- Eugen_yo2005
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19 DT
- Prahova
Eugen_yo2005
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema cu vectra mea...1.9 120cp
Porneste foarte greu la rece prima pornire ...am tot citit pe forum care ar fi problemele...dar nici un raspuns cu o rezolvare concreta...dupa ce porneste se aude o bataie minora la motor...maxim 10 secunde...dupa care masina functioneaza fara absolut nici cea mai mica problema...trage f bn nu scoate fum( doar imediat dupa pornirea greoaie) bateria noua de 75 electromotor schimbat ..bujii schimbate galeria admisie egr clapeta acceleratie curatate...ma innebuneste...
Am si eu o problema cu vectra mea...1.9 120cp
Porneste foarte greu la rece prima pornire ...am tot citit pe forum care ar fi problemele...dar nici un raspuns cu o rezolvare concreta...dupa ce porneste se aude o bataie minora la motor...maxim 10 secunde...dupa care masina functioneaza fara absolut nici cea mai mica problema...trage f bn nu scoate fum( doar imediat dupa pornirea greoaie) bateria noua de 75 electromotor schimbat ..bujii schimbate galeria admisie egr clapeta acceleratie curatate...ma innebuneste...
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Eugen_yo2005
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19 DT
- Prahova
Eugen_yo2005
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2009
- Mesaj Privat
N am nici o eroare..se mai aprinde cheita cu masina cateodata nu mereu dupa pornire grea si e eroare de bujie..( 3 sunt noi 1 anulata k pierdea compresie si tre sa fac reductie) dar chiar si in 3 bujii n are voie sa porneasca asa..spre exemplu dimineata am dat de 3 ori cate 10 secunde aproape pana a pornit...pompa de motorina se auda cum incarca cand pun contactul...nu stiu...electromotorul e sh dar invarta perfect...in restul pornirilor pe zi o ia aproape la sfert...baterie noua ...chiar nu mi dau seama...tre sa ma duc sa mai verific si injectoarele...dar ma gandesc k s ar simti si in mers daca ar fi de la injectoare...masina nu are nici un trepidat nimic..nu scoate fum deloc ...si la regenerare foarte putin ...trage perfect...am inteles ca ar fi si ceva legat de filtru de motorina capsula aia...intreb si eu sa nu stau sa incep sa bag bani sa schimb piese care nu trebuiesc...
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Câți km ai pe bord?E posibil sa ai vreun injector(legat de zgomotul acela)care nu mai lucreazã cum trebuie dar asta poți afla cu un tester profi si in ce privește pornirea grea la rece..bujia aceea poate influența pornirea..eu am avut bateria obositã si nu avea putere sa invartã si piºcam un pic accelerația ca sa o ia..am rezolvat cu baterie noua..din pãcate sunt multe variante..asta e ce imi trece mie prin cap acum..dacã ar fi vasul filtrului de moto"ai avea scurgeri de motorinã..
- Eugen_yo2005
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19 DT
- Prahova
Eugen_yo2005
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2009
- Mesaj Privat
238000 in bord...acu cine stie cati a avut in olanda...eu cred ca 75 amperaju ar fi ok pentru motoru asta ...o sa incerc si cu ceva mai mare sa vedem...si cre ca testu la injectoare e urmatoarea verificare..si reductia la bujie...altceva n am ce sa i mai fac...ca n am erori ...merge motorul impecabil..nu pierde ulei...nici n as vrea sa o vand ca m am atasat de ea ..n are gram de uzura la interior la exterior mici urme ..si astea de cand a intrat in tara...dar nici sa bag bani ca la balamuc pentru o pornire grea k totusi e opel...
csabi_pap
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Eugen_yo2005
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19 DT
- Prahova
Eugen_yo2005
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am facut si treaba asta...nimic...la fel porneste...urmatoarea verificare maine va fi la filtru de motorina posibil sa se dezamorseze instalatia de alimentare si de acolo sa fie problema...am mai citit la cineva pe forum si asta a fost rezolvarea...vedem...visez noaptea pornirea asta grea ..nici nu mi mai vine sa plec cu masina cand stiu cum porneste..dar repet..dupa ce porneste mmerge de ma unge pe suflet...
- Eugen_yo2005
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Aug 2009
- Vectra 2006 Z19 DT
- Prahova
Eugen_yo2005
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2009
- Mesaj Privat
florinf33
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 Z1.9 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut. Dupa umila mea parere , cred ca sistemul tau de alimentare cu combustibil prinde aer. Exact cum ti s-a mai spun, cred ca problema ta este filtrul de motorina sau vreo garnitura deteriorata. Incearca si chestia cu supapa unisens, cu toate ca se foloseste mai mult in motoarele dti. Daca problema ta era injectia, motorul tau ar fi avut si alte simptome, cum ar fi fum, pierdere de potenta si altele...
P.S. Ai putea sa verifici si sorbul din rezervor (curatare si eventual inlocuire).In forumul spaniol cred ca am vazut ceva despre el , cu aceleasi simptome, dar nu imi amintesc perfect. Am sa ma uit sa vad ce gasesc pe acolo despre asta.
P.S. Ai putea sa verifici si sorbul din rezervor (curatare si eventual inlocuire).In forumul spaniol cred ca am vazut ceva despre el , cu aceleasi simptome, dar nu imi amintesc perfect. Am sa ma uit sa vad ce gasesc pe acolo despre asta.
EVintila
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
Daca ma puteti ajuta aproape aceeasi problema o am si eu cu pornirea. Am un Opel Vectra C din 2006 1.9 cdti z19dth de 110 kw-150 hp. In urma cu o saptamana am schimbat pe ea urmatoarele: filtru motorina/ulei/aer/polen, ulei, distributie, pompa apa, volanta, ambreiaj, telescoape, bielete antiruliu, etc. De atunci porneste mai greu dupa o perioada mai lunga la prima pornire. Invarte de 3-4 ori si abia apoi porneste. In rest nici un alt simptom. Trage bine, nu trepideaza, raspunde bine la accelerari/decelerari. Am schimbat oringurile conductelor ce intra in filtrul de motorina, am incercat si metoda cu pusul contactului de 2-3 ori inainte de pornire(desi inainte nici nu asteptam sa se opreasca pompa ce se aude din spate si pornea imediat). Din experienta ce credeti ca ar putea fi? De mentionat ca inainte de a face toate schimburile pe ea pornea fara probleme.
IMihai86
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut! Detin aceeasi masina ca si tine,Vectra c 1.9 120 cp, z19dt,cu aceleasi simtome :porneste greu daca ii dau la automat dupa ce se sting martorii din bord,desi nu facea asta pana acum si scoate un fum alb dupa ce porneste,timp de 2 secunde. Daca astept pana se opreste pompa,porneste perfect,dar cu acelasi fum alb,cam 2 secunde. In ambele cazuri motorul merge neregulat cateva secunde. Ai rezolvat cumva problema? Multumesc!
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Si la mine dupa o noapte si frig afara, pornea destul de greu si scotea fum vreo 30 de secunde , iar motorul se auzea ca un tractor romanesc din ala vechi. Dar, masina mea in ultimii 4 ani mai mult a stat decat a mers (fiind plecat din tara). Acum i-am schimbat bujiile incadescente (3 mergeau dar se aprindeau greu, una moarta) si acum porneste mai repede, nu mai am erori in bord si nici fum nu mai scoate (nu cred ca era de la bujii, dar in ultima vreme am cam mers cu ea zilnic, si forjata un pic, sa mai curete chestiile din motor, 3-4000 rpm schimb de viteze). Cert e ca tot nu porneste ca Octavia lui socramiu (aia porneste instant cand ai invartit cheia) dar cred ca e si alta tehnologie (pompe-duse)
posibil sa ai simeringurile de la supape coapte, de acolo si fumul la rece. pornirea grea (daca ai totul in regula, bujii, releu, pompele bune) poate fi si de la injectoare "obosite". La fel am patit si eu pana m-am dus sa le reconditionez undeva in Salajan, am dat vreo 1200 de lei (acum multi ani) si vreau sa spun ca erau praf injectoarele, nu mai tineau presiune aproape deloc, scapa supapa aia direct pe retur. Omul de acolo s-a mirat cum de mai pornea masina. Atentie pe viitor la ce filtre de motorina folositi, nu luati chestii ieftine, pentru ca daca filtrul e prost, si scapa particule de apa spre injector, asta inseamna moartea injectorului, apa nu e comprimabila, si ii distruge bila aia din cap.
