- NDaniel597
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Aug 2018
- Timis
NDaniel597
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2018
- Mesaj Privat
Bnua ziua am o problema la un fiat bravo 1.9 jtd 2008
astazi in timp ce mergeam cu masina am observat temperatura la apa sa dus la rosu am oprit pe dreapta imediat am deschis capota si surpriza iesea aburi pe la motor si in vasul de expansiune era ulei pana pe capac culoare gri deschisa ca gelatina....menzionez ca am mai avut ulei in vasu de expansiune acum 6 luni si miau schimbat cred termoflotul acuma nu cred ca sa dus garnitura de chiuloasa sau chiuloasa de tot...am sunat la cativa mecanici miau spus toti chiuloassa dusa te costa cu totu undeva la 2500 lei...ceva sfaturi o fi doar garnitura de chiuloasa sau totul...multumesc
astazi in timp ce mergeam cu masina am observat temperatura la apa sa dus la rosu am oprit pe dreapta imediat am deschis capota si surpriza iesea aburi pe la motor si in vasul de expansiune era ulei pana pe capac culoare gri deschisa ca gelatina....menzionez ca am mai avut ulei in vasu de expansiune acum 6 luni si miau schimbat cred termoflotul acuma nu cred ca sa dus garnitura de chiuloasa sau chiuloasa de tot...am sunat la cativa mecanici miau spus toti chiuloassa dusa te costa cu totu undeva la 2500 lei...ceva sfaturi o fi doar garnitura de chiuloasa sau totul...multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- NDaniel597
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Aug 2018
- Timis
NDaniel597
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2018
- Mesaj Privat
am schimbat termoflotu schimbu de ulei plus filtre am schimbat si distributia plus pompa de apa am mers 3 4 zile scot apa afara din circuit si surpriza inca e ulei gros pe tubu ce mere in motor de la radiator....
ps: am spalat radiatoru exter si intern cu o pomba de foraj pana a esit apa curata....in motor nam spalat cu nimik o fi de la motor ce acuma curata uleiu ala gros cu apa sau ceva nu e bine....
ps: am spalat radiatoru exter si intern cu o pomba de foraj pana a esit apa curata....in motor nam spalat cu nimik o fi de la motor ce acuma curata uleiu ala gros cu apa sau ceva nu e bine....
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Se poate sa fie si rezidurile de ulei din bloc si circuit dar verifica si urmatorul lucru,daca ai gaze in carter motor (se vede la joja) si daca-ti creste nivelul la ulei (atunci e dusa garnitura de chiuloasa si-ti baga apa-n ulei)...verifica temeinic treaba asta inainte de a lua vre-o decizie....cind apare mnaioneza (vapori de apa si ulei) e cam tarziu.
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- NDaniel597
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Aug 2018
- Timis
NDaniel597
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2018
- Mesaj Privat
ahappyuser : maioneza gri pe capac nu am am deschis capacu e curat iasa doar ceva aburi cand e aprins (incins motoru) nu sare ulei nu nimik doar ca iasa ceva aburi....pe joja nu fumega nimik doar ca abea se vede uleiiu pe ea probabil ca acum 5 zile am schimbat uleiu si de aia nu se vede asa bine...dimineata o so pornesc sa vad daca iasa fum alb gri mixt....probabil a ramas de cand am curatat circuitu de apa de la radiatoare a ramas si in motor...maine bag o solutie de curatat radiatoare liqui moly o las 10 minute pana se incalzeste la 90 grade dupaia o scot si curat cu apa distilata de 2 ori....dupaia sa vad daca mai e murdar vasu de expansiune pana atunci nu bag antigel...
ps: vreau sa merg vreo 2000 km sa bag antigel g12 sau merg doar cu apa distilata pana se curata circuitu si vasul ?
ps: vreau sa merg vreo 2000 km sa bag antigel g12 sau merg doar cu apa distilata pana se curata circuitu si vasul ?
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
E bine ca nu ai simptomele despre care am scris, alea au fost la mine cand a cedat garnitura de chiulasa la Vectra mea.
Ramane sa verifici si ce ti-a scris colegul @dancuciureanu mai sus.
L.E:
Pentru curatarea circuitului de apa din motor eu am bagat o solutie de curatare Wynn's la cutie metalica iar vasul de expansiune l-am demontat si l-am curatat manual (gasesti pe forum tot felul de idei bune in acest sens pe care eu le-am aplicat cu succes). Apa distilata ieftina la bidon de 5l gasesti la Kaufland, eu am folosit 3 bidoane.
Ramane sa verifici si ce ti-a scris colegul @dancuciureanu mai sus.
L.E:
Pentru curatarea circuitului de apa din motor eu am bagat o solutie de curatare Wynn's la cutie metalica iar vasul de expansiune l-am demontat si l-am curatat manual (gasesti pe forum tot felul de idei bune in acest sens pe care eu le-am aplicat cu succes). Apa distilata ieftina la bidon de 5l gasesti la Kaufland, eu am folosit 3 bidoane.
- NDaniel597
- OP
- 6 mesaje
- din 09 Aug 2018
- Timis
NDaniel597
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2018
- Mesaj Privat