Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • tataye51

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Am schimbat ECU ieri din motive tehnice,intrerupea la cald,ramaneam fara servo directie,iar cel nou ,care de fapt e tot second are alta eroare,de data asta la ventilatorul 3 de la radiator are open circuit.Electricianul a zis ca se poate trai cu asta,ca numai daca e foarte cald intra al treilea...ce nu/mi place este ca ramane martorul cu service aprins.Iar dupa atatea investitii sa ramai tot cu becuri aprinse....doar nu or fi Opelurile astea asa slabe.
Ce sa fac,sa mai incerc cu alt ECU?Cel de la care l/am luat imi trimite altul doar ca electricianul imi ia iar bani pe manopera,adica 250 ron Sad

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z16SE
Skip ads

  • tataye51

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2016

  • Mesaj Privat
sau sa iau 1 litru de benzina si sa o incendiez?!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai 3 ventilatoare...,electricianul care s-a exprimat in acel mod,eu il consider un ageamiu si mai are de invatat...,nu cred ca inlocuire unui calculator costa 250 lei(nu e prost cine cere...!)... daca tot ai de gind sa o incendiezii...,fa-o,dar nu te mai da mare(n-o face publica,actiunea)...!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tataye51 a scris:Simptome: Am schimbat ECU ieri din motive tehnice,intrerupea la cald,ramaneam fara servo directie,iar cel nou ,care de fapt e tot second are alta eroare,de data asta la ventilatorul 3 de la radiator are open circuit...

Cred ca e vorba de P1483 - Fan Relay 3 Signal Low / Open Circuit , iar ventilatorul tau are doar 2 trepte de ventilatie.
Trebuie resoftat ECU cu softul corespunzator seriei de sasiu a masinii tale.
  • tataye51

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Asa este Iulian 1971 Very Happy !Asta era eroarea.Deci electricianul nu a resoftat bine partea asta cu ventilatoarele?Am fost la un drum mai lung si masina a mers f. bine,nu s a supraincalzit etc insa martorul service era aprins...
Dar totusi ar mai fi o chestie..ulei motor in mufa ECU de sus...am schimbat senzorul de presiune ulei si parca tot este ulei..multumesc!
  • tataye51

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
tataye51 a scris:Simptome: Am schimbat ECU ieri din motive tehnice,intrerupea la cald,ramaneam fara servo directie,iar cel nou ,care de fapt e tot second are alta eroare,de data asta la ventilatorul 3 de la radiator are open circuit...

Cred ca e vorba de P1483 - Fan Relay 3 Signal Low / Open Circuit , iar ventilatorul tau are doar 2 trepte de ventilatie.
Trebuie resoftat ECU cu softul corespunzator seriei de sasiu a masinii tale.

Multumesc de ajutor!Exact asta era codul eroare...am sa merg la electrician sa l resofteze...cred ca nu a stiut ca masina mea are doar doua trepte!?Desi a introdus datele masinii cand a copiat softul...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ulei poate sa vina de la capacul culbutorilor. Verifica pe unde scapa si remediaza.
Pana nu rezolvi cu softul, becul va ramane aprins.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Offf , cate aberatii vad scrise....
La modele peste anul 2003 (cum e cazul tau), nu mai exista calculatorul racire motor (decat in cazuri foarte rare), situat sub farul din stanga fata, functia acestuia fiind preluata de ECU. In acest caz ventilatorul are 3 trepte si are 4 pini, asezati in cruce.
Cand apare eroare pe Fan relay 3 low voltage sau open circuit, de regula, este ECU de vina. Oricum, trebuie probat si ventilatorul daca functioneaza pe toate cele trei trepte de viteza. Dar nu din test actuatori ci fizic alimentat separat la baterie cu fire.
Pentru Big_electro61 :
De regula cam acesta e pretul, in jur de 50 euro se ia pt. inlocuit ECU.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pana la urma cum ai rezolvat problema?
ECU de unde ai luat, SH sau nou ? Cam la ce pret ajunge?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR