Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cristim80

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Buna seara!

Am un opel astra j sport tourer, 1.6 diesel, 115CP, 35000 km rulati, iar in ultimii 5000 km de 2 ori mi s-a aprins martorul "check engine", dupa ce initial, in motor s-a simtit un soc (o intrerupere pt. 1 secunda), de fiecare data ruland cu o viteza cuprinsa intre 130-140 km/h. A doua oara, motorul nu a mai tras, a scazut in putere, ca si cum turbina nu'si mai facea treaba. De fiecare data am oprit, am oprit si motorul si dupa 5 minute l-am pornit, martorul a ramas aprins, insa motorul a functionat normal. Mentionez ca prima oara cand mi s-a intamplat, dupa vreo doua porniri si circa 300 km, s-a stins si martorul, motiv pentru care nici nu i-am mai facut vreo verificare suplimentara.
Masina nu scoate fum, nu mi s-a intamplat niciodata sa se aprinda martorul filtrului de particule sau sa aiba vreo alta anomalie decat cea descrisa anterior. Singura chestie care nu-mi place este zgomotul turbinei in oras, de aceea va rog sa ma ajutati cu orice alte informatii le considerati a-mi fi folositoare, mai ales daca si altcineva s-a confruntat cu o problema similara.
Multumesc anticipat pentru orice informatie/sfat.

Cu stima,
C.N.
  • ph72rak

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Aceiasi problema am întâmpinat si eu dar la 105.000 km. Nu cred cã are legãturã cu viteza, cu toate ca pe la aceiasi vitezã am observat si eu. Am pãtit-o si la 100 km/h,cred cã are legãturã cu turatia si cât de mult soliciti masina. De fiecare datã s-a întâmplat când am accelerat în urcare.
Cum ai rezolvat problema?
Multumesc anticipat.
  • christistanciu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2015 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am intampinat si eu problemele acestea. Prima data s-a rezolvat cu oprit si repornit. Apoi am inlocuit valva turbo. A mers o perioada buna de timp si niste kilometri. Apoi a facut la fel. Am schimbat iar valva, dar fara rezultat. Apoi am inlocuit turbina, care e fabricata la Bucuresti! Nu se poate cumpara din Romania, am cumparat de la o firma care aduce din Ungaria. La reprezentanta era aproape dublu pretul.Aceasi turbina Garrett by Honeywell. Poate intre timp a mai scazut pretul. Pe mine m-a costat 2839 lei turbina si 900 manopera. Mentionez ca schimburile de ulei au fost facute la 15000 de km si numai ulei GM original conform cu ce cere producatorul. Masina are actualmente 220000 km. O am de noua.
  • ph72rak

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
Revin cu noutãți, problema motorului care se întrerupe o fracțiune de secundã și apoi se aprinde martorul de bord, concomitent cu scãderea în putere, este din cauza filtrului de particule. Mai exact din cauza noastrã, celor care mergem economic (subturat) o perioadã mai mare sau când mergem foarte mult prin oraș. Nu trebuie sã schimbați nimic, decât dacã nu vrea nimic din cele cele ce vã scriu și poate nici atunci. Trebuie mers turat la peste 2100 de turații ideal ar fi 2500 dacã ai cum o perioadã suficientã, sã ardã particulele depuse în filtrul de particule. Revin cu detalii, sunt în pauza de masa.
  • ph72rak

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
Revin cu noutãți, problema motorului care se întrerupe o fracțiune de secundã și apoi se aprinde martorul de bord, concomitent cu scãderea în putere, este din cauza filtrului de particule. Mai exact din cauza noastrã, celor care mergem economic (subturat) o perioadã mai mare sau când mergem foarte mult prin oraș. Nu trebuie sã schimbați nimic, decât dacã nu vrea nimic din cele cele ce vã scriu și poate nici atunci. Trebuie mers turat la peste 2100 de turații ideal ar fi 2500 dacã ai cum o perioadã suficientã, sã ardã particulele depuse în filtrul de particule. Revin cu detalii, sunt în pauza de masa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR