Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g 1,7 caravan si am schimbat capetii de bara dar cei de la magazin au spus ca se cheama pivoti intermediari si am reglat unghiul de fuga astfel: am intins o ata de la roata din spate la roata din fata pe exterior pe ambele parti ,am reglat volanul astfel ca punand bolobocul pe sigla opel de pe volan sa fie la centru bula de aer(partea dreapta a siglei).Am observat ca atat roata din fata cat si cea din spate sunt convexe aceasta constatare am facuto inainte de a schimba capetii de bara iar diferenta fata de spatele fiecarei roti era cam de 3 mm,asa ca dupa schimbarea caetilor de bara am lasat aceasta diferenta de 3 mm asa cum se vede si in desen,as dori sa intreb daca am procedat corect.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu ti-as recomanda sa faci geometria rotilor intr-un service... nu poate costa mai mult de 100-120 lei
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Gasesti si la 60 de lei o geometrie si stii o treaba. O sa-ti regleze capetele de bara asa cum trebuie.
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
62 lei am facut eu saptamana trecuta la noi in timisoara
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Service-ul e sfant, chiar daca dai 62 sau 100 de lei. Trebuie sa te gandesti ca nu vei scoate unghiul perfect cu ata. Asta mergea la dacie candva cu teava nu cu ata. Reglaj imperfect inseamna cauciucuri uzate mai mult si mai repede (un set nou de anvelope mai ieftine 800 lei) masina trage stanga-dreapta, dupa caz etc.
Cu atatea gropi pe la noi , de unde sti ca nu ai vreo roata pe spate fugita doar putin?
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se regleaza unghiul de fuga cu laser,o explicatie a principiului de reglare.
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Toti stim, dar nu divulgam secretul Mr. Green
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Va rog frumos sa-mi spuneti si mie secretul.
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iti recomand un service. eu am fost la autosoft si ma costat 90 ron...
e cel mai indicat sa mergi la un service specializat in asa ceva.
bafta in cont.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
petre lasa prostiile si mergi si fa-ti unghiurile intr-un service specializat ca nu ai dacie si in plus e viata ta in joc si a celorlalti participanti la trafic. Nu te juca cu asa ceva ca nu sti ce se intampla intr-o curba si fie ai distrus vieti fie ti-ai luat adio de la viata asta... Pentru 100 RON maxim nu se merita riscul...
  • Rapcore

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
nu am mai auzit asa ceva pana acum. du-te si fa-ti geometria la un service, te costa 60lei. e vorba de siguranta ta la viteza mare si in plus se toaca anvelopele pe interior sau exterior
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu e bine cum ai deschis rotile acolo in schema aia... rotile din fata trebuie sa stea putin inchise iar cele din spate trebuie sa fie perfect drepte (care oricum asa sunt din fabrica) . acum sa-ti explic de ce trebuie sa fie putin inchise (e vorba de cativa milimetri ) pentru ca ele se deschid la turatie , deci cand masina se infige in fata ele fac un unghi de deschidere . Operatiunea e simpla ,eu mereu imi fac unghiul de fuga singur , cu 2 chei reglezi bieleta cum vrei si cu atza este metoda comunista care nu are moarte . Nu se merita dupa parerea mea sa dai asa multi bani pentru service - e prea umflat pretu pentru o geometrie la service pentru niste operatiuni care necesita 2 chei fixe si sa strangi sau sa slabesti 2 bielete ! Binenteles unghiul de fuga se face bine daca nu ai nici un joc pe fatza
  • v1RuS

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 x16xel;
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva in buzau unde se face unghiul de fuga .. si cam la ce pret?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
la orice service auto si costuri intre 90 --150 lei depinde
cel mai bine cauta un service care are aparat de reglat directia --3D--este mult mai precis decat restu,dar si pretu mai mare
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salut.am schimbat amortizoarele fata la Zafira,este necesar sa ma duc sa regleze directia?Capatul de bara nu a fost desfacut,la cele 2 suruburi din partea de jos a amortizorului gaurile sunt fixe,nu am vazut pisibilitate de reglaj.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu e cazul.
  • Ionut Lucian

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 A20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Orice interventie asupra elementelor de direcție sau suspensie se recomanda minim o verificare a unghiului de fugã și a direcției. Unghi se fugã (reglajul roti în plan vertical) direcție (reglajul roti în lan orizontal. Nu am eu Opel de mult timp dar la toate mașinile ce am avut așa am procedat. Sper sa nu fiu luat în nume de rãu dar mai ieftin este un reglaj decât douã anvelope.
  • joanovics

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Daca se poate/trebuie reglat unghiul,adica inclinare in plan vertical a rotii,nu ar trebui facut din aceste suruburi?Sau de altundeva?cand am montat inapoi m am uitat atent si nu am vazut posibilitate de a pune in vreo alta pozitie gaurile telescopului fata de gaurile fuzetei,suruburile intra in gaura la fix.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu se regleazã nimic în zona aia. E asamblare fixã.
La genul ãsta de suspensie+direcție se regleazã doar unghiul de convergențã. Ptr modificarea altor unghiuri (cãdere, fugã), intervenția este mult mai complexã ptr a fi numitã reglaj.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR