Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
a folosit cineva panou solar pt a mentine bateria incarcata.am gasit pe net ceva modele cu cleme crocodil/stecher priza 12v dar nu stiu daca dauneaza sist electric pt ca scot aproape 18v,alternatorul da 14v pt incarcare?cat timp de lasa pe masina conectat sau care este mai buna alimentare cu cleme crocodil sau direct in priza auto?eu sunt la inceput si cu masina si cu condusul,am luat baterie noua 12v/60a dar moare des motorul la semafor si dau la automata de prea multe ori,ori nu incarca alternatorul ca lumea?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Poti incepe cu o verificare a alternatorului daca incarca cat trebuie , daca ai consumatori,daca electromotorul este in scurt la cat scade tensiunea cand dai la automat ....trebuie sa stie un electrician cu minime cunostinte si un voltmetru .Panoul solar nu este suficient sa incarce o baterie daca nu o face corect alternatorul ,este mai mult o jucarie iar cei 18 v promisi scad foarte mult in sarcina nu este nici un pericol.
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=ydSiQxojHV0
asa face cu motorul pornit,conectand diversi consumatori pe rand,inainte de pornire aveam 12v fix.mie imi moare motorul la semafor si cand am dat ieri la automata cred ca de vreo 8 ori,a 9 oara cand sa dau la cheie facea un tac(cred ca electromotorul) si se aprindea martor bat in bord,doar atat.ori eu nu mam invatat cu cursa ambreaj/acceleratie ori e ceva defect,masina luata sh de la reprezentanta.corsa 2007 1,3 CDTI
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Poti incepe cu o verificare a alternatorului daca incarca cat trebuie , daca ai consumatori,daca electromotorul este in scurt la cat scade tensiunea cand dai la automat ....trebuie sa stie un electrician cu minime cunostinte si un voltmetru .Panoul solar nu este suficient sa incarce o baterie daca nu o face corect alternatorul ,este mai mult o jucarie iar cei 18 v promisi scad foarte mult in sarcina nu este nici un pericol.

https://youtube.com/watch?v=ydSiQxojHV0
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Recondiționeazã alternatorul,eu așa am fãcut și nu mai am probleme,ca și piese îți trebuiesc regulatorului de tensiune cam greu. De gasit eu am pus mobiletron am dat 90 lei,colectorul vreo 20 lei,rulment parte spate alternator 30 lei,,dacã faci singur operația ca scule : pistol de lipit ,presa rulmenții Și o menghina . La mine fluctua încãrcarea uneori 14.1, 14.6, 14,8,13.9. Farurile fãceau ca și lumina de discoteca,
Succes!
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Eu cred ca vreo dioda arsa nu incarca suficient pe cat consum.bateria fiind noua de 1luna si capacitate mare adica 60Ah.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca masurata bateria inainte de pornire arata 12v asta inseamna 30 % incarcata, pentru 100 % trebuia sa fie 12,6v ,incarcarea este la limita de jos si cu motorul pornit , o dioda arsa de obicei se vede in fluctuatia intensitatii luminilor la relantiu ,la alternatoarele astea de pe Opel este de preferat sa se schimbe releu si puntea de diode .
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Odata ce reconditionezi alternatorul se scoate și puntea de diode și o poți verifica , la asta m-am gandit și eu ca ar fi problema la mine dar era uzat colectorul și regulatorul de tensiune mai avea foarte puțin din cãrbunii ce calcã pe colector odatã schimbate aceste piese îmi sta tensiunea constant la 14.3 Sau 14.4 depinde ce consumatori ai activi cu toți consumatorii activi (faruri ventilator radio etc.) nu ar trebui sa scadã sub 13.7 cel puțin la mine așa e și alternatorul e denso de 105 A.
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Daca masurata bateria inainte de pornire arata 12v asta inseamna 30 % incarcata, pentru 100 % trebuia sa fie 12,6v ,incarcarea este la limita de jos si cu motorul pornit , o dioda arsa de obicei se vede in fluctuatia intensitatii luminilor la relantiu ,la alternatoarele astea de pe Opel este de preferat sa se schimbe releu si puntea de diode .
ieri nu mai pornea deloc si am lasato peste noapte,azi pe la 7 arata 12v.filmul lam facut imediat dupa pornire.mai bine schimb cu totul alternatorul,nu?de cat sa fie,nici nu stiu cel pe care il am de cat este.puntea de diode este pe alternator,nu?dar releul unde il gasesc?
  • ACRadu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 z13dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
marius3113 a scris:Odata ce reconditionezi alternatorul se scoate și puntea de diode și o poți verifica , la asta m-am gandit și eu ca ar fi problema la mine dar era uzat colectorul și regulatorul de tensiune mai avea foarte puțin din cãrbunii ce calcã pe colector odatã schimbate aceste piese îmi sta tensiunea constant la 14.3 Sau 14.4 depinde ce consumatori ai activi cu toți consumatorii activi (faruri ventilator radio etc.) nu ar trebui sa scadã sub 13.7 cel puțin la mine așa e și alternatorul e denso de 105 A.
si cat tea dus ca pret toata operatia?
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Tot ce am fãcut la alternator a fost in regie proprie ,90 lei regulatorul ,20 lei colectorul,30 lei rulmentul din partea spate a alternativului ,trebuie sa fii atent când îl desfaci,puntea de diode e sudata de firele Statorului prin niștec cleme și le desfaci ușor cu o șurubelnița lata subțire , apoi la montaj le fixezi și lipești cu pistolul de lipit su cositor , indicat e prin sudare prin arc electric ,dar tine și așa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR