ASefaTa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut, dupa ce am avut niste probleme cu martorul bujii incandescente si cu fumul in exces, pe semne ca asta reprezinta regenerarea filtrului de particule, acum am o alta problema. S-a intamplat intr-o zi cand dupa ce s-a aprins matorul bujii incandescente in bord, am plecat la un drum de vreo 20km ca sa se regenereze filtrul lar la intoarcere, imediat dupa ce acesta s-a stins ( ma refer la matorul bujiilor) s-a aprins martorul masina + cheita. Atunci nu am vazut nimic schimbat la masina, tragea, nu scotea fum nu se auzea nimic ciudat, insa la 2 3 zile cand am plecat spre service deoarece aveam un schimb de ulei programat, am sesizat ca matorul cu cheita apare undeva la 70 80 km/h. In ziua respectiva precizez ca am patit ca masina sa nu se mai accelereze mai mult de 1800 2000 rpm. Doar in ziua respectiva am patit asta. De atunci, matorul doar apare insa nu se simte ca si cum masina nu ar trage sau chiar de ar fi, nu e ceva care ar fi usor de sesizat. Pe tester am avut 3 erori. P0002 de 2 ori si P1901. Dupa inca o zi a ramas doar P1901. Stie cineva ce e de facut ?
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Citeste aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=149492
Pentru mai multe informatii poti sa dai o cautare dupa p1901 pe forum.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=149492
Pentru mai multe informatii poti sa dai o cautare dupa p1901 pe forum.
ASefaTa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2018
- Mesaj Privat
ASefaTa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2018
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
ASefaTa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2018
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor aceiasi problema o am si eu martoru masina cu cheita e aprins tot timpu pe op-com îmi da acelasi cod de eroare p1901f.Am verificat acele furtune si par a fi ok.Intrebarea mea e dacã mai stiti ce altceva ar putea fi.De curând am o bservat o micã scãpare de gaze la galerie ceva foarte mic da totusi e si ca sa ma întelegeti mai bine ca nu ma pot exprima in cuvinte ca nu ma prea pricep la mecanica am sa pun si o poza doua poate ma ajuta cineva care stie despre ce vb.
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
Grasu de saturație când e ok adicã când e 65-70 când e 20,asta înseamnã ca regenerare își face zic eu.Apropo ieri am venit din Italia cu mașina am fãcut 4350 km dus întors mașina a mers ok o singura data mi-a fãcut ceva fițe nu vroia sa se mai tureze mai mult de 2000 turații dar când am ajuns la destinație și am oprit-o am constatat ca dupã 5 ore in care a stat in parcare la plecare mașina mergea ok și de-atunci pana ce am ajuns acasã nu a mai fãcut figura asta. Când am ajuns acasã și am pus op-comu im aratã DPF saturație 66 % și 1120 km de la ultima regenerare. Asta in condițiile in care din cei 4350 de km 3500 sunt fãcuți in regim de autostrada cu viteza medie de 120 km/h. Nu mai înțeleg nimic.
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
Am șters-o de foarte multe ori dar fãrã succes dupã oprirea motorului și scoaterea cheii din contact reapare. Eu cred ca de vina ar cam fi chiar senzoru acela de la dpf care se afla lângã filtru de motorina ca se vede pe el ca nu-i original și mufa care intra in el intra da nu face Clik cum ar trebui intra și doar atâta și e prinsã cu un șoricel de senzor ca altfel ar ieși afara. Ma bate gândi sa iau un senzor nou și original dar e foarte scump și nici garanția ca odatã schimbat cu unu original va fi totu ok. Nu știu deloc ce sa fac.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nicusorule... vezi ca ai acolo un regulament. Aceleasi intrebari la 2 postari deja... nu te-ai saturat sa tot apesi pe trimite la fiecare 2 minute? daca citeai regulamentul stiai ca iti poti modifica comentariile... de ce iti bati capul cu dpf? iti face probleme? ai variante de ales:
1. vinzi masina si cumperi benzina, scapi de problema pe veci pururi amin
2. inlocuiesti dpf si platesti cam jumatate din valoarea masinii intr-un nenorocit de filtru ce se va strica oricum
3. anulezi dpf fizic si soft chiar la voi in bucuresti, eventual si o remapare impreuna cu egr fizic si soft cam la aceeasi bani...
1. vinzi masina si cumperi benzina, scapi de problema pe veci pururi amin
2. inlocuiesti dpf si platesti cam jumatate din valoarea masinii intr-un nenorocit de filtru ce se va strica oricum
3. anulezi dpf fizic si soft chiar la voi in bucuresti, eventual si o remapare impreuna cu egr fizic si soft cam la aceeasi bani...
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
79nea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2017
- Mesaj Privat
Salut, Nicusor34 ai rezolvat ceva cu acea eroare?
Am si eu aceeasi problema ecn 1901 si am schimbat senzorul, am verificat furtunasele de la dpf nu mai stiu ce sa ii fac
Precizez ca regenerare si face normal si merge fara probleme doar ca sta becul de service aprins si da aceea eroare
Am uitat sa specific motorul este 1.9 dth 88kw
Am si eu aceeasi problema ecn 1901 si am schimbat senzorul, am verificat furtunasele de la dpf nu mai stiu ce sa ii fac
Precizez ca regenerare si face normal si merge fara probleme doar ca sta becul de service aprins si da aceea eroare
Am uitat sa specific motorul este 1.9 dth 88kw
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
79nea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2017
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat
79nea
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2017
- Mesaj Privat
Nicusor34
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2018
- Mesaj Privat