Pierre99
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua ! Sa va povestesc ce am patit si sa va cer recomandari! Astra g, 2004, ecotech 1,7 cdti
Masina nu pornea .... adica are momente cand porneste la prima cheie sau are momente cand porneste doar impinsa etc. Am fost la mecanici, tester, nici o eroare am primit recomandarea sa ma duc la un pompagiu pentru a verifica injectoarele . Ei.... de aici incepe distractia!
Reconditionare injector , ma costa 550 lei! Dupa cateva zile , abur de sub capota! Opresc , deshid capota, p la semeringul 3 si 4 arunca ulei!
Inapoi la acelasi service, mi se spune ca simeringurile se duc de obicei de la uzura si vechime! 800 lei schimbare toate cele 8 simeringuri **Aici am prima intrebare .... pentru montare demontare injectoeste necesar sa dea jos capacul deci sa umble la simeringuri? am o vaga impresie ca s-a dus simeringul de la modul cum au lucrat ei!
dupa inca o saptamana se aprinde check engine si sun inapoi la acelasi pompagiu! Surpriza .... nu are tester, nu raspunde pentru viciile ascunse , sa ma duc in alta parte! Fara sa vrea sa vada masina.
MA duc la alt mecanic si imi apare pe tester " senzor admisie turbo defect" plus ca se observa o scurgere de ulei (pata sub masina ) . Ma gandesc ca uleiul incins aruncat pe turbina , a avut ceva de a face cu aceasta defectiune!
Acum nu stiu cat ma va costa treaba asta .... peste 3 zile e programata , sa desfaca turbina si apoi imi va da verdictul!
Parerea mea e ca problemele au inceput si continuat de la acel pompagiu care s-a apucat d einjector prima data.
A mai patit cineva asa ceva? Sau pur si simplu e de la vechimea masinii si tre sa o dau?
Sincer , o am din 2013 si in afara de consumabile si frane, nu am umblat deloc la ea, fiind foarte multumit pana in prezent.
Sper ca nu v-am plictisit , dar sunt frustrat la maxim , la ideea ca o masina buna poate fi facuta praf de un "dorel"!
Masina nu pornea .... adica are momente cand porneste la prima cheie sau are momente cand porneste doar impinsa etc. Am fost la mecanici, tester, nici o eroare am primit recomandarea sa ma duc la un pompagiu pentru a verifica injectoarele . Ei.... de aici incepe distractia!
Reconditionare injector , ma costa 550 lei! Dupa cateva zile , abur de sub capota! Opresc , deshid capota, p la semeringul 3 si 4 arunca ulei!
Inapoi la acelasi service, mi se spune ca simeringurile se duc de obicei de la uzura si vechime! 800 lei schimbare toate cele 8 simeringuri **Aici am prima intrebare .... pentru montare demontare injectoeste necesar sa dea jos capacul deci sa umble la simeringuri? am o vaga impresie ca s-a dus simeringul de la modul cum au lucrat ei!
dupa inca o saptamana se aprinde check engine si sun inapoi la acelasi pompagiu! Surpriza .... nu are tester, nu raspunde pentru viciile ascunse , sa ma duc in alta parte! Fara sa vrea sa vada masina.
MA duc la alt mecanic si imi apare pe tester " senzor admisie turbo defect" plus ca se observa o scurgere de ulei (pata sub masina ) . Ma gandesc ca uleiul incins aruncat pe turbina , a avut ceva de a face cu aceasta defectiune!
Acum nu stiu cat ma va costa treaba asta .... peste 3 zile e programata , sa desfaca turbina si apoi imi va da verdictul!
Parerea mea e ca problemele au inceput si continuat de la acel pompagiu care s-a apucat d einjector prima data.
A mai patit cineva asa ceva? Sau pur si simplu e de la vechimea masinii si tre sa o dau?
Sincer , o am din 2013 si in afara de consumabile si frane, nu am umblat deloc la ea, fiind foarte multumit pana in prezent.
Sper ca nu v-am plictisit , dar sunt frustrat la maxim , la ideea ca o masina buna poate fi facuta praf de un "dorel"!