VHorhat
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2017
- Mesaj Privat
Buna tuturor!
Am fost la reprezentanta OPEL din Cluj pentru schimbare garnitura capac si dupa inlocuirea garniturii am observat faptul ca la relanti turatia avea o variatie intre 700/750 si 1300/1400 rotatii.
Dupa aproxim. 4 zile se aprinde in bord martorul portocaliu (gen motoras) si motorul tot asa functioneaza.
Am schimbat toate bujiile si s-a redus doar intervalul de variatie.
Au pus testerul la reprezentanta si imi explicau ceva de sonda lambda, dar de ceva cod de eroare nimic. Mentionez ca alimentez doar ECTO 98 de la Luk OIL.
Niste sfaturi poate sa-mi dea cineva?
Multumesc anticipat!
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z18XER
Am fost la reprezentanta OPEL din Cluj pentru schimbare garnitura capac si dupa inlocuirea garniturii am observat faptul ca la relanti turatia avea o variatie intre 700/750 si 1300/1400 rotatii.
Dupa aproxim. 4 zile se aprinde in bord martorul portocaliu (gen motoras) si motorul tot asa functioneaza.
Am schimbat toate bujiile si s-a redus doar intervalul de variatie.
Au pus testerul la reprezentanta si imi explicau ceva de sonda lambda, dar de ceva cod de eroare nimic. Mentionez ca alimentez doar ECTO 98 de la Luk OIL.
Niste sfaturi poate sa-mi dea cineva?
Multumesc anticipat!
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z18XER