ghitisor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
buna ziua
Detin un opel astra diesel y20dth .
Problema e ca la relanti motorul trepideaza foarte tare.Ca si cum ar merge in 3 pistoane. Tin sa precizez ca in mers merge normal (foarte normal)
Am inlocuit senzor vibrochen dar degeaba.
Erori nu sunt afisate /memorate
O sa pun valori de pe op com , poate cineva isi da seama si ma ajuta.
Multumesc anticipat.
Valori reale:
Tensiune sistem 14.1 V
Semnal senzor poziþie pedala 0.00%
Contact ralanti Activ
Senzor masa aer 381 mg/cursa
Senzor barometric 1.0 bar
Comanda -Presiune turbo 1.1 bar
Presiune turbo 1.0 bar
Temperatura aer admisie 34 °C
Temperatura lichid racire 89 °C
Temperatura ulei motor 86 °C
Temperatura combustibil 42 °C
Contact 1 fârna Inactiv
Contact 2 frâna Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info clima 0V inactiv
Senzor de presiune clima 3.51 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
Început de injecþie 21.7 grade
Inceput de injecþie calculat 4.3 grade
Inceput de injecþie real 4.3 grade
Cantitate injectata calculata 0.0 mg/cursa
Cantitate injectata 0.0 mg/cursa
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 65.00%
Comanda EGR(Exhaust Gas Reciculation) 403 mg/cursa
Factor de umplere AGR 25%
Factor de umplere la ventil comanda turbionare 0.00%
Turaþie prescrisa de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 878 RPM
Turaþie pompa 429 RPM
Diagnostic releu preâncalzire Activ
Releu preâncalzire 12V inactiv
Solicitare clima 12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare) Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare) Inactiv
Tasta (O) (deconectare) Activ
Viteza vehicul 0 km/h
Viteza prescrisa 0 km/h
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preâncalzire Decon.12V
Diagnoza de înalta presiune 1 0 Numar
Diagnoza de înalta presiune 2 0 Numar
Detin un opel astra diesel y20dth .
Problema e ca la relanti motorul trepideaza foarte tare.Ca si cum ar merge in 3 pistoane. Tin sa precizez ca in mers merge normal (foarte normal)
Am inlocuit senzor vibrochen dar degeaba.
Erori nu sunt afisate /memorate
O sa pun valori de pe op com , poate cineva isi da seama si ma ajuta.
Multumesc anticipat.
Valori reale:
Tensiune sistem 14.1 V
Semnal senzor poziþie pedala 0.00%
Contact ralanti Activ
Senzor masa aer 381 mg/cursa
Senzor barometric 1.0 bar
Comanda -Presiune turbo 1.1 bar
Presiune turbo 1.0 bar
Temperatura aer admisie 34 °C
Temperatura lichid racire 89 °C
Temperatura ulei motor 86 °C
Temperatura combustibil 42 °C
Contact 1 fârna Inactiv
Contact 2 frâna Inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info clima 0V inactiv
Senzor de presiune clima 3.51 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
Început de injecþie 21.7 grade
Inceput de injecþie calculat 4.3 grade
Inceput de injecþie real 4.3 grade
Cantitate injectata calculata 0.0 mg/cursa
Cantitate injectata 0.0 mg/cursa
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 65.00%
Comanda EGR(Exhaust Gas Reciculation) 403 mg/cursa
Factor de umplere AGR 25%
Factor de umplere la ventil comanda turbionare 0.00%
Turaþie prescrisa de ralanti 850 RPM
Turaþie motor 878 RPM
Turaþie pompa 429 RPM
Diagnostic releu preâncalzire Activ
Releu preâncalzire 12V inactiv
Solicitare clima 12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare) Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare) Inactiv
Tasta (O) (deconectare) Activ
Viteza vehicul 0 km/h
Viteza prescrisa 0 km/h
Martor(motor) Decon.12V
Martor timp de preâncalzire Decon.12V
Diagnoza de înalta presiune 1 0 Numar
Diagnoza de înalta presiune 2 0 Numar
ghitisor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Sicilianul
- **
- 61 mesaje
- din 08 Apr 2014
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
Sicilianul
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2014
- Mesaj Privat
ghitisor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
Buna ziua
Majoritatea mecanicilor stiu sa foloseasca testerul.(si cam atata)
Cum este posibil ca sa sa ma puna sa schimb injectoare , pompa fara sa faca o constatare profesionala.Desfa in pana mea tot ce se poate verifica din punct de vedere mecanic si dupa poti presupune sau banui o piesa defecta.
Nu ma pune sa schimb piese care nu sunt defecte si mai mult decata ata ma pui sa le si platesc.
Mecanicii din ziua de azi(nu toti MAJORITATEA) fac experimente pe clienti.
Asta am avut de zis.
- Ca sa nu deviez de la subiec t(defect) am rezolvat problema in felul urmator:
Am desfacut pompa ca sa verific senzorul . Bineinteles ca un surub de prindere era desfacut.
Am strans surubul si masina functioneaza in parametri.
Pai nu schimbam pompa , injectoare , manopera degeaba. Plus ca mai tineam si masina blocata in service cel putin o saptamana.
Majoritatea mecanicilor stiu sa foloseasca testerul.(si cam atata)
Cum este posibil ca sa sa ma puna sa schimb injectoare , pompa fara sa faca o constatare profesionala.Desfa in pana mea tot ce se poate verifica din punct de vedere mecanic si dupa poti presupune sau banui o piesa defecta.
Nu ma pune sa schimb piese care nu sunt defecte si mai mult decata ata ma pui sa le si platesc.
Mecanicii din ziua de azi(nu toti MAJORITATEA) fac experimente pe clienti.
Asta am avut de zis.
- Ca sa nu deviez de la subiec t(defect) am rezolvat problema in felul urmator:
Am desfacut pompa ca sa verific senzorul . Bineinteles ca un surub de prindere era desfacut.
Am strans surubul si masina functioneaza in parametri.
Pai nu schimbam pompa , injectoare , manopera degeaba. Plus ca mai tineam si masina blocata in service cel putin o saptamana.
- truck_mihai
- **
- 121 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Ampera 2013 X30f
- Spania
truck_mihai
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Spania
- Masina: Ampera 2013 X30f
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat