Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Catalin0708

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut,
Am un Opel Astra g z16se, se pare ca îmi face niste probleme, în momentul în care cobor o panta, dupa un drum de aproximativ 50 de km, motorul se îneacã si moare în mers fiind în viteza , la urcare nu am nicio problema, trage bine. Dupã ce moare sunt nevoit sa trag pe marginea drumului deoarece trebuie sa o las câteva minute, altfel nu porneste, rãmân martorul de ulei si cel de baterie aprins. Dupã aceastã pauza porneste fãrã probleme.
Mentionez ca motorul nu se încãlzeste peste 90° aprox. Ce problema ar putea exista? multumesc anticipat
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai probleme cu senzorul de turatie motor.
Acela de pe carcasa ambreiajului, care citeste turatia volantei.
Il dai jos si vezi daca este imbacsit sau uzat.
Totodata, verifici contactele din mufa sa nu fie imbacsite/oxidate sau largite.
Cureti contactele si le strangi, cureti senzorul sau il inlocuiesti daca prezinta uzuri.
Daca nu se rezolva problema dupa ce faci aceste operatiuni, mergi si fa o diagnoza.
  • Catalin0708

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2018

  • Mesaj Privat
O sa verific senzorul,
Mulțumesc de rãspuns.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Catalin,eu te-as intreba cum ai de gand sa verifici senzorul...? Eu nu cred ca e circuitul senzorului defect,deoarece ar fi trebuit sa ai martor specific aprins in bord. Senzorul se verifica prin diagnoza,ocazie cu care se vizualizeaza existenta codului de eroare si apoi se vizualizeaza valoarea semnalului generat de senzor,fiind de fapt valoarea turatiei motorului(aproximativ 200rot/min la actionarea electromotorului si aproximatv 800rot/min la functionare in relanty...! Un senzor de pozitie vilbrochen(volanta) nu poate fi uzat,deoarece in timpul functionarii nu are contact fizic cu coroana dintata a volantei... Cauza reala se poate depista doar prin diagnoza.
  • Catalin0708

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Sambata o sa ajung la mecanicul meu si o sa vedem exact, mi-a spus ca sunt mai multe cauze posibile(la telefon), printre care si EGR. Sper de data aceasta sa se insele.
Am facut in urma cu ceva timp o diagnoza si de acea data a trebuit sa schimb bujiile si mi-a semnalat si bobina de inductie, e posibil sa aiba si acum legatura cu ea ?
Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Catalin0708 a scris:O sa verific senzorul,
Mulțumesc de rãspuns.
Vad ca nu vrei sa ne spui in ce moduri secrete verifici senzorul...,conditie in care nici eu nu-ti mai raspund la intrebari...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR