mi si mie te rog , de ce e musai sa am acest adaptor "iso stadard- iso opel" - nu e acelasi lucru daca inversez eu firele. vreau sa-mi pun un vdo cu edi si am inteles ca trebuie sa am si acest adaptor care nustiu de unde se cumpara si care probabil ma e si ala vreo 5o de euroi. lamureste-ma putin ...pls
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat