Nemessis
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salutare.
A venit frigul și o data cu el s-a dus și bateria. Nu am mai reușit sa mai pornesc motorul.
Mașina este din 2012 și la fel și bateria. De ceva timp (1an și ceva) sistemul start stop nu a mai funcționat, dar nu mã supãrã deloc.
Acum întrebãrile:
Am o baterie AGM de 95Ah!? pe mașinã și având in vedere ca am un motor de 1.4 mã întreb de ce asa mare. Asa aveți și voi? De câți Ah aveți?
O baterie similara costa in jur de 900 lei in timp ce una normala pt motorul meu este 3-400 lei. Dacã cumpãr una normalã ce urmãri pot fi. Sistemul start stop nu mã intereseazã (nu intru in detalii)
Când schimb bateria este nevoie sa fac ceva anume sau pur și simplu o schimb? Am auzit ceva de resetare...ceva de genul.
Mulțumesc.
A venit frigul și o data cu el s-a dus și bateria. Nu am mai reușit sa mai pornesc motorul.
Mașina este din 2012 și la fel și bateria. De ceva timp (1an și ceva) sistemul start stop nu a mai funcționat, dar nu mã supãrã deloc.
Acum întrebãrile:
Am o baterie AGM de 95Ah!? pe mașinã și având in vedere ca am un motor de 1.4 mã întreb de ce asa mare. Asa aveți și voi? De câți Ah aveți?
O baterie similara costa in jur de 900 lei in timp ce una normala pt motorul meu este 3-400 lei. Dacã cumpãr una normalã ce urmãri pot fi. Sistemul start stop nu mã intereseazã (nu intru in detalii)
Când schimb bateria este nevoie sa fac ceva anume sau pur și simplu o schimb? Am auzit ceva de resetare...ceva de genul.
Mulțumesc.
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si eu am s/s pe Zafira C, diesel 2.0(2013). Cand am luat masina(second) avea un Fiamm GM de 80 A/AGM. Probabil era cea originala a masinii. Cu venirea anotimpului rece s/s-ul nu a mai functionat. Ulterior la o diagnoza arata 50% battery life. Din precautie am inlocuit-o cu un Macht Sylver de 85A(normala), ce o aveam de la o masina anterioara de aproximativ un an. Cum am schimbat-o, s/s-ul si-a revenit si merge ok si acum dupa 3-4 luni de utilizare.
Din ce am inteles, bateriile normale s-ar degenera mai repede ca una AGM utilizand intens sitemul s/s... si cred ca asa este avand cunostinte de la ceva prieteni taximetristi. Ca atare dezactivez sistemul s/s cat se poate de des.
Altceva nu difera la ele, doar constructia specifica consumurilor mari, repetate.
Din ce am inteles, bateriile normale s-ar degenera mai repede ca una AGM utilizand intens sitemul s/s... si cred ca asa este avand cunostinte de la ceva prieteni taximetristi. Ca atare dezactivez sistemul s/s cat se poate de des.
Altceva nu difera la ele, doar constructia specifica consumurilor mari, repetate.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat