- alexbombaster
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
alexbombaster
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu radiatorul de racire apa si anume intre bratul acela de plasitc si radiator imi curge lichid de racire. Am atasat poze si niste video-uri sa vedeti despre ce este vorba. Intrebarea mea este, se mai poate repara, a mai avut cieva problema asemanatoare?
Am incercuit in poza cu rosu ca sa va puteti da seama in video de unde cred ca ar curge lichid.
https://photos.google.com/ph...mcbG78dF9MnO6CebJ
https://photos.google.com/ph...96BYoDL7gPc6y3_Nj
Am si eu o problema cu radiatorul de racire apa si anume intre bratul acela de plasitc si radiator imi curge lichid de racire. Am atasat poze si niste video-uri sa vedeti despre ce este vorba. Intrebarea mea este, se mai poate repara, a mai avut cieva problema asemanatoare?
Am incercuit in poza cu rosu ca sa va puteti da seama in video de unde cred ca ar curge lichid.
https://photos.google.com/ph...mcbG78dF9MnO6CebJ
https://photos.google.com/ph...96BYoDL7gPc6y3_Nj
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Capacele de plastic sunt sertizate pe radiator intre ele este o garnitura de cauciuc care in timp se inmoaie ,cineva cu experienta poate strange din nou cat mai uniform capacele si se rezolva problema ca si in cazul intercoolerelor, Trebuie demontat radiatorul pentru asta,si mare atentie la nivelul in vasul de expansiune,lasat la minim,sa existe loc pentru dilatatia termica a lichidului si asa nu mai forteaza in instalatie.Inainte de operatiunea asta verifica daca nu ai scapari de presiune in instalatia de racire ca nu rezolvi nimic.
P.S. nu incerca sa lipesti ca nu tine sunt materiale diferite care se dilata si contracta la variatiile de temperatura destul de mari si se delipesc orice-ai face.
P.S. nu incerca sa lipesti ca nu tine sunt materiale diferite care se dilata si contracta la variatiile de temperatura destul de mari si se delipesc orice-ai face.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- alexbombaster
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
alexbombaster
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- alexbombaster
- OP
- 11 mesaje
- din 17 Jan 2013
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
alexbombaster
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Ideea este ca exista o solutie la anumite probleme, cineva cu experienta si putin talent poate reface o sertizare ,mai ales la intercoolere tine mai bine si banii scutiti sunt mai multi ,unde mai pui ca radiatoarele noi sunt din ce in ce mai prost facute.
@mecaNIK inteleg, insa radiatorul acesta nu este cel original, a mai fost schimbat in urma cu 2 ani si din cate imi amintesc a fost si unul mai ieftin oarecum, nu era ceva te top. In orice caz maine am sa merg la un service si daca poate sa faca ceva la radiatorul actual bine daca nu voi comanda altul nou.
Multumesc de raspuns !