Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am luat si eu un Astra H Z17DTL - 80 cp, 2005 cu 230.000 KM . In sarcina- treapta 2, 3-a, de la 1800 ture daca accelerez brusc pica acceleratia, se aude un tacanit metalic scoate un nor de fum alb gros si dupa vreo 2 tacaneli..si fum mult, se accelereaza si pleaca. La o acceleratie treptata nu se intampla nimic. Pe Tech2 in mers, se vad valori diferite la alimentare. practic se taie alimentarea, cade la valori de relanti . A mai patit cineva asa ceva? E pompa de alimentare? Multumesc
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ma degraba regulatoare presiune...
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am fost la un service si nu stie nimeni sa imi dea un raspuns. O sa incerc si la reprezentanta, poate is mai competenti cei de acolo..
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
- a trecut ceva vreme, dar am fost si la Opel in Cluj, am facut un test in mers..sa auda si sa simta care e problema - a dat direct verdictul ca e turbina baiul Crying or Very sad
A zis, o punem pe elevator sa desfacem sa vedem. OK, facut programare, pus sus, desfacut pe acolo, pus un pic de presiune cu ceva scula ca o seringa - si cica nu se invarte cum trebuie axul, nu baga presiune cata trebuie turbina. Si de acolo tacanitul in sarcina si fumul insotitor.
Acum nu stiu ce sa zic, daca ar fi turbina, nu ar trebui sa fie mereu problema asta?...
- adica de ce cand o turez si nu cade sub 2k ture, nu face asta...Nu stiu. Am vazut acuma la Autonik turbine re-conditionate la 900 Ron aproximativ. Asta e..
  • cosmiN8801

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o Astra H 2005 1.7 cdti Z17DTH iar problema si nu-i mai dau de capat. De ceva vreme pornea mai greu la rece dimineata sau dupa mai mult timp de stationare(invarte 2-3min pana o ia si scotea un fum alb). Am dus-o la un service specializat pe opel...care mi-am gasit pompa de inalte cu probleme,am schimbat pompa,iar la scurt timp dupa asta la turatie mai mare peste 3500 imi apare martorul cheie si imi moare motoru inclusiv in mers. La acelasi service imi spune ca trebuie schimbat rampa injectoare cu tot cu senzor. Ajung la niste costuri destul de mari:( ...ceva pareri?
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Update:
- mers la Reprezentanta Opel din sanicoara, dupa tura trecuta cand mi-au spus ca e clar Turbina...am mers sa o dea jos sa o duc la reconditionat. Luat in punga turbina, mers la Autonik, testat..totul e perfect, nici macar nu a trebuit curatata. Problema ne-rozolvata ..inca.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De ce te complici cu reconditionatul.
Vezi ca se potriveste turbina de Astra G, Z17DTL si e vreo 100 E sh.
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie, nu e turbina problema. INca e o dilema de unde apare problema mentionata in primul post.
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, ati rezolvat problema cu tacanitul si pierderea temporara de putere?
Am aceeași problema si tind sa cred ca este volanta: ca s-au slabit arcurile din interiorul volantei.
Masina are 200.000 km dar nu are ambreiaj schimbat si cred ca asta ar putea fi problema.
Ma puteti ajuta cu sfaturi?
Z17DTH
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
problema persista. Inca nu au reusit sa i dea de capat , si nici nu am banii necesari sa mearga cei de la opel pe trial&error .
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut smtraxx,
Te-ai gandit ca poate fi volanta?
Cati km are ambreiajul ?
Eu o sa ajung luni la service de unde voi aștepta un verdict
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
regulatorul de presiune...
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut george_slz,

Referitor la regulatorul de presiune...stiu ca prima simptoma ar fi faptul ca nu porneste dimineata.
Eu nu am problema acesta
doar ca da in nas masina cand incerc sa o turez brusc de la 1000-2000 rot/min , scoate un mic nor de fum si se aude un sunet metalic ca o lovitura de ciocan in fier.
De aceea spuneam de poate fi volanta dar nu inteleg de ce apare fum
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu suna a volanta, si volanta ar trebui sa sune mereu , nu doar in plaja aia de turatii.. de ex la mine suna cam in orice treapta de viteza daca incerc sa o turez mai brusc... si la fel, fumu, tacanitu, toate is acolo.. more likely un injector..
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.... volanta era foarte uzata si arcurile nu mai tineau șocului mare de la turații joase; de aici rezultand si zgomotul metalic (prima componenta a volantei se izbea de a doua componenta a volantei).
Placa de prediune era tocita, rulmentul avea joc si discul mai mergea 2-30.000km