Verifica si circuitul de vacuum. Eu am anulat mizeria aia de canister pt vacuum care e in spatele motorului, am tras un furtun din pompa de vacuum direct in regulatorul de boost care e pe coltul radiatorului.
posibil sa ai simeringurile de la supape coapte, de acolo si fumul la rece. pornirea grea (daca ai totul in regula, bujii, releu, pompele bune) poate fi si de la injectoare "obosite". La fel am patit si eu pana m-am dus sa le reconditionez undeva in Salajan, am dat vreo 1200 de lei (acum multi ani) si vreau sa spun ca erau praf injectoarele, nu mai tineau presiune aproape deloc, scapa supapa aia direct pe retur. Omul de acolo s-a mirat cum de mai pornea masina. Atentie pe viitor la ce filtre de motorina folositi, nu luati chestii ieftine, pentru ca daca filtrul e prost, si scapa particule de apa spre injector, asta inseamna moartea injectorului, apa nu e comprimabila, si ii distruge bila aia din cap.
Verifica si circuitul de vacuum. Eu am anulat mizeria aia de canister pt vacuum care e in spatele motorului, am tras un furtun din pompa de vacuum direct in regulatorul de boost care e pe coltul radiatorului.
Remus39
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Resita
- Masina: Vectra 2005 Z-C /SW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2022
- Mesaj Privat
Bunã ziua sunt nou pe acest club Opel am o rugãminte dacã ma puteți ajuta dețin un Opel Vectra Station Wagon motor de 19 150 cp am doua probleme, eu ma aflu an Germania și as vrea sa plec cu ia acasã nu știu ce sa fac una a-mi suiera la accelerare și simt ca nu trage la fel ca și când am cumpãrat-o plus consum foarte mare am fost la mecanici nu ia dat de cap turbina data jos și verificata e ok asa mi sa spus dar șuierat provine an partea din spate la motor a doua am schimbat galeria de admisie la srvis și o rotita cred io da la distribuție ca cea veche era fisurata de-atunci pornește foarte greu am baterie de 100 amperi noua de 3 luni pornește câte o data la prima cheie dar foarte greu câte o data la doua trei chei deabea o ia anainte de a schimba galeria pornea sfert acuma deabea. Dați va rog un sfat va mulțumesc
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Remus39
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Resita
- Masina: Vectra 2005 Z-C /SW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2022
- Mesaj Privat
Bunã ziua sunt nou pe acest club Opel am o rugãminte dacã ma puteți ajuta dețin un Opel Vectra Station Wagon motor de 19 150 cp am doua probleme, eu ma aflu an Germania și as vrea sa plec cu ia acasã nu știu ce sa fac una a-mi suiera la accelerare și simt ca nu trage la fel ca și când am cumpãrat-o plus consum foarte mare am fost la mecanici nu ia dat de cap turbina data jos și verificata e ok asa mi sa spus dar șuierat provine an partea din spate la motor a doua am schimbat galeria de admisie la srvis și o rotita cred io da la distribuție ca cea veche era fisurata de-atunci pornește foarte greu am baterie de 100 amperi noua de 3 luni pornește câte o data la prima cheie dar foarte greu câte o data la doua trei chei deabea o ia anainte de a schimba galeria pornea sfert acuma deabea. Dați va rog un sfat va mulțumesc