ITosca
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2005 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2018
- Mesaj Privat
Dragi forumisti. Imi place sa-mi intretin singur masina, cel putin in ceea ce priveste "consumabilele". Nu sunt adeptul schimbului de ulei prin aspiratie si pentru ca traiesc in Romania, nu am incredere in mecanicii carora le trasezi niste sarcini precise, la niste standarde impuse, iar ei iti "ascund" masina in spatele "usilor inchise" si dupa oarecare timp, te asigura ca totul e "ca la carte", urca in masina si du-te....Daca "imi rup de la gura" cum se zice, sarac fiind si nenumindu-ma Liviu, Florin, Tudorel, Vasilica,...(mama lor de hoti ) macar vreau sa fiu sigur ca banul meu muncit cu sudoare s-a dus acolo unde trebuie...De aceea, apelez la experienta d.voastra si va rog sa ma indrumati in achizitionarea a minimului de scule/ unelte necesare unui: schimb de ulei, filtre, bujii, roti sau cine mai stie ( mai bine decat mine, ca fiind necesare la "casa omului" ) lucruri utile unui posesor de Opel Agila. Multumesc anticipat !
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
In primul rand ar trebui sa aveti un set de chei torx, unul dintre ele (T45) il veti folosi la desfacutul
surubului de golire ulei, ieftin si bun ar fi de la Yato, exemplu: link
Pt. demontarea capacului filtrului de ulei recomandata ar fi o cheie tubulara de 32 mm,
pt bujii trebuie cheie tubulara de 16 mm, nu cumparati prostiile din tabla ambutisata ce
se vand prin statiile de benzina, cumparati o tubulara dedicata, exemplu: link ,
evident pt. tubulare va trebuie si un antrenor (teu sau clichet) de dimensiuni adecvate (1/2 pt.
tubularele de mai sus).
Probabil ca o sa mai completeze colegii cu alte informatii despre restul de scule.
surubului de golire ulei, ieftin si bun ar fi de la Yato, exemplu: link
Pt. demontarea capacului filtrului de ulei recomandata ar fi o cheie tubulara de 32 mm,
pt bujii trebuie cheie tubulara de 16 mm, nu cumparati prostiile din tabla ambutisata ce
se vand prin statiile de benzina, cumparati o tubulara dedicata, exemplu: link ,
evident pt. tubulare va trebuie si un antrenor (teu sau clichet) de dimensiuni adecvate (1/2 pt.
tubularele de mai sus).
Probabil ca o sa mai completeze colegii cu alte informatii despre restul de scule.
ITosca
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2005 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2018
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ITosca
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2005 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2018
- Mesaj Privat
Sa sti @dancuciureanu ca-i valabila tare, trusa ta de "prim ajutor". Are cam tot ce-i trebuie unui mecanic amator...Din pacate mai trebuie sa astepte nitel. Am bagat la bani in "tigaia" asta de m-am cocosat. Si tot la fel de mult si in "accesorii" : Cric si cheie roti, trusa medicala, triunghiuri semnalizare, stingator, becuri si beculete, sigurante....cate si mai cate, de-am speriat "ministrul de finante" al familiei....