- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Am dat si eu peste nefericita eroare p0002....am schimbat regulatorul si nimik...merge bine porneste bine doar ca la 3300-3500rpm apare masina cu cheita ...masina mergand bine in continuare inca 2.3 minute urmand limitare....opresc motorul porneste si totul e bine....ma intreb care ar mai putea fi cauzele...regulator pompa...senzor rampa sau...sau chiar pompa...si daca stie cineva rolul regulatorului de pe pompa
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Am dat si eu peste nefericita eroare p0002....am schimbat regulatorul si nimik...merge bine porneste bine doar ca la 3300-3500rpm apare masina cu cheita ...masina mergand bine in continuare inca 2.3 minute urmand limitare....opresc motorul porneste si totul e bine....ma intreb care ar mai putea fi cauzele...regulator pompa...senzor rampa sau...sau chiar pompa...si daca stie cineva rolul regulatorului de pe pompa
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Regulatorul de pe pompa dicteaza presiunea in rampa si senzorul de pe rampa citeste presiunea si o trimite la calculatorului central ECU.
Schimba senzorul de pe rampa ,il poti verifica cu un tester ,sau un injector da da mai multa motorina pe retur.Sunt discutii pe forum ,poti da o cautare cu P0002 z17dt si gasesti .
Schimba senzorul de pe rampa ,il poti verifica cu un tester ,sau un injector da da mai multa motorina pe retur.Sunt discutii pe forum ,poti da o cautare cu P0002 z17dt si gasesti .
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Evident ....ca ecu de unde stie ce presiune este in rampa ...de la senzorul de pe rampa ,corect? si ce face ecu , in functie de ce primeste de la senzor ...comanda regulatorul de pe pompa ca pompa sa mentina presiunea in rampa ,corect ? Deci cum este pana la urma ?
Ciprinhio pe rampa este senzor nu regulator.
Ciprinhio pe rampa este senzor nu regulator.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca este generata acea eroare P-0002,inseamna ca presiunea in rampa este mai mica decat este cererea sistemului.Pierderile de presiune pot apare in 2 locuri,in returul injectoarelor(verificare facuta) si pe la regulatorul de presiune de pe rampa,a carui etanseitate lasa de dorit(posibil). Calculatorul nu poate supraveghea posibilele pierderi in retur(injectoare + regulator inalta presiune) si atunci considera ca regulatorul de debit combustibil are o problema,ceea ce de multe ori e fals...! N-ar fi rau de verificat,presiunea generata de pompa lift(rezervor),poate influienta negativ performantele pompei de inalta.
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- OP
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- DamageOpel
- *
- 10 mesaje
- din 27 Dec 2021
- Vectra 2008 Z19DT
- Targu Jiu
DamageOpel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Targu Jiu
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2021
- Mesaj Privat