Fumul apare de la injectoarele care au 200.000 km si care in sarcina nu pot asigura carburantul necesar la trecerea brusca de la turații joase la turatii ridicate

La fum mai contribuie si turbina care nici aceasta nu este noua insa nu da semne ca ar trebui schimbata (probabil este la 50÷ din viata)

Dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj + volanta totul a revenit la normal
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Urmaresc cu interes rezolvarea problemei colegului @smtraxx, caci in Germania am refuzat sa cumpar o Astra G 1.7cdti Z17DTL din 2003 cu 262.000km in bord care avea EXACT aceasta problema. Acceleram si pe la 1800rpm facea zgomotul metalic (ca o intrerupere la motor) descris mai sus, moment in care dadea cu fum alb 2-4sec apoi se lansa si nu mai facea. Avea si un zgomot enervant in habitaclu, ca un fel de vibratie exagerata a motorului la relanti, dar care venea tot de la motor. Pe moment, am presupus ca e ceva cu injectia, se vedea si umblat la firele din spatele motorului, cele care sunt legate manunchi toate si izolate. Pentru masina am oferit 1.500EUR initial (pâna sa-mi dau seama de problema cu intreruperea injectiei), iar daca o luam nu cred ca ajungeam cu ea din nordul Germaniei pâna acasa. Asa ca a trebuit sa refuz cand mi-a zis turcaletele sa-i spun ultimul pret care as fi dispus sa-l dau eu pe masina (i-am explicat ca nu o iau de piese ci pentru nevasta-mea si ca trebuie sa ajung pe roti cu ea 1.650km pâna acasa in RO).

Daca as fi avut experienta cu motorul asta poate m-as fi riscat, acum sunt curios cat ar fi costat reparatia acasa (am uitat sa scriu mai sus ca avea un defect si la demaror, asa ca a trebuit sa pornim masina impinsa, dar asta nu era un impediment sa ajung cu ea in RO).
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Suntem in 2018 , problema la mine inca e la fel. Adica tot asa face. Acum mi-am strans curaj sa ma duc din nou la service sa vedem de Volanta+ Ambreiaj, avand in vedere ca am 280.000 si nu am schimbat cand am cumparat-o.. Se poate sa fie si de acolo, desi prinde bine ambreiaju, nu patineaza..nimic.. Da cine stie. Ca la service nu stiu astia nimic, numa daca le zic eu ce sa faca, ei executa.
Da isi dau si ei cu parerea ca si mine si voi pe aici. Penibil. Deci o sa o iau la rand - kit volanta si ambreiaj, apoi injectoare..si vedem. Revin cu updates cand le am. Problema e ca nu vreau sa depasesc valoarea masinii (care acum e 1500-2000 maxim), in piese bagate in ea. Un kit volanta si ambreiaj cu montaj , plus un schimb de ulei, filtre ajunge la 1000 euro.
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am rezolvat eu problema: Admisia și egr-ul erau foarte înfundate. Încearcã sa începi cu asta pt ca este mult mai ieftin . Eu aveam și 2 injectoare moarte care în combinație cu admisia înfundate dãdeau acel zgomot metalic+un nor de fum.

Începe cu admisia și dacã nu rezolvi verifica și injectoarele dar pe stand (nu pe tester sau pe retur pt ca mașina are un mod de autocalibrare și poți alege eronat injectoarele înfundate ). Eu le-am verificat la bosch și le-am recondiționat la un alt service.

Rezultatul : mașina este destul de "voinica" și nu scoate fum, iar sunetul metalic a disparut.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
smtraxx a scris:...Da isi dau si ei cu parerea ca si mine si voi pe aici. Penibil. Deci o sa o iau la rand - kit volanta si ambreiaj, apoi injectoare..si vedem. Revin cu updates cand le am. Problema e ca nu vreau sa depasesc valoarea masinii (care acum e 1500-2000 maxim), in piese bagate in ea. Un kit volanta si ambreiaj cu montaj , plus un schimb de ulei, filtre ajunge la 1000 euro.

Vezi ca ai volanta simpla care nu se strica.
Eventual comanda doar kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune.
  • claudiumaxx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Pe motorul Z17DTH am schimbat volanta care era dubla +restul de kit de ambreiaj.
Dupã ce am schimbat ambreiajul zgomotul metalic nu a încetat sa aparã. Deci problema nu este din ambreiaj sub nici o forma
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR