costi2006
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua! Am mare nevoie de ajutor. Ma poate ajuta cineva in descifrarea uratoarelor coduri de eroare? P0070 P0700 P1482 P1483 P1625 P1600. Este vorba despre o Zafira B 2010, Z19DT, automata, AF40-6.Mentionez ca masina are urmatoarele simtome; cutia nu schimba treapta 4,5,6 iar 1,2,3 merg f urat (tremure, zmuceste,si patineaza) da senzatia ca si cum ar merge in trei pistoane si mai nou porneste si dupa circa un minut acele ceasurilor de bord cad si dupa cateva clipe motorul se opreste. Uneori pun contactul, se aprind toate la bord, incerc sa o pornesc si nu reactioneaza in nici-un fel. Luminile la bord si farurile palpaie in timpul mersului.
Locuiesc in UK si servisul nu e o varianta ieftina deloc!
Multumesc anticipat, orice sfat m-ar ajuta enorm!
Locuiesc in UK si servisul nu e o varianta ieftina deloc!
Multumesc anticipat, orice sfat m-ar ajuta enorm!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
dupa ce porneste nu ramine martorul cu bateria aprins - in minutul ala cind merge ?
poate ai probleme cu incarcarea (alternator defect) si ai mers o perioada doar pe baterie si poate s-o fi consumat iar computerul masinii vede o tensiune mica si o opreste . - e doar o parere.
(eventual incearca de proba cu o baterie bine incarcata sau alta baterie de la vreo cunostinta.
dupa ce porneste nu ramine martorul cu bateria aprins - in minutul ala cind merge ?
poate ai probleme cu incarcarea (alternator defect) si ai mers o perioada doar pe baterie si poate s-o fi consumat iar computerul masinii vede o tensiune mica si o opreste . - e doar o parere.
(eventual incearca de proba cu o baterie bine incarcata sau alta baterie de la vreo cunostinta.
costi2006
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
costi2006
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
Dupa ceva cautari pe net am reusit sa descifrez semnificatia codurilor de eroare.
P-0070-AMBIENT AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT
P-1482-SCP
P-1625-B+ SUPPLY TO VCRM FAN CIRCUIT MALFUNCTION
P-1483-POWER TO CIRCUIT OVERCURRENT
P-1600-TCM Internal Watchdog Operation
Poate stie cineva ce reprezinta fiecare?
P-0070-AMBIENT AIR TEMPERATURE SENSOR CIRCUIT
P-1482-SCP
P-1625-B+ SUPPLY TO VCRM FAN CIRCUIT MALFUNCTION
P-1483-POWER TO CIRCUIT OVERCURRENT
P-1600-TCM Internal Watchdog Operation
Poate stie cineva ce reprezinta fiecare?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
atunci verifica incarcarea si eventual incearca sa faci o diagnoza sa vezi ce erori sint prezente.
poate te descurci direct de vreun alternator de prin dezmembrari, macar de proba...
teoretic ar trebui in primul rind diagnoza si apoi restul, dar daca stai rau cu finantele (ceea ce e de inteles) atunci ramine inlocuirea orbeste, cum am zis - alternator, si daca e de acolo ii zici vinzatorului ca iei de la el...
vezi si sa nu cumva sa fi ajuns vreun fir desfacut pe la alternator, sau vreo siguranta - habar n-am, martorul ala arata probleme la incarcare dar masina ta e mai noua decit zafira mea din 2002 si mai complicata...sa nu fi pus astia si alte erori pe martorul ala.
ar trebui sa ai pe baterie 13,8 - 14,4 volti cu motorul pornit, ai aparat de masura?
daca dibuiesti incarcarea s-ar putea sa rezolvi si cu restul (toate celelalte sa fie de aici)
poate te descurci direct de vreun alternator de prin dezmembrari, macar de proba...
