SethD
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2007 Z 13 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Va scriu in legatura cu Corsa-ul prietenei(an 2006, 3 usi, 1.3cdti, 55kW).
De cateva zile i se aprinde uneori martorul "S" in bord(cel inconjurat de o roata dintata), de 2 ori pana acum. Mentionez ca nu are cutie automata, ci una manuala, deci nu ar avea legatura cu activarea modului sport sau ceva eroare la cutie.
Inca nu l-am vazut aprins, dar din cate mi-a spus, sta aprins si intensitatea/luminozitatea variaza in functie de turatie. Daca motorul e mai turat, lumina e mai puternica.
Totodata, masina uneori scoate foarte mult fum. A fost ieri cu ea la un service sa ii puna testerul si nu avea erori. I-au facut in schimb o regenerare fortata la filtru de particule, din cate am inteles era la 120% si l-au adus la 100%. Am mentionat de filtru de particule deoarece mecanicul i-a spus ca ar putea avea legatura cu el... Martorul spiralat pentru regenerare se aprinde in bord cam de 2 ori pe luna.
Daca e relevant sau nu, un scurt istoric de service: schimb de ulei, filtre si un injector facute in februarie anul asta, iar in iunie schimbat distributie + climatizare(conducte, compresor, radiator).
V-ati mai lovit careva de problema asta? Toate informatiile online fac referire ori la probleme cu cutia automata(sau selectorul) ori la activarea modului sport. In cazul de fata nici una nu e relevanta.
Va scriu in legatura cu Corsa-ul prietenei(an 2006, 3 usi, 1.3cdti, 55kW).
De cateva zile i se aprinde uneori martorul "S" in bord(cel inconjurat de o roata dintata), de 2 ori pana acum. Mentionez ca nu are cutie automata, ci una manuala, deci nu ar avea legatura cu activarea modului sport sau ceva eroare la cutie.
Inca nu l-am vazut aprins, dar din cate mi-a spus, sta aprins si intensitatea/luminozitatea variaza in functie de turatie. Daca motorul e mai turat, lumina e mai puternica.
Totodata, masina uneori scoate foarte mult fum. A fost ieri cu ea la un service sa ii puna testerul si nu avea erori. I-au facut in schimb o regenerare fortata la filtru de particule, din cate am inteles era la 120% si l-au adus la 100%. Am mentionat de filtru de particule deoarece mecanicul i-a spus ca ar putea avea legatura cu el... Martorul spiralat pentru regenerare se aprinde in bord cam de 2 ori pe luna.
Daca e relevant sau nu, un scurt istoric de service: schimb de ulei, filtre si un injector facute in februarie anul asta, iar in iunie schimbat distributie + climatizare(conducte, compresor, radiator).
V-ati mai lovit careva de problema asta? Toate informatiile online fac referire ori la probleme cu cutia automata(sau selectorul) ori la activarea modului sport. In cazul de fata nici una nu e relevanta.
maryus75
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Danielzgk
- **
- 217 mesaje
- din 17 Jun 2018
- Astra 2018
- Dolj
Danielzgk
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2018
- Mesaj Privat