Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am si eu o nelamurire... am o astra caravan 2002 1.6i cu 107.000 km (reali) la bord si am constat asta iarna ca am completat cu 2 litrii de ulei dupa 8500 km ....intrebarea este vi se pare normal acest consum de ulei ...pe mine unul ma sperie...mai ales ca in bord nu-mi aparea nimik care sa ma avertizeze ca nu mai este nivelul de ulei optim ....
De fapt nici nu imi dadeam seama dc dimineata(asta iarna ) nu-mi mi se parea ca auzeam o bataie ca de tacheti la rece...
Un mecanic mi-a zis ca ar putea fi semeringurile de la supape...
Astept si eu niste raspunsuri ...
Multumesc!!!!
Skip ads

  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai cam cat de turat mergi cu motorul?
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
pai am momente cand merg cu 4000 la prima treapta , nu zic ca am dus-o si in 5500 si pe autostrada am mers si cu 190 deci era turata dar am mers si mai calm si parca tot a consumat ca am mai completat de atunci...
  • cristiavr

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am avut o Astra 1.6 din 97 cu aceasi problema.Intr-adevar consuma f mult ulei . Am inlocuit simeringurile de la supape si o vreme consumul a fost rezonabil, in jur de 0.8 l /10.000 Km, dupa care a revenit la peste 1.5l/ 10.000 km dupa ce am mers mai tare cu ea(si plina de bagaje). Am descoperit ulterior ca o parte din consum se datora "ciupirii" garniturii de chiuloasa. Uleiul se pierdea, scurgandu-se spre baie. Nu se observa decat cu masina ridicata, erau pete de ulei pe partea de jos a blocului motor. Am vandut-o asa cum era si nu stiu cat a consumat dupa inlocuirea garniturii.Parerea multor mecanici este ca motoarele Ecotech consuma din start mai mult ulei decat altele.Atentie mare la nivel, caci motorul are "tacheti" hidraulici si un volum insuficient de ului modifica foarte mult jocul tachetilor, uzand foarte repede axele si tachetii.Cand nivelul de ulei scade , motorul se aude ca un Diesel , de la tachetii care tacane din cauza jocului prea mare.
Ca paranteza, acum am Astra H, cu motorul Twinport 1.6. Am 9.000Km si nivelul de ulei e ca la inceput.
  • corsa1.2tw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
si la corsa mea la fel: acelasi nivel de ulei de cand am luat-o Arrow 8500km
motor 1.2 twinport
  • rareshmen

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspunsuri
banuiam si eu asta ca tresa fie de la semeringuri ...oricum cand le schimb o sa inlocuiesc si garnitura de la chiuloasa..
si e normal ca la niste masini noi sa nu fie consum de ulei sesizabil
  • obiwankenobi

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Si schimba-i si segmentii cu ocazia aia.Diferenta de manopera ar trebui sa fie mica.Si bineinteles schimba toate simeringurile din motor daca tot este desfacut.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@rareshmen
Ai facut treaba, ai schimbat simeringurile la supape? Se vede vreo diferenta? Ai facut tu treaba asta sau ai fost la service?

Dupa cum se vede in semnatura mea, am acelasi motor ca al tau. Mie imi consuma... nu stiu, foaaarte mult, cred ca 6L la 10.000km. Nu se vede nici urma de scrugeri de ulei pe la motor sau fum colorat pe esapament.

Cunosc un mecanic care a schimbat la un alt z16se simeringurile de la supape tot pe motiv ca manca ulei mult. Manopera a costat 200 lei, pret rezonabil cica.
  • mimi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am un vectra z16xe 2003 consuma cam 350 g la 1000 km , dupa fiecare 1000 km parcursi se aprinde becul de la vitezometru care arata ca nu mai am ulei suficient , pun ulei si merg in continuare, deocamdata nu am alta problema , dar ma cam deranjeaja ca are doar 55000 km si consuma atat de mult.pana acum am pus ulei 5w30, cred ca am sa schimb cu un ulei mai gros, nu mai este in garantie , ce ulei imi recomandati? merci
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,047
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e clar ceva in neregula daca de la un schimb la altul (10000 km) completati cu 6L! de ulei.Pai la vectra mea de 13 ani si cu 200.000 km in bord nu completez nimic in 10000 km.
  • mimi

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2007

  • Mesaj Privat
asa cum spuneam mai sus vreau sa schimb uleiul cu unul mai "gros" .Ce se intampla daca in loc de 5 cresc la 10 si in loc de 30 cresc la 40? De fapt ce inseamna aceste cifre si ce implicatii au ele asupra motorului? Merci scuze daca pare o intrebare prosteasca.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e plin forumul de discutii cu uleiuri si cifre xWx , da un search si o sa gasesti destule
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR