icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Simptome: Dupa o perioada de aproximativ 1-2 ani cam fara probleme majore a inceput sa se aprinda check engine si masina iar nu are putere. Are un bombanit la relanti ...
Am avut probleme cu pompa benzina schimbata de 2 ori in 4 luni prima (ambele noi).
Probleme cu aprinderea la injectoare benzina au mai fost pe la inj 3 si 4 parca.
Ultima data bujia la primul injector din stanga a fost topit electrodul si am mers in 3 injector din 4 APOI am înlocuit bujiile si am mers cam 8 luni fãrã probleme.
EGR (clapeta acceleratie) curãțat de 2 ori anul trecut si azi inca o data - si era destul de curat.
Ieri de dimineata a inceput sa tremure iar la relanti si nu are putere in urcare exact ca atunci cand injectorul 1 avea bujia prajita.
Sa fie de la bobina inductie, filtru benzina nu e schimbat de 1 an de zile ... , pompa de benzina mai am una nou .. sa o schimb sa vad daca de acolo e problema ?
Furtunul flexibil de sub motor eliminare gaze eșapament pare cam ruginit la prindere pe țeavã cãtre toba intermediara ---
Sonda lamda pornește cam greu la ITP
Dintre toate erorile la aceasta nu stiu ce sa verific: P0100 Mass/Volume Air Flow Circ Error
Cod(uri) eroare: 0300, 0304, 0100
Am gasit despre ele:
0300:
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
DTC C0300 Rear Speed Sensor Malfunction
DTC P0300 Engine Misfire Detected
0304
P0304 Fault Cylinder E-Misfire Detected (CYL4)
DTC P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
0100
P0100 Mass/Volume Air Flow Circ Error
DTC P0100 MAF Sensor Ckt. Insufficient Activity
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z12XE
Am avut probleme cu pompa benzina schimbata de 2 ori in 4 luni prima (ambele noi).
Probleme cu aprinderea la injectoare benzina au mai fost pe la inj 3 si 4 parca.
Ultima data bujia la primul injector din stanga a fost topit electrodul si am mers in 3 injector din 4 APOI am înlocuit bujiile si am mers cam 8 luni fãrã probleme.
EGR (clapeta acceleratie) curãțat de 2 ori anul trecut si azi inca o data - si era destul de curat.
Ieri de dimineata a inceput sa tremure iar la relanti si nu are putere in urcare exact ca atunci cand injectorul 1 avea bujia prajita.
Sa fie de la bobina inductie, filtru benzina nu e schimbat de 1 an de zile ... , pompa de benzina mai am una nou .. sa o schimb sa vad daca de acolo e problema ?
Furtunul flexibil de sub motor eliminare gaze eșapament pare cam ruginit la prindere pe țeavã cãtre toba intermediara ---
Sonda lamda pornește cam greu la ITP
Dintre toate erorile la aceasta nu stiu ce sa verific: P0100 Mass/Volume Air Flow Circ Error
Cod(uri) eroare: 0300, 0304, 0100
Am gasit despre ele:
0300:
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
DTC C0300 Rear Speed Sensor Malfunction
DTC P0300 Engine Misfire Detected
0304
P0304 Fault Cylinder E-Misfire Detected (CYL4)
DTC P0304 Cylinder 4 Misfire Detected
0100
P0100 Mass/Volume Air Flow Circ Error
DTC P0100 MAF Sensor Ckt. Insufficient Activity
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z12XE
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
Deci nimeni nu își da cu pãrerea ...
Problema aproape rezolvata.
Dupa testul bujiilor reiese ca cilindru patru nu are scânteie datorita bobinei care nu da energie cãtre bujie.
La testul cu aparatul de mãsura pe bobina de inducție, am pe pini 1+2 3 ohm, 2+3 3 ohm, 3+4 3 ohm si 5+6 nimic
Astãzi trebuie sa ajungã o bobina sh sa fac proba cu ea, sper sa fie ok.
Problema aproape rezolvata.
Dupa testul bujiilor reiese ca cilindru patru nu are scânteie datorita bobinei care nu da energie cãtre bujie.
La testul cu aparatul de mãsura pe bobina de inducție, am pe pini 1+2 3 ohm, 2+3 3 ohm, 3+4 3 ohm si 5+6 nimic
Astãzi trebuie sa ajungã o bobina sh sa fac proba cu ea, sper sa fie ok.
icoman_me
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat