- catalin_marian
- OP
- 20 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
catalin_marian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
1.Daca nu mai ai apa in vasul de expansiune si nivelul la ulei este mai sus decat normal este garnitura.
2.Daca apa din vasul de expansiune este murdara si miroase a benzina/motorina sau ulei este garnitura.
3.Daca la 92°C pe bord radioatorul tau este rece sunt sanse mari sa fie termostatul blocat pe pozitia INCHIS.
Daca 1 si 2 sunt in regula,scoate termostatul si verifica fara el.
Nu stiu la ce masina te referi,senzorul de temperatura este pe motor sau pe radiator?Ventilatorul porneste?
2.Daca apa din vasul de expansiune este murdara si miroase a benzina/motorina sau ulei este garnitura.
3.Daca la 92°C pe bord radioatorul tau este rece sunt sanse mari sa fie termostatul blocat pe pozitia INCHIS.
Daca 1 si 2 sunt in regula,scoate termostatul si verifica fara el.
Nu stiu la ce masina te referi,senzorul de temperatura este pe motor sau pe radiator?Ventilatorul porneste?
- catalin_marian
- OP
- 20 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
catalin_marian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
SAL
mersi oricum de mesaj
am un opel vectra b pe benzina din 98
imi pare rau dar nu este nici una din cele 3 variante
sincer nu stiu unde este senzorul de temperatura
da ventilatorul porneste exact la 92 si atunci chiar daca e la relanti imi face figuri si apoi se opreste motorul
maine am sa incerc fara termosta
mersi mult incodata
mersi oricum de mesaj
am un opel vectra b pe benzina din 98
imi pare rau dar nu este nici una din cele 3 variante
sincer nu stiu unde este senzorul de temperatura
da ventilatorul porneste exact la 92 si atunci chiar daca e la relanti imi face figuri si apoi se opreste motorul
maine am sa incerc fara termosta
mersi mult incodata
dansusca
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
vlad_pvc
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Cluj
- Masina: Calibra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- TheMagicPenguin
- *
- 33 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Vectra 1996 X16SZR
- Bucuresti
TheMagicPenguin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabonne a scris:fiertul ca fiertul dar nu inteleg de ce se opreste motorul?
In momentul in care sistemul de racire nu mai este functional,temperatura in camera de ardere este foarte mare,arderea nu se mai face la parametrii normali.In alta ordine de idei,toate piesele aflate in miscare sunt afectate de temperaturile ridicate(se dilata).
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
gabonne a scris:deja te duci se conditii de blocaj al motorului, eu nu am vrut sa iau asta in calcul, mai ales ca din ce spune "impricinatul" este o treaba repetitiva; cat despre oprire de avarie a motorului nu am auzit pana acum de vreun senzor sa faca treaba asta pe temperatura, si nici pe ulei
pe bora exista un astfer de senzor
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
motorul nu se opreste de la termpstat sau garnitura de chiuloasa, ci de la alternator sau calculator de injectie sau pompa de injectie sau senzor de rotatie arbore cotit sau altceva.
apa poate fierbe din cauza senzorului de temperatura al lichidului de racire sau al termostatului sau al termoflotului (racitorul de ulei) daca ai asa ceva.
apa poate fierbe din cauza senzorului de temperatura al lichidului de racire sau al termostatului sau al termoflotului (racitorul de ulei) daca ai asa ceva.
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Zmeutzu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Verifica daca iti functioneaza ventilatoarele in prima faza. La ce temperatura urca apa? Trece de 100, se duce pe rosu?
Niste notiuni de baza:
-ai 3 senzori de temperatura pe masina:
- 1 pe termostat, asta citeste temperatura care o vezi in bord
- 2 pe radiator (langa farul de pe dreapta)(cate unul pentru fiecare treapta de viteza, sunt 2 trepte + una a ac-ului).
Daca termostatul e ok, verifica daca pornesc ventilatoarele, si la ce temperatura pornesc acestea. E posibil sa fie una din termocuplele de pe radiator.
P.S.: foloseste cu incredere functia SEARCH pentru ca mai sunt topicuri cu acelasi subiect si gasesti acolo toate indicatiile necesare
P.P.S.: da mai multe detalii despre masina ( si aici nu ma refer la culoare ). Ce motor, de ex? Benzina sunt sunt vreo 4-5 daca nu ma insel:1.6 8v, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0, 2.5 V6 parca.
