- Teitei
- OP
- 133 mesaje
- din 19 Apr 2018
- Astra 2018
- Bucuresti
Teitei
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare,
ma intereseaza sa pun masina, Astra K 125hp motor B14XFL, mapa de la varianta de 150hp, motor B14XFT. Din cate am inteles motoarele sunt identice, diferenta de putere fiind facuta de ECU.
A mai facut cineva?
Stie cineva vreun prieten care lucreaza in vreun service opel care sa ma ajute sa fac acest lucru. Bineinteles contra cost + cinste.
ma intereseaza sa pun masina, Astra K 125hp motor B14XFL, mapa de la varianta de 150hp, motor B14XFT. Din cate am inteles motoarele sunt identice, diferenta de putere fiind facuta de ECU.
A mai facut cineva?
Stie cineva vreun prieten care lucreaza in vreun service opel care sa ma ajute sa fac acest lucru. Bineinteles contra cost + cinste.
- deleted-3101
- **
- 360 mesaje
- din 01 Sep 2006
deleted-3101
- Mesaje scrise: 360
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2006
- Mesaj Privat
https://www.edsauto.ro/chiptuning/0/0/0
Rezultatul e 185 CP, pt ambele variante de motor.
Mare atentie insa: chiar daca sa presupunem ca motoarele sunt identice, accesoriile acestora s-ar putea sa nu fie la fel, deci s-ar putea ca masina cu motorul de 125 sa nu raspunda bine cresterii puterii la 185, pentru ca nu degeaba masina cu motor de 125 de cai e mai ieftina decat cea de 150. Sunt unele piese mai pretentioase in cea de 150
Primele "subansamble" care imi vine in minte sunt cutia de viteze si ambreiajul. Cutia e facuta pt un anumit motor, pt ca fiecare motor are curbe de performanta si reprize diferite de alte motoare. Ambreiajul nu cred ca e facut sa reziste la o crestere de 60 de cai si la cresterea similara de cuplu.
Ar trebui investigat daca ce spun eu se adevereste, deci nu te sfatuiesc sa faci remaparea motorului fara sa faci o documentare inainte.
Rezultatul e 185 CP, pt ambele variante de motor.
Mare atentie insa: chiar daca sa presupunem ca motoarele sunt identice, accesoriile acestora s-ar putea sa nu fie la fel, deci s-ar putea ca masina cu motorul de 125 sa nu raspunda bine cresterii puterii la 185, pentru ca nu degeaba masina cu motor de 125 de cai e mai ieftina decat cea de 150. Sunt unele piese mai pretentioase in cea de 150
Primele "subansamble" care imi vine in minte sunt cutia de viteze si ambreiajul. Cutia e facuta pt un anumit motor, pt ca fiecare motor are curbe de performanta si reprize diferite de alte motoare. Ambreiajul nu cred ca e facut sa reziste la o crestere de 60 de cai si la cresterea similara de cuplu.
Ar trebui investigat daca ce spun eu se adevereste, deci nu te sfatuiesc sa faci remaparea motorului fara sa faci o documentare inainte.
- Teitei
- OP
- 133 mesaje
- din 19 Apr 2018
- Astra 2018
- Bucuresti
Teitei
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2018
- Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Din cate am investigat pot spune sigur ca ambele motoare (producatorul le marcheaza ca fiind B14XFT pe ambele) au aceeasi cutie si acelasi ambreiaj, etajarea trepteleor sunt identice precum si injectoarele. Curba de performanta fiind data de ECU, in cazul de fata, adica puterea maxima 125 si 150hp este pusa la dispozitie la turatii diferite.
Pe mine ma intereseaza un upgrade decent, de maxim 25 cai, exact cum il pune la dispozitie Opel. Valoarea de 182hp mi se pare un pic fortata. Privind diferenta de bani cred ca este doar o chestie de marketing si nimic mai mult.
Pe mine ma intereseaza un upgrade decent, de maxim 25 cai, exact cum il pune la dispozitie Opel. Valoarea de 182hp mi se pare un pic fortata. Privind diferenta de bani cred ca este doar o chestie de marketing si nimic mai mult.