cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
cosmin b a scris:nu mai merge cu ea subturat. din cauza asta se intampla fenomenul asta. turbina aia e pusa acolo sa lucreze,mai ales ca e cu geometrie variabila. dupa ce motorul e incalzit la temperatura de functionare,nu schimba viteza sub 2500-3000 de ture. vei vedea ca nu o sa-ti mai faca asa. numai bine
lntre 2000 si 2500 ture e ff bine..
lncearca sa nu treci de 3000..(bineanteles sunt cazuri cand treci si de 4000) si ai sa te bucuri de turbina ff mult timp..
toate bune..
cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
am schimbat tuburile si racordurile din guma care erau crapate dar acuma cand pornesc masina sta ca si cum ar muri motorul cum scot ceva tub de pe instalatia de vacuum sta la relantiu bine.poate fi pompa de vacuum?imi da eroarea
P0638 - Semnal puternic circuit senzor control electronic acceleraþie
(07) - Nu e prezent
P0638 - Semnal puternic circuit senzor control electronic acceleraþie
(07) - Nu e prezent
cristig89- Suspendat
- 123 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Vectra 2004 Y22DTR
- Satu Mare
cristig89- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- HaRRy_GTS
- **
- 243 mesaje
- din 19 Nov 2007
- Vectra 2004 2.2 YDTR
- Bucuresti
HaRRy_GTS
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
cristig89 a scris:ma ajuta cineva cu schema circuitului de vacuum care este pe Y22DTR?ms mult
Problema sta in felul urmator ....la masinile cu motoare y2.2 DTR fabricate intre anii 2002 2004 exista o eroare de fabricatie.
Trebuie resoftat ECU.Aceasta resoftare o poti face la maiandrei sau la orice reprezentanta opel .
La opel daca mergi nu te costa nimic fiind eroare de fabricatie..
Si eu am aflat de treaba asta zilele trecute cand mi-au resoftat ECU si am ramas surprins cand am auzit ca nu ma costa nimic deoarece la seria mea de caroserie nu aparea ca fiind remediat acest defect.
Da-mi un pm cu un id de mess sa iti trimit schema de vacuum si cateva sfaturi.
Bafta .
- x_men_opel
- *
- 38 mesaje
- din 20 Oct 2010
- Vectra 2002 Y22DTR
- Bucuresti
x_men_opel
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2010
- Mesaj Privat
as dori si eu schema de vacum la motorul Y2.2 DTR,creau sa verific furtunasele de la vacuum ca mia dat cod de eroare P1125 si iam pus alata pompa vacu si degeaba si as dori sa imi explice si mie cineva daca poate si nu deranjez cum pot afla daca imi merege turbo.mai mentionez ca masina trage pana la 120km dar acolo parca se taie puterea motorului ma rog de ea sa mearga.sper ca nu am deranjat pe nimeni multumesc si o seara buna
c0sty
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- eucocolino
- **
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
salutare am si eu 2 probleme...opel astra h din 2006 motor 1.3
daca ma poate ajuta cineva... multumesc
OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-
Fereastra de comunicare CAN> 2006|Astra-H
Identificare ECU în curs...
Identificare:
Numãr ºasiu:
Numãr hard:
Tip motor: Z13DTH
Numãr piesã:
Nr.versiune soft:
Programming Date: 20091102
Hardware key number:
Denumire sistem: MAREL0100
Nr.aprobare:
Cod Alpha: GM
Hardware manufacturer system name: 6O2
Software version: 3308A
ECU variant coding: 0x000010D5
Numãrul codurilor: 2
P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negativã
(12) - Nu e prezent
P0400 - Ventil EGR - blocat
(61) - Nu e prezent
daca ma poate ajuta cineva... multumesc
OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-
Fereastra de comunicare CAN> 2006|Astra-H
Identificare ECU în curs...
Identificare:
Numãr ºasiu:
Numãr hard:
Tip motor: Z13DTH
Numãr piesã:
Nr.versiune soft:
Programming Date: 20091102
Hardware key number:
Denumire sistem: MAREL0100
Nr.aprobare:
Cod Alpha: GM
Hardware manufacturer system name: 6O2
Software version: 3308A
ECU variant coding: 0x000010D5
Numãrul codurilor: 2
P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negativã
(12) - Nu e prezent
P0400 - Ventil EGR - blocat
(61) - Nu e prezent
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
primul: verifica furtune de turbo, vacuumuri, si electrovalva de control al presiunii. deviatie negativa inseamna ca turbina da mai putina presiune decat cere ECU (sa ma corecteze cineva daca gresesc).
al doilea: curata egr-ul, se poate face la orice service care stie ceva (iti recomand la maiandrei) sau daca ai ceva skill-uri tehnice si scule potrivite o poti face chiar tu.
al doilea: curata egr-ul, se poate face la orice service care stie ceva (iti recomand la maiandrei) sau daca ai ceva skill-uri tehnice si scule potrivite o poti face chiar tu.
- eucocolino
- **
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- eucocolino
- **
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- DoTy
- **
- 176 mesaje
- din 28 Jun 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Buzau
DoTy
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2012
- Mesaj Privat
Cred ca ceva pe la vacum am si eu la a mea ... cam de 2-3 ori pe an ... imi face niste chesti ciudate ..
1 - Cand merg mai tare cu ea 140-150 km/h imi taie deodata turbina ... numai creste peste 2200 turati si merge maxim 120 ... daca opresc si pornesc motoru ... merge normal ( mi sa intamplat de vro 2-3 ori pe an ) in rest i-am dat vara asa si 220 na mai schitat nmk .. crd ca isi aduce aminte cateodata
2 - Porneste si se opreste in 2 sec ... dupa vro 20 porniri si opriri isi revine ... ( face chestia asta 1-2 ori pe an ) ...lafel de ciudat mi sa parut dar nu m-am ocupat sa vad ce are ...
Daca a mai patit vre un coleg ceva asemanator ... un PM ceva mi-ar fi de folos cu rezolvarile ..
1 - Cand merg mai tare cu ea 140-150 km/h imi taie deodata turbina ... numai creste peste 2200 turati si merge maxim 120 ... daca opresc si pornesc motoru ... merge normal ( mi sa intamplat de vro 2-3 ori pe an ) in rest i-am dat vara asa si 220 na mai schitat nmk .. crd ca isi aduce aminte cateodata
2 - Porneste si se opreste in 2 sec ... dupa vro 20 porniri si opriri isi revine ... ( face chestia asta 1-2 ori pe an ) ...lafel de ciudat mi sa parut dar nu m-am ocupat sa vad ce are ...
Daca a mai patit vre un coleg ceva asemanator ... un PM ceva mi-ar fi de folos cu rezolvarile ..
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs
aici aveti un tutorial care eu cel putin lam facut si un mai am problema cu eroarea P-0234 nici incercand sa o provoc eu. sper sa va ajute si sa va fie de folos. salutari
aici aveti un tutorial care eu cel putin lam facut si un mai am problema cu eroarea P-0234 nici incercand sa o provoc eu. sper sa va ajute si sa va fie de folos. salutari
adita1974
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat