Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Sh4rX

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, probabil ca Vectra B2 a mea a decis sa ma paraseasca. 210k km la bord. Totul a inceput ieri dupa o alimentare de 20 de L. A inceput cu zgomote de motor diesel si rateuri sub 2500 de ture. Azi dimineata in schimb a mers ca noua, dupa amiaza probabil a decis sa moara definitv.

Simptome:
- 0-100 cu pedala la maxim in circa 25 de secunde.
- Zgomot de toba sparta desi tobele sunt intregi.
- Intreruperi in mers cu acceleratia constanta (!) la peste 3000 de ture, ritmice, una pe secunda, acompaniate de un fasait ca de aer fals din partea soferului.
- Knocking la relanti si relantiu balbait.
- Situatia se inrautateste pe masura ce se incalzeste motorul. Rece merge normal, cum ajunge la 80 de grade apa incep problemele. Daca merg 15 minute cu apa la 90 de grade nu se accelereaza peste 5000 deloc, ba chiar cand ajunge la 5000 face BURP BURP BURP si scade la 3000.

Absolut 0 erori atat in bord cat si pe OP-COM.

Ce am observat pe OP-COM cu measuring blocks:
- Detonation retard la relanti, 3 pe fiecare cilindru. Cu acceleratia calcata undeva pe la 15 pe fiecare cilindru (am vazut si 25 pe un cilindru...) si de aici probabil pierderea generala de putere.
- Cum se taie puterea si fasaie in fiecare secunda cu acceleratia constanta undeva pe la 50% pe position sensor (!) EGR-ul urca la 100%. Practic: se taie puterea si fasaie -> EGR 100%, isi revine o secunda -> EGR 40%.
- Injection timing la 5000 de ture 100 ms, ceea ce mi se pare EXTREM de mare.
- Coolant temperature 110 C (desi in bord e la 93)

Situatia masinii:
- Ulei la MAX schimbat 3000 de km
- EGR nou 3000 de km
- Clapeta de acceleratie si admisie curatate 3000 de km
- Bujii noi 3000 de km
- Termostat nou 500 de km

Ce am incercat deocamdata:
- Scos mufa de la EGR. Nu mai fasaie la accelerare constanta dar tot am 20 de cai.
- Pus in rezervor benzina 99 in speranta de a scapa de detonatii fara succes (adevarul e ca am pus doar 10 L peste cei 10 ramasi, dar ma rog).

Daca aveti alte idei inainte s-o dau la dezmembrari, va ascult cu nerabdare. Va las si filmuletul explicativ, nu veti avea nevoie decat de primele 30 de secunde. Cand acceleram, o faceam cu pedala la podea. Cand mergeam constant, pedala era la 50% si apareau intreruperile cu fasaitul.

http://www.youtube.com/watch?v=DVA0N-yfaiU
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR