- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
AM MARE NEVOIE DE AJUTOR! AM DESCRIS AICI: TOPICUL ESTE
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15698
Salutare! Am o mare - mica problema. De cateva zile m-i se termina antigelul intr-un ritm ametitor! Am remarcat ca scurgerea are loc pe traseul lichidului de racire, unde se afla o supapa de incalzire, sau cum au numit-o unii mecanici - pompita vacuum. Am cutreierat toata Constanta, la toate service-urile am fost (inclusiv reprezentanta), respectiv la magazinele de piese, toti zicandu-mi ca aceasta piesa ar fi defecta, ceea ce e adevarat, constatand si eu acelasi lucru. Problema ar fi ca ea nu pare defecta deloc:
- am scos de pe instalatie singur piesa in cauza desfacand-o;
- m-am uitat foarte atent (chiar si cu lupa la lumina ledurilor) neconstatand nicio fisura;
- pretul de achizitie este foarte mare, avand in vedere ca nu pare a fi o componenta vitala - 150 lei;
Posibile remedii si/sau rezolvari:
- sa o supun unui test la presiunea respectiva (1,2-1,5 bari);
- achizitionarea uneia noua - 150 lei;
- anuland trecerea prin ea a circuitului de racire, prin imbinarea furtunurilor care treceau prin aceasta;
Mentionez ca aceasta componenta nu face legatura intre furtunul dinspre vasul de expansiune spre radiator, ci la iesirea lichidului din radiator (am inteles ca are legatura cu sistemul de incalzire - climatizare).
A, da, pe peretii vasului de expansiune gasesc mici particula negre moi, ca un cauciuc, sa fie oare ulei sau garnitura faramitata?
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15698
Salutare! Am o mare - mica problema. De cateva zile m-i se termina antigelul intr-un ritm ametitor! Am remarcat ca scurgerea are loc pe traseul lichidului de racire, unde se afla o supapa de incalzire, sau cum au numit-o unii mecanici - pompita vacuum. Am cutreierat toata Constanta, la toate service-urile am fost (inclusiv reprezentanta), respectiv la magazinele de piese, toti zicandu-mi ca aceasta piesa ar fi defecta, ceea ce e adevarat, constatand si eu acelasi lucru. Problema ar fi ca ea nu pare defecta deloc:
- am scos de pe instalatie singur piesa in cauza desfacand-o;
- m-am uitat foarte atent (chiar si cu lupa la lumina ledurilor) neconstatand nicio fisura;
- pretul de achizitie este foarte mare, avand in vedere ca nu pare a fi o componenta vitala - 150 lei;
Posibile remedii si/sau rezolvari:
- sa o supun unui test la presiunea respectiva (1,2-1,5 bari);
- achizitionarea uneia noua - 150 lei;
- anuland trecerea prin ea a circuitului de racire, prin imbinarea furtunurilor care treceau prin aceasta;
Mentionez ca aceasta componenta nu face legatura intre furtunul dinspre vasul de expansiune spre radiator, ci la iesirea lichidului din radiator (am inteles ca are legatura cu sistemul de incalzire - climatizare).
A, da, pe peretii vasului de expansiune gasesc mici particula negre moi, ca un cauciuc, sa fie oare ulei sau garnitura faramitata?
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
secarianu a scris:AM DESCRIS AICI: TOPICUL ESTE
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15698
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15698
Stim ca ai descris acolo si era suficient Macar aici ai pus un titlu corespunzator.
- secarianu
- OP
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat