luciminea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2011
- Mesaj Privat
Saptamana trecuta am patit o nepatita, am luat apa, adica a tras apa in loc de aer. Bineinteles ca s-a oprit instantaeu. Nu s-a facut dop de apa, am desfacut imediat filtru, intercooler, am scos incandescentele si am dat la automat sa arunce apa, a iesit foarte putina apa, nu a aruncat jet mare.
In urma verificarilor, s-a constatat ca pompa de injectie nu mai lucra, adica nu mai dadea motorina pe conducte. S-a schimbat o piesa in calculatorul pompei si a pornit masina. Greu la inceput si cu o gramada de fum alb, innecacios. Inainte de reparatia pompei s-a verificat motorul si nu era "sarit de la punct".
Din cauza fumului alb, am crezut ca au cedat segmentii, asa ca am verificat compresia. Toate pistoanele au compresia normala, deci nu e problema de acolo, nu intra ulei in ardere.
Partea foarte ciudata este urmatoarea: cu cat sta masina mai mult, pare ca se strica si mai tare.
Acum, porneste extrem, extrem de greu sau deloc, sau ajutata cu putin spray. Dupa ce porneste, are foarte mult fum alb si nu se mai accelereaza. Initial, dupa reparatia pompei, pornea si se accelera normal, iar fumul se disipa odata cu incalzirea motorului. Cand mergea, nu avea zgomote, nu batea pe nicaieri. Adica nu avea nici un simptom de supapa sau biela indoita.
Acum, parerile din service sunt impartite, ba ca ar fi ceva in pompa de injectie, ba ca ceva prin motor, desi eu nu prea vad ce draci sa aiba motorul.
Daca are cineva experienta cu astfel de necazuri si ma poate ajuta cu un sfat, v-as fi foarte recunoscator.
In urma verificarilor, s-a constatat ca pompa de injectie nu mai lucra, adica nu mai dadea motorina pe conducte. S-a schimbat o piesa in calculatorul pompei si a pornit masina. Greu la inceput si cu o gramada de fum alb, innecacios. Inainte de reparatia pompei s-a verificat motorul si nu era "sarit de la punct".
Din cauza fumului alb, am crezut ca au cedat segmentii, asa ca am verificat compresia. Toate pistoanele au compresia normala, deci nu e problema de acolo, nu intra ulei in ardere.
Partea foarte ciudata este urmatoarea: cu cat sta masina mai mult, pare ca se strica si mai tare.
Acum, porneste extrem, extrem de greu sau deloc, sau ajutata cu putin spray. Dupa ce porneste, are foarte mult fum alb si nu se mai accelereaza. Initial, dupa reparatia pompei, pornea si se accelera normal, iar fumul se disipa odata cu incalzirea motorului. Cand mergea, nu avea zgomote, nu batea pe nicaieri. Adica nu avea nici un simptom de supapa sau biela indoita.
Acum, parerile din service sunt impartite, ba ca ar fi ceva in pompa de injectie, ba ca ceva prin motor, desi eu nu prea vad ce draci sa aiba motorul.
Daca are cineva experienta cu astfel de necazuri si ma poate ajuta cu un sfat, v-as fi foarte recunoscator.