Cine ma poate ajuta si pe mine si sami zica ce piesa e aceasta pe care o,sa o postez si ce rol are,ca pierde aer pe acolo unde se vede punctu acela negru si acum nu stiu daca e presiune sau simple gaze de esapament,si vreau sa mai precizez ca am si martoru masina cu cheita aprinsa la bord si la testarea cu op-comu imi da cudu de eruoare P1901-of si din ce am mai citit pe ici pe colo cica ar fi un senzor de presiune de la filtru de particule si ma gandesc ca daca pe acolo se pierd niste gaze sau presiune ce o fi ia asta sa fie motivu pt care e acel martor aprins la bord non stop.Va multumesc daca mati putea ajuta.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Ne slãbit nici un șurub pur și simplu se vede ca scapã gaze pe la garnitura da problema e ca nu știu ce piesa e și ce rol are sa îmi fac o ideie dacã are vreo legãtura cu eroarea pe care mi-o da op-comu
Are legãturã cu filtru de particule.egr se colmateaza la un momendat si trb curatat.cauta pe youtube.gasesti clin egr si tot ce e.am avut aceasi problema dar pana la urma am topit si filtru de particule si am achizitionat altu nou.de asta zic a tau egr e plin
Merci pt rãspuns. Da vreau sa zic ca momentan mașina se comporta ok trage bine. Cei drept mi-a fãcut de vreo doua ori figura sa nu se tureze mai mult de 2000 de ture da dupã oprirea motorului și o staționare de mai bine de 3-4 ore își revenea.
Așa da. Merci încã o data. Și întrebarea e ce e de fãcut sa desfac acele doua șuruburi sau trei câte or fi ele și sa curat sau ce anume trebuie fãcut?nu vreau sa par nesuferit da chiar nu am ideie. Îți mulțumesc pt rãbdare.
Pff e cam complicat sa dai jos.nu ai loc cum trebuie.3 suruburi .dar iti trb spray egr si benzina sa cureti dula ce dai jos.si e bn sa cureti si admisia.ai zis ca ai patit odata sa nu se mai tureze de 2000.ea intra in limp mode in protectie.si nu mai merge bn.strici mai multe pa langa egr senzor presiune filtru dpf.furfune sparte etc
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.