- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna seara domnilor. Dupa nefolosirea masinii vreo 2 luni, am ramas fara baterie de vreo cateva ori, nu mai pornea deloc, deoarece nu am mers cu ea drumuri lungi chiar si dupa cele 2 luni de stationare. Plecand la un drum de aprox 200 km am observat ca pilotul automat nu imi mai functioneaza in sensul ca martorul alb se aprinde in bord la apasarea butonului pt pilot automat, dar cand vreau sa setez viteza nu se intampla nimic, martorul ramane cu lumina alba, masina nu isi mentine viteza. O fi de la baterie? Sa scot bornele, si dupa sa le deconectez? Multumesc in avans.
- Turb0
- **
- 123 mesaje
- din 03 Dec 2010
- Insignia 2012 A20DTR
- Bucuresti
Turb0
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Hai ca vin cu o rezolvare care nu stiu daca e defectiune sau e normal....
In carte scrie ca apesi butonul ala mai mare cu pilotul si apoi setezi viteza din rotita,moment in care martorul din bord se face verde.E aici e buba...In carte scrie ca trebuie sa dai spre "+" de rotita aia,dar la mine daca fac asa nu se intampla nimic.In schimb daca ii dau spre "-"se activeaza,dar dupa activare daca dau in sus de rotita spre "+" nu creste viteza....O cretinitate de pilot si de gandire a cui l-a proiectat!La astra H era impecabil!
In carte scrie ca apesi butonul ala mai mare cu pilotul si apoi setezi viteza din rotita,moment in care martorul din bord se face verde.E aici e buba...In carte scrie ca trebuie sa dai spre "+" de rotita aia,dar la mine daca fac asa nu se intampla nimic.In schimb daca ii dau spre "-"se activeaza,dar dupa activare daca dau in sus de rotita spre "+" nu creste viteza....O cretinitate de pilot si de gandire a cui l-a proiectat!La astra H era impecabil!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Probabil nu stii cum functioneaza... il activezi din butonul mai mare si se aprinde cu alb martorul in bord. Cand ajungi la viteza dorita dai in jos spre set/- (set=setare) si masina mentine viteza. Ca sa cresti sau sa scazi viteza dai in sus(+) sau in jos(-)... doar cand e martorul verde. Cand se dezactiveaza pilotul (daca pui frana, schimbi viteza...) si vrei sa revii la viteza setata initial, dai in sus spre res/+ (res=resume/a relua).
Deci:
Setarea initiala a vitezei se face doar pe set/- in jos
Cu res/+ in sus se revine la ultima viteza setata
Cu + sau - se creste sau scade viteza setata anterior atata timp cat rulezi sub pilotul automat.
Deci:
Setarea initiala a vitezei se face doar pe set/- in jos
Cu res/+ in sus se revine la ultima viteza setata
Cu + sau - se creste sau scade viteza setata anterior atata timp cat rulezi sub pilotul automat.
- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
@clau70 si mie mi s.a schimbat senzorul de la pedala de ambreiaj, deoarece cand circulam pe drum cu gropi, se dezactiva pilotul automat singur, nu isi mai mentinea viteza. Dar acum se pare ca e alta peoblema, cu senzorul de la pedala de frana, stopurile de frana se aprin doar la aprox 30% din cursa pedalei. Sigur e problema la senzorul ala, de nu.mi mai merge nici pilotul automat.
- cotee.COCO
- *
- 15 mesaje
- din 02 Dec 2015
- Corsa 2003 z12xep
- Dolj
cotee.COCO
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2003 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2015
- Mesaj Privat
Este normal sa se aprinda stopurile doar la 30% din cursa pedalei! Aveai o problema cu senzorul ala daca nu se aprindeau deloc sau stateau aprinse tot timpul(asta in legatura cu luminile pe frana)! Pentru pilot s-ar putea sa aiba alt set de contacte senzorul(este un switch cu unul sau mai multe microcontacte) de pe pedala de frana si alea sa fie perlate si sa "vada" pedala de frana calcata!.. Din pacate o problema foarte des intalnita este la instalatia electrica si este cauzata de vibratii-problema consta in frecarea/tocarea izolatiei cablurilor electrice si ulterior datorita umezelii si oxidarii intreruperea/scurtcircuitarea sau transmiterea de semnale false care cauzeaza functionarea defectuoasa a unor sisteme. Eu sunt de parere ca in diagnosticarea problemelor de natura electrica una din operatiile care ar duce la o diagnosticare corecta ar fi si verificarea rezistentei de izolatie a conductoarelor.
- cldmarinescu
- **
- 265 mesaje
- din 09 Mai 2011
- Astra 2010 A13DT
- Vrancea
cldmarinescu
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- soldy
- **
- 215 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
soldy
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
- cosjudah
- OP
- 296 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2010 1.4 100cp
- Timis
cosjudah
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 1.4 100cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- soldy
- **
- 215 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
soldy
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 666 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Probabil nu stii cum functioneaza... il activezi din butonul mai mare si se aprinde cu alb martorul in bord. Cand ajungi la viteza dorita dai in jos spre set/- (set=setare) si masina mentine viteza. Ca sa cresti sau sa scazi viteza dai in sus(+) sau in jos(-)... doar cand e martorul verde. Cand se dezactiveaza pilotul (daca pui frana, schimbi viteza...) si vrei sa revii la viteza setata initial, dai in sus spre res/+ (res=resume/a relua).
Deci:
Setarea initiala a vitezei se face doar pe set/- in jos
Cu res/+ in sus se revine la ultima viteza setata
Cu + sau - se creste sau scade viteza setata anterior atata timp cat rulezi sub pilotul automat.
Deci:
Setarea initiala a vitezei se face doar pe set/- in jos
Cu res/+ in sus se revine la ultima viteza setata
Cu + sau - se creste sau scade viteza setata anterior atata timp cat rulezi sub pilotul automat.
Ai dreptate...Multumesc!Vin de pe astra h si acolo e altfel!
- nelutzu_832000
- *
- 49 mesaje
- din 07 Oct 2016
- Astra 2011 A17DTJ
- Buzau
nelutzu_832000
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2016
- Mesaj Privat
Va salut. Am si eu o problema cu tempomatul la astra j 1.7 110 cp 2011...nu se activeaza si la o prima vedere cu testerul dadea eroare la pedala de frana, trebuia calibrata...am mers la un service si am calibrat pedala de frana cu op com, nu mai da eroare, dar tot nu merge...se aprinde martorul in bord, dar nu se activeaza...pe tester raspund toate comenzile de pe volan...mi s a spus acum ca trebuie resoftat calculatorul...are cineva o alta parere? Mulțumesc
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat