Bunã! Întâmpin și eu o problema! Tocmai ce am fost sa încarc instalația cu freon la un AstraH 2005.Toate bune și frumoase pana am ieșit din rampa,mașinã a rãmas fãrã servodirectie. Am oprit motorul și nu a mai vrut sa porneascã pana nu mi-a fost dat curent. Am reușit sa plec, bineînțeles ca mi-a fost frica sa dau drumu la AC.acum am plecat sa ma plimb puțin în speranța cã își revine, am dat drumu la AC și s-a repetat același lucru. Am rãmas fãrã servo în mers, am oprit AC și și-a revenit servo. Am oprit motorul și iar nu mai pornește. Va rog dacã v-ați lovit de o asemenea problema spuneti-mi de la ce ar putea fi. Mulțumesc anticipat!
MODEL: Astra 2005
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Nu!
Pe partea de incarcare a acumulatorului (bateriei).
Cumva, functionezi la limita mentinerii acumulatorului, iar cand vii cu un consumator in plus, tensiunea pe acumulator scade si primul consumator afectat este servodirectia (daca ea este electrica sau electrohidraulica).
Sunt doar simple pareri, pentru ca nu putem verifica nimic de la distanta si nici nu stim exact despre ce masina/motorizare vorbim.
Mulțumesc frumos! Da, sigur, pãreri.sunt de mare ajutor aceste pãreri mai ales atunci când ești femeie Este vorba despre un Opel astra h break 1,7 cdti an 2005 🙏
Bunã ziua ! La prima vedere pare o problema pe partea electrica care afecteazã încãrcarea, bateria sau alternatorul. Se aprinde cumva și vreun martor în bord înainte de a se opri motorul ? Bateria câți ani are și este în parametri? Încãrcarea alternatorului a fost mãsuratã? Ar mai fi de luat în calcul și starea compresorului și a curelei de la instalația de aer condiționat, dacã este gripat axul sau ambreiajul compresorului, poate duce la aceste anomalii care solicita foarte mult motorul și îl poate opri în mers.
Va Multumesc frumos pentru pãreri! Acum am mãsurat tensiunea de încãrcare a alternatorului și se pare ca este de aproape 9V. Am dus-o sa imi repare alternatorul și sper ca se rezolva 🙏🙏 zi minunata!
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.