Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • airpacpac

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salutare

Opel Insignia 2.0 cdti.

Ieri am schimbat volanta iar pana azi pe seara a mers ok.
Acum vine un zgomot dinspre motor iar masina nu mai trage ca inainte.

Atasez un video cu sunetul.

Aveti idee ce ar putea fi? Sper sa nu fie dus motorul.

Multumesc

https://youtube.com/watch?v=sHd6r1uoGN0
Skip ads

  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
S-a facur reinvatare volanta?
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cum se face reinvatare volanta? E o componenta pur mecanica?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Ciobysp: Prin ODB. Si da, trebuie reinvatare volanta dupa ce se schimba.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
...
Și rotile...?
  • airpacpac

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns. Sincer nu stiu, ce ar presupune procedeul? Am stat langa ei, au schimbat-o pur si simplu si apoi au pornit-o.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:...
Și rotile...?

Si rotile ce?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Era o gluma: și pe astea le faci cu op com? Ca și ele se învârt.
Cu astfel de afirmații, ajungem sa rada lumea de noi: și când ma gândesc ca unii iau de bun tot ce scrie pe aici...
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Daniel: daca nu stii, nu mai debita prostii, eu nu o fac. Daca mecanicul tau ti-a spus ca induc lumea in eroare si ca nu exista asemenea procedura, spune-i sa se lase de meserie. Daca tu esti mecanic, apuca-te de altceva.

@airpacpac un mecanic ar trebui sa stie ce sa faca.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
"Flywheel Target programming", presupunând ca despre asta vrei sa vorbești, nu se face cu testerul. Cu ala vezi dacã ai cod de eroare pe aceasta situație și eventual îl ștergi. Greșesc?
Practic se vede poziția volantului în corespondenta cu PMS.
Roagã mecanicul sa detalieze operațiunea și prezint-o aici: e foarte bine sa învãțãm, dacã va fi cazul.

Niciodatã nu poți învațã un fier cu un tester/aparat de diagnoza.
Nu sunt mecanic, dar îmi place sa cred ca am o logica rezonabila.
  • airpacpac

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2018

  • Mesaj Privat
UPDATE: motorul nu se mai aude asa, au fost schimbate distributia si pompa de apa dar tot face un zgomot cand o pornesc, numai cand motorul e cald.
Sunetul pe care il face e similar cu cel din videoul de mai jos.
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:"Flywheel Target programming", presupunând ca despre asta vrei sa vorbești, nu se face cu testerul. Cu ala vezi dacã ai cod de eroare pe aceasta situație și eventual îl ștergi. Greșesc?


Niciodatã nu poți învațã un fier cu un tester/aparat de diagnoza.
Nu sunt mecanic, dar îmi place sa cred ca am o logica rezonabila.

Gresesti si esti pe alta lume. Poza pe care ti-am pus-o este exact de pe un aparat de diagnoza OEM, GM, cu licenta. Daca nu intelegi iti explic: te loghezi cu user si psw direct in serverele din Ruselheim, nu caca maca orice interfata de pe net( explic ca la surzi, poate reusesti sa intelegi ). Daca nici din poza aceea nu ti-ai dat seama ca este vorba de lucruri serioase, mai documenteaza-te. Ca sa te iau pe 'logica', cum spui tu...una e sa stergi o eroare, alta este sa inveti calculatorul motor despre alti parametri. Stergand eroarea de dinainte (cu volanta veche) va reapare indiferent ca ai pus volanta noua. O seara buna. Repet, mai documenteaza-te. Nu esti singurul care 'rade' ca trebuie sa reonvatare/reprogramare la schimbarea volantei.
Si sa citez un 'ilustru' :
Cu astfel de afirmații, ajungem sa rada lumea de noi: și când ma gândesc ca unii iau de bun tot ce scrie pe aici...

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu am de gând sa polemizez cu tine.
Dar, cum poti sa afirmi ca un ansamblu de fiare trebuie învãțat ca sã nu mã zdrangane? Ce sa învete ecu despre el? Ca e vopsit roz? Serios.

Explica tu pe înțelesul nostru ce face ecu în raport cu volntul la aceasta operațiune. Sa nu murim prosti.
Faci un efort sa ne luminezi?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:"Flywheel Target programming", presupunând ca despre asta vrei sa vorbești, nu se face cu testerul. Cu ala vezi dacã ai cod de eroare pe aceasta situație și eventual îl ștergi. Greșesc?
Practic se vede poziția volantului în corespondenta cu PMS.
Roagã mecanicul sa detalieze operațiunea și prezint-o aici: e foarte bine sa învãțãm, dacã va fi cazul.

Niciodatã nu poți învațã un fier cu un tester/aparat de diagnoza.
Nu sunt mecanic, dar îmi place sa cred ca am o logica rezonabila.

Oare MDI-ul ala ce zice? NU este ncidecum "Flywheel Target programming". AM spus-o, nu este un tester luat de pe emag sau alte prostii, este un tester OM, trebuie sa lucrezi pentru GM/Opel ca sa ai cont si parola pentru a face diagnoze si alte operatiuni ( gen Flywheel learning ). Daca tot mi-ai dat peste nas ca invat rotile, lumineaza tu lumea DE CE NU SE FACE ACEASTA OPERATIUNE.
Ma opresc aici. P.S.: iti dau un hint, sa nu te pierzi in ceata: exista un senzor .Numai bine.

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si totusi dupa ce am aflat de unde este luat, ca trebuie sa ai cont ,sa lucrezi pentru Opel ....ce face totusi ? Este corect sa spui ce face ,poate cum face si de ce este nevoie sa faci aia,altfel o tinem in contre pana cand se duce dracu si volanta asta si n-am aflat de ce zdrangane.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Good point, @mecaNIK! Da' orgoliile sunt maaaari! (Much)Bigger than wisdom.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ma opresc aici. P.S.: iti dau un hint, sa nu te pierzi in ceata: exista un senzor .Numai bine.
[/quote]

În ceata te-ai pierdut tu: este ceea ce îți spuneam eu despre corespondenta între poziția volantului și PMS.
Cum ar putea un senzor sa facã volanul sa nu mai zornaie?
Și nu e nevoie de tester cu cont la Germanica sa faci invatare în caz de eroare: exista o procedura cu mers în frânã de motor de la 4000 eot/min pana aproape sa moara motorul.
Chiar dacã nu sunt specialist GM, am câteva cunoștințe care îmi permit sa argumentez ceea ce afirm. Cand gresesc, am puterea sa recunosc.
Mulțumesc ca te-ai strãduit atât de mult sa ne explici. Consider ca ceea ce am spus pe acest subiect este suficient.
Numai bine!
  • airpacpac

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Ok, se pare ca am creat o polemica aici. Nu asta a fost scopul. Dupa ce am fost cu masina la inca 3 mecanici, se pare ca noua piesa a venit faulty din fabrica iar luni o sa schimbe din nou.
  • airpacpac

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2018

  • Mesaj Privat
David_Andrei a scris:
Daniel a scris:"Flywheel Target programming", presupunând ca despre asta vrei sa vorbești, nu se face cu testerul. Cu ala vezi dacã ai cod de eroare pe aceasta situație și eventual îl ștergi. Greșesc?
Practic se vede poziția volantului în corespondenta cu PMS.
Roagã mecanicul sa detalieze operațiunea și prezint-o aici: e foarte bine sa învãțãm, dacã va fi cazul.

Niciodatã nu poți învațã un fier cu un tester/aparat de diagnoza.
Nu sunt mecanic, dar îmi place sa cred ca am o logica rezonabila.

Oare MDI-ul ala ce zice? NU este ncidecum "Flywheel Target programming". AM spus-o, nu este un tester luat de pe emag sau alte prostii, este un tester OM, trebuie sa lucrezi pentru GM/Opel ca sa ai cont si parola pentru a face diagnoze si alte operatiuni ( gen Flywheel learning ). Daca tot mi-ai dat peste nas ca invat rotile, lumineaza tu lumea DE CE NU SE FACE ACEASTA OPERATIUNE.
Ma opresc aici. P.S.: iti dau un hint, sa nu te pierzi in ceata: exista un senzor .Numai bine.


Pana la urma se face acel procedeu sau nu? Am cautut pe forumuri dar n-am gasit nimic concret, unii zic ca da altii ca nu.

Multumesc
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Ma opresc aici. P.S.: iti dau un hint, sa nu te pierzi in ceata: exista un senzor .Numai bine.


În ceata te-ai pierdut tu: este ceea ce îți spuneam eu despre corespondenta între poziția volantului și PMS.
Cum ar putea un senzor sa facã volanul sa nu mai zornaie?
Și nu e nevoie de tester cu cont la Germanica sa faci invatare în caz de eroare: exista o procedura cu mers în frânã de motor de la 4000 eot/min pana aproape sa moara motorul.
Chiar dacã nu sunt specialist GM, am câteva cunoștințe care îmi permit sa argumentez ceea ce afirm. Cand gresesc, am puterea sa recunosc.
Mulțumesc ca te-ai strãduit atât de mult sa ne explici. Consider ca ceea ce am spus pe acest subiect este suficient.
Numai bine!

@Daniel eu am incercat sa ii dau un sfat lui @airpacpac .
@mecaNIK pana la urma urmei, fiecare face ce vrea. NU se face acea operatiune, nu e bai, volante sunt pe stoc, mecanicii isi vor freca mainile de bucurie ca unii nu au facut aceasta operatiune la service-ul unde au schimbat volanta si au de munca. Dar na, asa e romanul, incerci sa-i dai un sfat, sa nu aiba probleme dupa, da cu bata in tine. Nu sunt obligat sa va invat sau sa va explic ce si cum face, am incercat la randul meu sa ajut pe altii. Repet, intrebati mecanici care au conostinte de mecanica, nu service-uri la colt de bloc.
airpacpac a scris: Ok, se pare ca am creat o polemica aici. Nu asta a fost scopul. Dupa ce am fost cu masina la inca 3 mecanici, se pare ca noua piesa a venit faulty din fabrica iar luni o sa schimbe din nou.

Ma bucur pentru tine colegul ca se va rezolva. Cere-le totusi sa faca acea operatiune, e spre binele tau, si al masinii, evident.
Seara buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR