Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Motorul este oprit, contactul este pus, servodirectia functioneaza, si nu se aprinde martorul de baterie din bord, implicit bateria nu incarca.

Cod(uri) eroare: Niciunul
----
Model:Opel Astra G CC
An fabricatie: 2004
Cod motor: z17dtl

Am facut o filmare ca sa se inteleaga mai usor care este problema mea. Sper ca este de folos.Imediat ce am oprit filmarea, si am oprit motorul, am mai stat putin, si am pus contactul si s-a aprins becul, am pornit motorul si incarca, totul este functional. Face cateodata, la 2-3 porniri.
Initial am crezut ca este de la ceasuri, si le-am schimbat cu unele de la cealalta masina, tot astra g, la fel face.
http://www.youtube.com/watch?v=Uw3VwF8wf0w
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Releul regulator din alternator,poate avea o problema aleatoriu in timp si trimite plus catre instrumente(martor baterie) si calculatorul pompei de servodirectie,cand motorul este oprit si contactul pus.Stiindu-se ca pompa functioneaza atunci cand primeste confirmarea incarcarii,reprezentata de semnalul +12v care stinge si martorul din bord,este explicabila manifestarea...
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles. Clar suspectam alternatorul. Dar, as dorii si eu sa stiu functionalitatea acelui fir de 12v, teoretic el doar trimite semnal +12v cand alternatorul incarca ? Si o defectiune la releu, face ca semnalul sa fie permanent chiar si cand nu incarca ?
Si ca o alta idee, alternatorul cu motorul pornit, nu incarca, deci tot din cauza releului intampin aceasta problema ?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Comanda incarcarii alternatorului si controlul sunt functii ce trebuie realizate de releul regulator.Cand nu sunt realizate sau sunt realizate aiurea,apar manifestari anormale...!
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru ceea ce stiam deja colegu...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze,o sa am grija sa fiu mai rezervat in dialogul cu dumneata,nu vreau sa te plictisesc...!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze pentru dublul post...!
  • RTD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Problema am rezolvat-o. Plusul de pe alternatorul,surubul mai exact ce iesea din platoul de diode avea un joc foarte mare ca iesise din canelurile acelea unde era bagat fortat. Am inlocuit cu un surub si piulita normal si acum functioneaza totul normal. Aparent,din pricina faptului ca nu aveam plus si contactul era imperfect nici becul nu se aprindea, si ma gandesc ca firul de excitatie, cel care intra in alternatorul nu isi completa circuitul. Si de acolo pornea si pompa de servo.
Rezolvat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR