Buna ziua, de curând mi s-a rupt
cureaua de distributie. Mers la mecanic, rectificat chiuloasa, schimbat supape, pompa de apa,
ulei , filtre ,tot ce au crezut ei ca trebuie schimbat. Mergând înspre casa am observat ca apa urca cam rapid pana pe la 90-95 de grade dupa care a scãzut pe la 85, ceea ce cred ca este normal . Problema apare când ma deplasez mai mult de vreo 20 de km sau când o pornesc in stationare si apa urca pe la 90 spre 100 de grade, o opresc moment in care nu mai porneste. Daca apa este intre 80 si 90 încerca sa porneascã dar pare ca nu se alimenteazã si începe sa tremure, iar daca apa este peste 90 învârte motorul si atât. Credeti ca are legatura cu lucrarea facuta de mecanici sau poate fi altceva defect ? Pompa benzina, senzor temperatura , etc. Mentionez ca motorul mi se pare ca merge bine ,nu bate, nu scoate alte sunete.