teoretic ar trebui in primul rind diagnoza si apoi restul, dar daca stai rau cu finantele (ceea ce e de inteles) atunci ramine inlocuirea orbeste, cum am zis - alternator, si daca e de acolo ii zici vinzatorului ca iei de la el...
vezi si sa nu cumva sa fi ajuns vreun fir desfacut pe la alternator, sau vreo siguranta - habar n-am, martorul ala arata probleme la incarcare dar masina ta e mai noua decit zafira mea din 2002 si mai complicata...sa nu fi pus astia si alte erori pe martorul ala.
ar trebui sa ai pe baterie 13,8 - 14,4 volti cu motorul pornit, ai aparat de masura?
daca dibuiesti incarcarea s-ar putea sa rezolvi si cu restul (toate celelalte sa fie de aici)
costi2006
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
am mai citit acum cite ceva pe net, p1482, p1625, p1483 se refera la un ventilator - tie iti merg toate ventilatoarele? alea de pe radiator, aeroterma?
verifica sigurantele sa fie toate bune - adica sa vina curent si sa plece curent de la ele.
ultima eroare am citit ca este pentru ECU adica calculatorul motorului (care e diferit de cel al masinii) si cred ca si el iti face probleme, deci ar trebui sa te interesezi de ecu deoarece stiu ca la unele masini mai noi asta citeste temperatura motorului si da comanda la ventilatoarele de pe radiator si mai mult, citeste ce tensiune ai in instalatie si comanda incarcarea bateriei.
ma gindesc ca la tine probabil s-a defectat alternatorul (releul de incarcare bulit), a sarit tensiunea la 16 - 17 v si a defectat ecu care nu a mai comandat ventilatorul/ventilatoarele, sau tensiunea mare o fi ars rezistentele de turatie de pe ventilator.
probabil din cauza ca e defect - am citit si ca pica acele ceasurilor la 0 - iti da erorile cu ventilatorul si ce mai ai tu pe acolo.
ca si concluzie, parerea mea e ca ai probleme si cu ECU, incearca sa faci rost si de ECU , atentie, colegii ziceau ca sa fie de preferinta nou ca trebuie cumva imperecheat/programat pe masina - aici nu ma prea pricep.
citeste si tu mai multe despre ecu, poate te ajuta sa-ti faci o idee, mai salvezi niste bani daca mergi pe la vreun service si iti insira aia cine stie ce povesti.
despre ecu citeste in" Probleme tehnice -> motoare benzina-> z18xe nu citeste cheia, nu porneste", sint doar 3 pagini, le citesti repede.
ai schimbat ceva pe la masina de curind? ca pe un site englezesc zice o tipa ca i-a schimbat bobina la o zafira (asa inteleg eu, nu prea stiu engleza), si a avut eroarea asta (probabil femeia avea benzinara).
poate mai intervin si alti colegi cu idei.
verifica sigurantele sa fie toate bune - adica sa vina curent si sa plece curent de la ele.
ultima eroare am citit ca este pentru ECU adica calculatorul motorului (care e diferit de cel al masinii) si cred ca si el iti face probleme, deci ar trebui sa te interesezi de ecu deoarece stiu ca la unele masini mai noi asta citeste temperatura motorului si da comanda la ventilatoarele de pe radiator si mai mult, citeste ce tensiune ai in instalatie si comanda incarcarea bateriei.
ma gindesc ca la tine probabil s-a defectat alternatorul (releul de incarcare bulit), a sarit tensiunea la 16 - 17 v si a defectat ecu care nu a mai comandat ventilatorul/ventilatoarele, sau tensiunea mare o fi ars rezistentele de turatie de pe ventilator.
probabil din cauza ca e defect - am citit si ca pica acele ceasurilor la 0 - iti da erorile cu ventilatorul si ce mai ai tu pe acolo.
ca si concluzie, parerea mea e ca ai probleme si cu ECU, incearca sa faci rost si de ECU , atentie, colegii ziceau ca sa fie de preferinta nou ca trebuie cumva imperecheat/programat pe masina - aici nu ma prea pricep.