L.E. Baga un ochi aici: https://www.clubopel.com/vie...otor&start=40
Niste notiuni de baza:
-ai 3 senzori de temperatura pe masina:
- 1 pe termostat, asta citeste temperatura care o vezi in bord
- 2 pe radiator (langa farul de pe dreapta)(cate unul pentru fiecare treapta de viteza, sunt 2 trepte + una a ac-ului).
Daca termostatul e ok, verifica daca pornesc ventilatoarele, si la ce temperatura pornesc acestea. E posibil sa fie una din termocuplele de pe radiator.
P.S.: foloseste cu incredere functia SEARCH pentru ca mai sunt topicuri cu acelasi subiect si gasesti acolo toate indicatiile necesare
P.P.S.: da mai multe detalii despre masina ( si aici nu ma refer la culoare ). Ce motor, de ex? Benzina sunt sunt vreo 4-5 daca nu ma insel:1.6 8v, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0, 2.5 V6 parca.
L.E. Baga un ochi aici: https://www.clubopel.com/vie...otor&start=40
- catalin_marian
- OP
- 20 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
catalin_marian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal prieteni buni
problema e mare cred eu
detali despre masina
vectra b 1.8 16v x18xe benzina cutie manuala cu compiter de bord ,pilot, clima
problema e mare cred eu
am pus termostat nou 97 ron si aceeasi problema
fierbe de zici ca expodeaza vasul, deja la 87 grade si pe la 90 92 se opreste motorul,porneste si ventilatorul, chiar daca esti la relanti sau in mers,astept 5 min si plec dinou
cineva a zis ca sar putea sa aiba senzor de protectie si te opreste sa nu calezi motorul,tot altcineva mia zis sa nu fie capacul de la vas
nu stiu ce sa fac astep ziua de marti sa merg la un specialist sa vad ce are
cum o rezolv nu stiu dar nu e de gluma
aceasta problema e de cateva zile si ma oftic ca e o masina buna
problema e mare cred eu
detali despre masina
vectra b 1.8 16v x18xe benzina cutie manuala cu compiter de bord ,pilot, clima
problema e mare cred eu
am pus termostat nou 97 ron si aceeasi problema
fierbe de zici ca expodeaza vasul, deja la 87 grade si pe la 90 92 se opreste motorul,porneste si ventilatorul, chiar daca esti la relanti sau in mers,astept 5 min si plec dinou
cineva a zis ca sar putea sa aiba senzor de protectie si te opreste sa nu calezi motorul,tot altcineva mia zis sa nu fie capacul de la vas
nu stiu ce sa fac astep ziua de marti sa merg la un specialist sa vad ce are
cum o rezolv nu stiu dar nu e de gluma
aceasta problema e de cateva zile si ma oftic ca e o masina buna
- catalin_marian
- OP
- 20 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
catalin_marian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
- selberg
- **
- 128 mesaje
- din 29 Apr 2008
- Suceava
selberg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut am un opel astra g 1.6 16v si acum 2 zile cand am plect din curte am vazut o pata de ulei de marimea unei palme pe jos (nu am mai patit sa-mi curga ulei pana acum am masina de vreo 3 ani)am fost la mecanic si am constatat ca era filtrul de ulei desfacut.(nu am umblat fara ulei am completat cel curs inainte sa plec de pe loc).bun treaba rezolvata.in seara asta cand am vanit acasa am plecat de la servici si am mers vreo 2-3 km si cand sa fac o curba am apasat ambreajul si motorul a murit.am pus avariile si am tot incercat sa pornesc dar fara nici o sansa.dupa vreo 3-4 incercari porneste dar greu.merg vreo 100m iara trebuie sa apas ambreaju ca erau niste caini in drum care nu se dadeau la o parte.iara motorul meu moare.acum l-am lasat vreo 5 min si dupa l-am pornit dupa vreo 4-5 incercari.ajung acasa si stand la relanti observ ca in vreo 5 minute apa ajunge de la 80 de grade la 90 si am oprit motorul ca mi-a fost frica de calare.in zona filtrului de aer mirosea destul de puternic a ars.in bord nu s-a aprins nici un becajutati-ma ca acum este cel mai nasol ca de sarbatori nu gasesc nici un mecanic.!1
- Gavrila Tiberiu
- *
- 39 mesaje
- din 01 Dec 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
Gavrila Tiberiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat