Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DanTerran

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutari,
Am un Z17DTR (AstraH Combi).
Luata din Germania cu EGR anulat.

Am facut vreo 70k prin tara pana a picat complet Filtru de particule.
Am pus altul din schrott. A mers si asta juma de an. 1 bujie arsa si 2 injectoare bagau prea mult (mi-am dat seam prea tarziu).
Ultimul DPF l-am infundat asa tare ca mi-a innecat motorul (depuneri pe supape, admisie, etc)
Asta in noiembrie 2016. DPF jos. Pus inapoi carcasa veche de DPF (goala. Primul il sparsesem, si am sudat inapoi).
Curatat chiuloasa, supape, verificat tot. Curatat admisie, evacuare, EGR (da, e anulat. Am tablita). Refacut injectoare.
Nu am resoftat. Mananca cu 1L in plus (consum pe afara cu DPF: 4.6. Fara: 5.6). Mai isi face regenerari din cand in cand. Dar nu am resoftat-o ca nu ma deranjau astea.

Acum 1 luna a inceput sa manance 16%. Nu mai circula tija de la ciuperca de vacuum de la Turbo. Mi-a picat siguranta de pe brat, iar tija nu mai statea drept asa incat sa circule cum trebuie.

Acum ce face/Ieri a inceput:
O pornesc. Tot normal. 0.4% pe bord in relanti. O iau de pe loc, indiferent cum accelerez, deschide turbo, isi da drumul ventilatoru de la intercooler. Ma opresc, consum in relanti 2.5-3% (ventilatoru de la intercooler merge... Ca si cum ar fi tot timpul in regenerare), consumul in mers creste cu 3-5% fata de normal. Orice ii fac nu iese din starea asta. Nici un bec la bord aprins/eroare.

Daca opresc motorul, se opreste normal, dar se mai auto un pic cum se mai invarte ventilatorul de la intercooler, si si turbo (cred) si apoi se opresc.

A mai intalnit careva treaba asta?

Acum am 240.000 la bord. Nu mananca ulei sau ceva.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z17DTR
  • DanTerran

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nimic....?

Deci,... Dupa multe teste s-ar putea sa am Z17DTJ (seria la motor nu se vede. In CIV nu exista. Asa era cand am luato din Germania).

EGR se pare ca nu e anulat complet... Tablita aia limita aerul, dar mai ales ca EGRul sa se deschida la maxim, dar mai ales sa se blocheze la maxim / pe deschis.

De 2 saptamani, orice i-as face, oricum as conduce isi da drumul Intercoolerul pe maxim, mananca 9-16% pe bord, nu trage la fel, fum negru light pe teava..... In relanti 3-5%.
O opresc si de 30ori pe zi ca sa ii opresc "regenerarea" (nu e regenerare, dar face aceleasi chestii cum ar fi: consum mare, intercooler, turatie, etc)
  • bobeleac

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In parte ti-ai raspuns singur la intrebari!Cei care anuleaza egr-ul sau curata debitmetre deja decalibrate , nu revin niciodata cu impresii despre acest lucru ,nu este un pic suspect ? Auzi expresii de genul,,trage de rupe ,consumul a crescut cu putin etc,,! Frectie la picior de lemn ! Orice modificari ,brizbrizuri cum le spunea cineva costa !Cauta in zona ta un mecanic priceput care sa aiba timp sa verifice functionare corecta a pieselor),care sa se ocupe de masina astfel ajungi sa o vinzi pe temirice ! La mine aveam debilmetru defect si sorbul infundat plin de gelatina,ca sa ma exprim mai plastic si deja 3 mecanici la care am fost dadeau verdictul vizual ca pompa de injectie e defecta! Ca pe vremuri cand duceai televizorul la reparat :,,traful de inalte a picat !,,
Ca pont ,eu am invatat foarte multe lucruri despre functionarea masinii de la cei care se ocupa de dezmembrari (mecanici) !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR