LAncuta
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2018
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema am un opel astra g 2000 dti 16 valve cand o las ne pornita 2-3 zile si o pornesc porneste la sfert si dupa cateva secunde se opreste si porneste greu dupa ce porneste nu mai am treaba cu ea, am observat ca martoru la buji cand pun contactu la rece sta o secunda si dispare precizez ca bujiile sunt schimbate acum
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
vtalex
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Cel mai probabil se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina.
De obicei, cel mai frecvent, problema apare de la furtunasele de retur de la injectoare sau T-urile de la furtunase care in timp imbatranesc, crapa si dezamorseaza instalatia.
De asemenea mai pot fi probleme la filtrul de motorina, capacul are un oring care poate nu a fost instalat corespunzator la schimbarea filtrului sau carcasa filtrului este crapata.
As incepe cu schimbarea T-urilor si a furtunaselor de retur, costa ~50 lei si in maxim 1 ora este gata.
Succes!
Cel mai probabil se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina.
De obicei, cel mai frecvent, problema apare de la furtunasele de retur de la injectoare sau T-urile de la furtunase care in timp imbatranesc, crapa si dezamorseaza instalatia.
De asemenea mai pot fi probleme la filtrul de motorina, capacul are un oring care poate nu a fost instalat corespunzator la schimbarea filtrului sau carcasa filtrului este crapata.
As incepe cu schimbarea T-urilor si a furtunaselor de retur, costa ~50 lei si in maxim 1 ora este gata.
Succes!