Gabyyy915
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut. Detin un Opel Astra H 1.7 CDTI (Z17DTJ) 110 cp, cel cu sistem de injectie Denso.
Simptome:
Merge foarte intrerupt, tremura, nu trage si am in bord aprins masina cu acea cheita de service.
Problema a aparut din senin, cand am parcat masina erau toate bune, iar dupa trei zile cand am vrut sa plec cu ia m-am trezit cu problema asta.
Am mers la un service opel si la ei a aparut cum ca am problema la injector cilindru 4, doar ca, mi-au zis ei, este posibil sa fie ceva la motor nu la injector... Am lasat la ei masina o saptamana sa faca nu stiu ce teste, din care au trans concluzia ca am o fisura la chiuloasa prin zona injectorului. (Nu erau 100% siguri)
Pe urma, am zis sa merg la un alt mecanic pentru o alta parere. La fel ca si la Opel, i-a aparut pe tester problema injector cilindru 4. I-am adus un alt injector, ca pe urma sa imi zica ca nu ajunge curent din calculator la injector. A masurat el si la toate ajunge cum trebuie, numai la ala nu.
Pe cine sa cred? Orice varianta ar fi, este destul de costisitoare si vreau oarecum sa merg la sigur.
Este posibil ca din cauza defectiunii, calculatorul sa nu mai trimita curent la injector?
Sau, este posibil chiar sa fie ceva la chiuloasa?
Repet, am schimbat injectorul, dar problema nu a disparut.
P.S. Masina nu scoate fum deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu stiu codul...
Model: Astra H
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ
Simptome:
Merge foarte intrerupt, tremura, nu trage si am in bord aprins masina cu acea cheita de service.
Problema a aparut din senin, cand am parcat masina erau toate bune, iar dupa trei zile cand am vrut sa plec cu ia m-am trezit cu problema asta.
Am mers la un service opel si la ei a aparut cum ca am problema la injector cilindru 4, doar ca, mi-au zis ei, este posibil sa fie ceva la motor nu la injector... Am lasat la ei masina o saptamana sa faca nu stiu ce teste, din care au trans concluzia ca am o fisura la chiuloasa prin zona injectorului. (Nu erau 100% siguri)
Pe urma, am zis sa merg la un alt mecanic pentru o alta parere. La fel ca si la Opel, i-a aparut pe tester problema injector cilindru 4. I-am adus un alt injector, ca pe urma sa imi zica ca nu ajunge curent din calculator la injector. A masurat el si la toate ajunge cum trebuie, numai la ala nu.
Pe cine sa cred? Orice varianta ar fi, este destul de costisitoare si vreau oarecum sa merg la sigur.
Este posibil ca din cauza defectiunii, calculatorul sa nu mai trimita curent la injector?
Sau, este posibil chiar sa fie ceva la chiuloasa?
Repet, am schimbat injectorul, dar problema nu a disparut.
P.S. Masina nu scoate fum deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu stiu codul...
Model: Astra H
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ
- andreisilviu
- *
- 12 mesaje
- din 17 Jun 2013
- Bucuresti
andreisilviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Nu exista mecanic care sa stie exact ce se intimpla intro masina,indiferent de anii de experienta pe care-i are.Totul se rezuma la teste pe masina.Se schimba intai injectorul in cauza cu altul care stim sigur ca functioneaza,poate fi de la alta masina,nou,reparat,sau de la alt cilindru al masinii,de exemplu daca da eroare cilindru 4,se ia injectorul de la cilindrul 1,2 sau 3 si se inlocuieste cel de la 4.
Daca eroarea persista la acelasi cilindru,se verifica cablurile care alimenteaza acel injector,si semnalul de actionare venit de la ECU cu un osciloscop.
Daca totul este in regula,se suspecteaza,piston,cilindru,chiuloasa,etc.
Daca vi se pare complicat ce spuneam inainte,schimbati ori motorul,ori masina.
Daca eroarea persista la acelasi cilindru,se verifica cablurile care alimenteaza acel injector,si semnalul de actionare venit de la ECU cu un osciloscop.
Daca totul este in regula,se suspecteaza,piston,cilindru,chiuloasa,etc.
Daca vi se pare complicat ce spuneam inainte,schimbati ori motorul,ori masina.
- andreisilviu
- *
- 12 mesaje
- din 17 Jun 2013
- Bucuresti
andreisilviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat