Experienta negativa pe care o traiesc vis a vis de noua masina creste de la o zi la alta...
Astazi am descoperit o neconcordanta in actele masinii si actele pe care mi le-a dat dealurl in momentul in care am cumparat-o. Mai exact, am cumparat o Astra K 1.4 125hp (in acte), care ar trebui sa aiba codul de motor B14XFL, iar cand am primit fisa producatorului si cartea tehnica am constatat ca am motorul B14XFT, adica cel de 150hp. N-ar fi o problema de cai in plus, ci mai degraba ca softul din ECU e posibil sa faca downgrade de la 150 la 125hp , motiv pentru care chiar din ziua in care am luat-o (2km) am resimtit vibratii destul de mari la relanti si o valoare a relantiului scazuta.
Voi ce tip de motor aveti trecut in acte? Ma intereseaza daca mai exista persoane care sa fi cumparat 1.4 de 125hp si in acte sa aiba motorul B14XFT, adica cel de 150 Hp.
