- tulceavideo
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Nov 2013
- Astra 1998 X14XE
- Tulcea
tulceavideo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
AJUTOR!
Salutare!
Opel astra G 1.4 motor x14xe 1999
Problema pe scurt si ce am facut:
Stiam ca nu imi merge aerul am mers la mecanic, mi-a spus ca este bobina de la compresor. Schimbat bobina insa mi-a spus clar ca nu o sa tina multa vreme, caci compresorul are axul uzat si pierde freon pe acolo. Am riscat, am mers asa 3 saptamani. Am facut bani intre-timp, am mers la mecanic si am schimbat compresorul. DE AICI INCEPE POVESTEA!
Compresorul nou luat este comandat pe serie motor/sasiu sa fie potrivit.
A pus nenea ulei la compresor, a pus nenea si freon insa panica! Nu ia comanda compresorul de la aerul conditionat.
Am schimbat in ordine urmatoarele:
- Computer confort (este sub bara fata in stanga) nu merge AC-ul
- Mers la tester eroare la senzorul de presiune AC (langa radiatorul de AC) - Tot nu merge
- mers la electrician (m-i s-a transmis ca e ceva pe instalatie, gen un fir, o mufa) Schimbat panoul de comanda din habitat - AC tot nu merge
Daca pun compresorul pe direct culmea, functioneaza, baga aer rece in masina.
Am luat masina si stau cu ea pe caldurile astea in continuare fara AC caci electricianul nu are timp sa ia toate firele la mana.
(Verificat si sigurantele care sunt ok toate. a fost primul lucru pe care l-am facut)
VA ROG FRUMOS, DACA A INTAMPINAT CINEVA ACESTE PROBLEME, AJUTORRRR!
Salutare!
Opel astra G 1.4 motor x14xe 1999
Problema pe scurt si ce am facut:
Stiam ca nu imi merge aerul am mers la mecanic, mi-a spus ca este bobina de la compresor. Schimbat bobina insa mi-a spus clar ca nu o sa tina multa vreme, caci compresorul are axul uzat si pierde freon pe acolo. Am riscat, am mers asa 3 saptamani. Am facut bani intre-timp, am mers la mecanic si am schimbat compresorul. DE AICI INCEPE POVESTEA!
Compresorul nou luat este comandat pe serie motor/sasiu sa fie potrivit.
A pus nenea ulei la compresor, a pus nenea si freon insa panica! Nu ia comanda compresorul de la aerul conditionat.
Am schimbat in ordine urmatoarele:
- Computer confort (este sub bara fata in stanga) nu merge AC-ul
- Mers la tester eroare la senzorul de presiune AC (langa radiatorul de AC) - Tot nu merge
- mers la electrician (m-i s-a transmis ca e ceva pe instalatie, gen un fir, o mufa) Schimbat panoul de comanda din habitat - AC tot nu merge
Daca pun compresorul pe direct culmea, functioneaza, baga aer rece in masina.
Am luat masina si stau cu ea pe caldurile astea in continuare fara AC caci electricianul nu are timp sa ia toate firele la mana.
(Verificat si sigurantele care sunt ok toate. a fost primul lucru pe care l-am facut)
VA ROG FRUMOS, DACA A INTAMPINAT CINEVA ACESTE PROBLEME, AJUTORRRR!
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
- tulceavideo
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Nov 2013
- Astra 1998 X14XE
- Tulcea
tulceavideo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
- tulceavideo
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Nov 2013
- Astra 1998 X14XE
- Tulcea
tulceavideo
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salutare! PROBLEMA REZOLVATA!
Evident, am reusit sa rezolv problema aerului conditionat. Dupa ce am stat cu masina blocata mai bine de 3 saptamani prin service-uri, pe la electricieni si oameni care au softuri care mai decare cu licenta si fara licenta, schimbadiverse componente (vezi mai sus) am deslusit care era marea problema.
In habitat, in zona picioarelor pasagerului din dreapta fata se afla un mic dispozitiv atasat pe carcasa unde se afla filtru de habitat. In acel dispozitiv intra doua fire si iese din el o mica teava de aluminiu cred care duce in interior la radiatorul prin care circula freonul racit cred.
ACUM VINE COMEDIA!
Cele doua fire erau inversate plus la minus si minus la plus. Le-am pus cum trebuia si MINUNE! Aerul conditionat functioneaza perfect!
De adaugat ca nici un "meserias" nu si-a dat seama de aceasta mica problema in special cel care a intervenit prima oara la Aerul conditionat.
Evident, am reusit sa rezolv problema aerului conditionat. Dupa ce am stat cu masina blocata mai bine de 3 saptamani prin service-uri, pe la electricieni si oameni care au softuri care mai decare cu licenta si fara licenta, schimbadiverse componente (vezi mai sus) am deslusit care era marea problema.
In habitat, in zona picioarelor pasagerului din dreapta fata se afla un mic dispozitiv atasat pe carcasa unde se afla filtru de habitat. In acel dispozitiv intra doua fire si iese din el o mica teava de aluminiu cred care duce in interior la radiatorul prin care circula freonul racit cred.
ACUM VINE COMEDIA!
Cele doua fire erau inversate plus la minus si minus la plus. Le-am pus cum trebuia si MINUNE! Aerul conditionat functioneaza perfect!
De adaugat ca nici un "meserias" nu si-a dat seama de aceasta mica problema in special cel care a intervenit prima oara la Aerul conditionat.