citeste si tu mai multe despre ecu, poate te ajuta sa-ti faci o idee, mai salvezi niste bani daca mergi pe la vreun service si iti insira aia cine stie ce povesti.
despre ecu citeste in" Probleme tehnice -> motoare benzina-> z18xe nu citeste cheia, nu porneste", sint doar 3 pagini, le citesti repede.
ai schimbat ceva pe la masina de curind? ca pe un site englezesc zice o tipa ca i-a schimbat bobina la o zafira (asa inteleg eu, nu prea stiu engleza), si a avut eroarea asta (probabil femeia avea benzinara).
poate mai intervin si alti colegi cu idei.
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Despre ECU sunt mai multe topicuri, la el nu-i cazu' de bobina si chestii de genu' pentru ca are motor diesel.
Zice bine colegul, ce zice. Încearcã sã verifici ECU mașinii, punând altul de la vreun prieten (dacã reușești sã-ți dea careva), dar fii atent cã ai nevoie și de Op-com și car pass-ul mașinii.
Puteți încerca o reprogramare pentru început și ulterior sã treceți la schimbarea lui dacã problema persistã.
Problemele înșirate sunt foarte multe și probabilitatea ca ECU sã fie defect e foarte mare, mai ales cã mai știu câteva cazuri asemãnãtoare, plus cã eroarea P1600 face referire la reprogramare sau înlocuire ECU. Poate reușești sã-l trimiți la un electrician bun sã-l recondiționeze, insã nu cred cã va ține foarte mult.
Zice bine colegul, ce zice. Încearcã sã verifici ECU mașinii, punând altul de la vreun prieten (dacã reușești sã-ți dea careva), dar fii atent cã ai nevoie și de Op-com și car pass-ul mașinii.
Puteți încerca o reprogramare pentru început și ulterior sã treceți la schimbarea lui dacã problema persistã.
Problemele înșirate sunt foarte multe și probabilitatea ca ECU sã fie defect e foarte mare, mai ales cã mai știu câteva cazuri asemãnãtoare, plus cã eroarea P1600 face referire la reprogramare sau înlocuire ECU. Poate reușești sã-l trimiți la un electrician bun sã-l recondiționeze, insã nu cred cã va ține foarte mult.
- VAlexandru771
- *
- 10 mesaje
- din 28 Nov 2021
VAlexandru771
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2021
- Mesaj Privat
costi2006 a scris:Buna ziua! Am mare nevoie de ajutor. Ma poate ajuta cineva in descifrarea uratoarelor coduri de eroare? P0070 P0700 P1482 P1483 P1625 P1600. Este vorba despre o Zafira B 2010, Z19DT, automata, AF40-6.Mentionez ca masina are urmatoarele simtome; cutia nu schimba treapta 4,5,6 iar 1,2,3 merg f urat (tremure, zmuceste,si patineaza) da senzatia ca si cum ar merge in trei pistoane si mai nou porneste si dupa circa un minut acele ceasurilor de bord cad si dupa cateva clipe motorul se opreste. Uneori pun contactul, se aprind toate la bord, incerc sa o pornesc si nu reactioneaza in nici-un fel. Luminile la bord si farurile palpaie in timpul mersului.
Locuiesc in UK si servisul nu e o varianta ieftina deloc!
Multumesc anticipat, orice sfat m-ar ajuta enorm!
Locuiesc in UK si servisul nu e o varianta ieftina deloc!
Multumesc anticipat, orice sfat m-ar ajuta enorm!
Salut, am o vectra c aceasi motorizare si cutie automata. La fel am patit si eu azi. Palpaie faza scurta, se aprind cateva lumini si cd playerul insa bordul si cutia stau stinse si cand ii dau cheie nu se intampla absolut nimic. Ai aflat ce acea masina ta? Astept un raspuns, muntumesc anticipat!