- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Salutare !
Vreau sa transform un Astra-H hatchback din Z17DTL in Z17DTH. De ce ? Pentru a castiga in mod oficial 20CP si pentru a beneficia de programul SPORT.
In primul rand trebuie schimbat turbo si in al doilea rand nu stiu in ce masura si evacuarea ! Bineneteles softul din ECU motor.
A mai studiat cineva problema ? a incercat cineva ?
Orice ajutor e binevenit ....
CristianTM.
ID mess: rty01_2001
Tel. mobil: 0723.392.781 (de Luni pana Sambata 10-22)
Vreau sa transform un Astra-H hatchback din Z17DTL in Z17DTH. De ce ? Pentru a castiga in mod oficial 20CP si pentru a beneficia de programul SPORT.
In primul rand trebuie schimbat turbo si in al doilea rand nu stiu in ce masura si evacuarea ! Bineneteles softul din ECU motor.
A mai studiat cineva problema ? a incercat cineva ?
Orice ajutor e binevenit ....
CristianTM.
ID mess: rty01_2001
Tel. mobil: 0723.392.781 (de Luni pana Sambata 10-22)
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
mda....eu te sfatuiesc cu ce am scris mai sus.....motivele sunt intemeiate....
turbina de dth este cu geometrie variabila.....o turbina de genul asta poate oricand sa cedeze si sa o ia motorul pe ulei....
butonul sport nu prea o sa il folosesti des(proprie experienta....150cp pe normal 200cp pe buton.....nu cred ca l-am apasat de 10 ori intr-un an)...
si plus de asta costurile pieselor si munca
turbina de dth este cu geometrie variabila.....o turbina de genul asta poate oricand sa cedeze si sa o ia motorul pe ulei....
butonul sport nu prea o sa il folosesti des(proprie experienta....150cp pe normal 200cp pe buton.....nu cred ca l-am apasat de 10 ori intr-un an)...
si plus de asta costurile pieselor si munca
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
"La ce se foloseste butonul de obicei ... Smile modificarea parametrilor pedalei de acceleratie !
CristianTM "
"Edwin a scris:
La motorul Z17dth nu se simte nici o diferenta la apasarea butonului sport. Poti doar sã dezactivezi ESP cu ajutorul butonului."
Eu asta am inteles .
Oricum , iti doresc succes.
CristianTM "
"Edwin a scris:
La motorul Z17dth nu se simte nici o diferenta la apasarea butonului sport. Poti doar sã dezactivezi ESP cu ajutorul butonului."
Eu asta am inteles .
Oricum , iti doresc succes.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mihai, nu fa confuzie intre comportamentul normal (din fabrica) al butonului sport, (modifica raspunsul la acceleratie) cu ce vrea sa faca Cristi, si anume sa aiba 2 mape, una standard si alta tunata, si calculatorul sa foloseasca una dintre mape sau cealalta functie de activarea/dezactivarea functiei sport.
Zi maxima
Zi maxima
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
La Z17DTL prin tuning sar de la 80CP la 100 CP, pe cand la Z17DTH sar de la 100CP la 125CP lucru care nu s-ar putea obtine pe un Z17DTL (de la 80CP la 125CP), in plus beneficiez si de programul sport. Acesta e rationamentul meu. Acum depinde de CAT de multe trebuie sa schimb sau sa modific !
CristianTM.
CristianTM.
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Am Astra H 1.7 DTH si m-am interesat de remaparea pe butonul SPORT. Butonul, cum e masina din fabrica nu are alt efect decat dezactivare ESP. Pentru a pune 2 mape pe el trebuie dat jos ECU si desfacut fizic pentru nush ce cip din interior, apoi capsat si etansat la umezeala avand in vedere ca e undeva jos pe sub aripa stanga. Toate astea pot fi facute DOAR daca ECU este BOSCH, daca e DENSO nu merge. Prea complicat zic eu, mai ales faza cu etansarea circuitelor dupa ce e desfacut ECU, mai sigura e o remapare permanenta de la 101 la 125 CP
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Mai bine vinzi masina si iei alta.
Trebuie sa schimbi turbina, 4 injectoare, catalizator, piese pentru bord(plasticul central si butonul), remapare, cost montaj.
Chiar daca le cumperi sh cred ca o sa ajungi la un pret foarte mare.
Intercoolerul este identic la cele 2 motoare?
Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila?
Trebuie sa schimbi turbina, 4 injectoare, catalizator, piese pentru bord(plasticul central si butonul), remapare, cost montaj.
Chiar daca le cumperi sh cred ca o sa ajungi la un pret foarte mare.
Intercoolerul este identic la cele 2 motoare?
Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila?
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Din umilele mele cunostinte parca si cutia de viteze e diferita. F17 la DTL si F23 la DTH. Acum nu stiu daca trebuie neaparat schimbata sau nu.
Din ce vad in EPC injectoarele sunt diferite: http://i.imgur.com/bQomOH6.png
Lectura placuta la EPC si succes!
@Phantom "Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila? : - Nu vad de ce ar avea probleme. Softul va fi de DTH - unu standard si unul cu extra caluti.
Din ce vad in EPC injectoarele sunt diferite: http://i.imgur.com/bQomOH6.png
Lectura placuta la EPC si succes!
@Phantom "Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila? : - Nu vad de ce ar avea probleme. Softul va fi de DTH - unu standard si unul cu extra caluti.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat