razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
ma poate ajuta cine cu urmatoarea problema,
in mers s-a aprins bec galben motor si apoi s-a oprit, nu a vrut sa mai plece nici chip. Pompa de benzina merge( este functionala) , becul galben clipeste in bord. Am gasit firul care vine de la baterie rupt in spate pe legatura de pe motor, practic in mers masina a functionat pe apoi s-a oprit. Poate cineva sa ma ajute cu o idee, am verificat toate circuitele electrice , diodele , etc si degeaba toate sunt ok. Poate s-a ars ceva in ecu, am car pass am incercat sa rescriu cheile degeaba!? cum imi pot da seama ce trebuie sa fac? A mai patit cineva asa ceva?
in mers s-a aprins bec galben motor si apoi s-a oprit, nu a vrut sa mai plece nici chip. Pompa de benzina merge( este functionala) , becul galben clipeste in bord. Am gasit firul care vine de la baterie rupt in spate pe legatura de pe motor, practic in mers masina a functionat pe apoi s-a oprit. Poate cineva sa ma ajute cu o idee, am verificat toate circuitele electrice , diodele , etc si degeaba toate sunt ok. Poate s-a ars ceva in ecu, am car pass am incercat sa rescriu cheile degeaba!? cum imi pot da seama ce trebuie sa fac? A mai patit cineva asa ceva?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am o interfata clona ptr opel, si cu ea am reusit sa corespondez cu ecu , am rescris cheile, am corespondat cu abs-ul , am trecut de car pass , etc , dar tot imi da eroare la senzor vibrochen. L-am masurat conform auto data are rezistentele bune. Sa fie acest senzor de vina ? sau mai probabil din cauza ca motorul nu porneste ecu vede ca are o problema? Totusi nu pot sa cred ca ecu este prajit din moment ce am reusit sa corespondez cu el.....Astept parerile voastre. Multumesc.Ca ractersisticile masini sunt motor x22xe an fab 1996.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanB
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
razvanB a scris:Am o interfata clona ptr opel, si cu ea am reusit sa corespondez cu ecu , am rescris cheile, am corespondat cu abs-ul , am trecut de car pass , etc , dar tot imi da eroare la senzor vibrochen. L-am masurat conform auto data are rezistentele bune. Sa fie acest senzor de vina ? sau mai probabil din cauza ca motorul nu porneste ecu vede ca are o problema?
In 1996,eroarea de senzor pozitie vilbrochen era prezenta pana la pornirea motorului(asa era gandit calculatorul),mai tarziu s-a remediat aceasta problema...