Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • VCirja

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: De când am reconditionat turbina, dimineata, la rece, pentru maxim 1 minut, fie cã stau la relanti sau accelerez, mașina lasã un fum alb albastru. Odatã ce se încãlzeste, fumul dispare. Consuma cam 100ml ulei la 2.-3 zile, mi se pare mult. Am dat jos turbina si am dus-o la verificare la ãla care a fãcut-o si mi-a spus cã turbina nu are nimic, cã cicã motorul ar fi devina. Nu stiu ce sã zic, pânã acum nu aveam problema asta... EGR-ul este anulat iar DPF nu are din fabricã. Clapeta de acceleratie si galeria de admisie cu tot cu tija swirl sunt noi.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra C
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DTH
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil problema este de la turbina totusi... cam mult ulei consuma asa dintr-o data
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
VCirja a scris: Consuma cam 100ml ulei la 2.-3 zile, mi se pare mult. Am dat jos turbina si am dus-o la verificare la ãla care a fãcut-o si mi-a spus cã turbina nu are nimic, cã cicã motorul ar fi devina.
In 2-3 zile poti face 10km sau poti ajunge in Italia,Franta,etc.,parcurgand 2000km...,diferenta e vizibila! Acceptand ideea ca motorul "ar fi devina",se impune un test de compresie care sa concluzioneze daca sunt probleme la nivelul setului motor sau la nivelul simeringurilor supapelor...
  • VCirja

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Pardon, in 2-3 zile fac maxim 200km.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cum intuiam si ziceam mai sus, cam dubios asa dintr-o data sa consume atata ulei. daca erau segmenti sau altceva aveai si inainte consum de ulei... sau aveai dar nu stiai si puneai pe baza la turbina care era pe duca...
mai poti verifica desfacand furtunul de la turbina si te uiti daca este cu ulei pe partea de aer nu pe cea de evacuare. daca acolo este ulei (destul de mult raportat la consumul spus de tine) atunci turbina nu a fost bine reconditionata. verifica si sa nu ai pe undeva o scurgere de ulei pe la motor sau cutie...
  • VCirja

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Mecanicul a gãsit ulei pe la o garnitura, într-adevãr nu a fost montatã cum trebuie. Nu are ulei pe acel furtun totusi. Mecanicii de la service-ul ãsta au zis cã turbina e lucratã bine, dar nu a fost montatã corespunzãtor. Totuși, nu îmi explic fumul albastru de la pornirea la rece.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR